Goodmornings mensen
Hi Free

Nope, vannacht was het kwart voor twee en kwart over drie..

En dan is het probleem dat we Stef met max. een half uurtje weer in slaap hebben, lief slaapt ook binnen 5 minuten weer.. En ik lig wakker tot in het einde der tijden

Zo gaat het al weken, ik ben uiteindelijk rond vijven weer in slaap gevallen en Stef was om half 7 weer aan het springen in zijn bed. Muh

En dat huishouden, ja, ook hier herkenning hoor! Zó irritant als je dan net alles schoon hebt (zoals bijv. gisteren) en je trekt een bakje open waar je poedermelk in had gedaan voor bij oma en die poedermelk blijkt er nog in te zetten.. *poef* (zoals bijv. gisteren), of dat er precies dán een kat een kotsaanval krijgt, of de halve kattenbak aan grit naar buiten schept.. (Zoals.. Je raad het

) En dan heb je nog niet eens de 'gebruikelijke' ontploffingen als afwas die zich opstapelt e.d. ..
En lieve Free, het kan ook een combi zijn he? Als Stef één dag een jankdag heeft trek ik al gillend de haren uit mijn kop, dus zo vreemd is het niet als je dat niet trok.. En met slaapgebrek wordt alles exponentieel zwaarder, ben ik achter.

Claudia, mijn opticien geeft ze pas mee als je ze 3x in- en uit hebt gedaan in één sessie zeg maar.. Om te voorkomen dat je ze thuis in hebt gekregen maar ze niet meer uitkrijgt ofzo, I guess.. Ik zou het ook wel fijn vinden om thuis te oefenen (al oefen ik wel met lenzenvloeistof op mijn vinger), of op z'n minst daro zonder dat ze zo op je vingers kijken.. Ah well, kreeg hier van iemand een tip dat je ook zachte lenzen eruit kunt 'knipperen', dus ik ga gewoon vragen of ze me die truc willen leren

Erin lukt al, dus ik ben er bijna.
Leonieke, dat is inderdaad veel geld hoor

En haha, ja man, van zo'n koppie krijg je toch per direct de rammels?

Lieve lieve Vlindur, ook hier nog even: ik duim keihard voor een uitslag waar jullie spontaan van zullen ontstressen

Lieve meis, logisch dat dit alles opslokt.. Ik hoop ook voor jou een beetje afleiding zondag

En jaja, ik heb bewijs geschoten vanmorgen:
Ze bebeh walks