abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87782321
Fijn dat je je over het algemeen beter voelt, freecell. Als je nu terugkijkt op de afgelopen periode, waar denk je dan dat je last van had?

Inca, het is niet ontopic maar waarom krijg je die lenzen niet mee? Bij mij ging het indoen in het begin ook heel moeizaam, maar ik vond het juist fijn om thuis te kunnen oefenen.

Nog één dag en dan is Niels jarig! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87782434
Wat hebben jullie weer veel verteld :)

Inca: ik probeer helemaal niemand te doen rammelen, hoor ;) maar misschien ligt het dus aan Thomas dat ik nu weeral rammel :D
Ik hoop dat het vlug beter gaat trouwens :* Hier zitten we ook met een huishouden-probleem. Net zoals freecell eigenlijk zegt. Soms als we bezoek hebben, ben ik echt helemaal bij en dan is het de dag erop eigenlijk weeral om zeep. En het gaat hier niet enkel om het poetsen, maar ook om de was en de strijk. Een hulp in het huishouden zou handig zijn, maar dat krijgen we financieel niet echt meer getrokken. Per maand kost de onthaalmoeder ongeveer 350 euro en dat is al een serieuze hap uit ons budget.

Ymme, Thomas slaapt hier overdag eigenlijk nog 2 keer (soms 2 keer heel kort, soms 2 keer bijna 2 uur, er is zoals steeds bij onze kleine schat geen ritme uit te halen ;) ). Als we hem dan 's avonds rond 18u ophalen bij de onthaalmoeder is hij eigenlijk weeral moe waardoor we hem normaal gezien bijna direct in zijn bedje steken. Dan eten wij iets en rond 19.30u wordt hij weer wakker: beetje spelen, knuffelen, wassen, fles, verhaaltje voorlezen en dan terug in zijn bed voor de nacht.
pi_87782675
Inca, arme jij :{ Wat een tijden zo zeg en nu ook nog verhuizen.. Maar zondag een beetje afleiding! *O*

Twinkly, Ik zit ook thuis, maar ben wel blij dat Rienk wat makkelijker is :*

Freecell, :*

*knip informatie*

[ Bericht 41% gewijzigd door Vlinder op 21-10-2010 22:45:31 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_87782737
Vlindur wat een stress. Ik kan me voorstellen dat je heel wat andere dingen aan je hoofd hebt dan reageren op fok :*
Je hoeft niet te reageren als je niet wil, maar hebben de artsen iets gezegd waardoor jullie daar nu voor vrezen?
pi_87782755
Oh, wat een schrik, Vlindur! :o Natuurlijkt slokt dat nu alles op. Hebben jullie te horen gekregen dat jullie met iets ernstigs rekening moeten houden of is dat iets waar jullie je vooral zelf zorgen over maken? Niet bij voorbaat al gaan doemdenken, hoor. Dat het weekeinde maar snel voorbij mag gaan en jullie goed nieuws krijgen. :*
pi_87782922
*knip informatie*

[ Bericht 96% gewijzigd door Vlinder op 21-10-2010 22:45:59 ]
pi_87782994
Zulke dingen herinneren je eraan dat je leven van het ene op het andere moment op z'n kop kan staan. Ik weet hoe het voelt en het maakt dat ik zo ontzettend blij ben met een rustig leventje zonder uitzonderlijke gebeurtenissen. Gewoon fijn kindjes maken, trouwen en van elkaar genieten. Hopelijk is er volgende week weer ruimte voor zulke gevoelens. :*
pi_87783019
wat een stress vlindur! daar wordt je echt niet blij van. sterkte!!!

auto is vandaag weer terug (en de vakantie voor volgend jaar geschrapt want 700 ballen aan rekening. zucht). maarrrrrrrr: we hebben een roller in huis *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:20:14 #259
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87783125
Goodmornings mensen :O

Hi Free :* Nope, vannacht was het kwart voor twee en kwart over drie.. :O En dan is het probleem dat we Stef met max. een half uurtje weer in slaap hebben, lief slaapt ook binnen 5 minuten weer.. En ik lig wakker tot in het einde der tijden -O- Zo gaat het al weken, ik ben uiteindelijk rond vijven weer in slaap gevallen en Stef was om half 7 weer aan het springen in zijn bed. Muh :'( En dat huishouden, ja, ook hier herkenning hoor! Zó irritant als je dan net alles schoon hebt (zoals bijv. gisteren) en je trekt een bakje open waar je poedermelk in had gedaan voor bij oma en die poedermelk blijkt er nog in te zetten.. *poef* (zoals bijv. gisteren), of dat er precies dán een kat een kotsaanval krijgt, of de halve kattenbak aan grit naar buiten schept.. (Zoals.. Je raad het ;( ) En dan heb je nog niet eens de 'gebruikelijke' ontploffingen als afwas die zich opstapelt e.d. ..

En lieve Free, het kan ook een combi zijn he? Als Stef één dag een jankdag heeft trek ik al gillend de haren uit mijn kop, dus zo vreemd is het niet als je dat niet trok.. En met slaapgebrek wordt alles exponentieel zwaarder, ben ik achter. :*

Claudia, mijn opticien geeft ze pas mee als je ze 3x in- en uit hebt gedaan in één sessie zeg maar.. Om te voorkomen dat je ze thuis in hebt gekregen maar ze niet meer uitkrijgt ofzo, I guess.. Ik zou het ook wel fijn vinden om thuis te oefenen (al oefen ik wel met lenzenvloeistof op mijn vinger), of op z'n minst daro zonder dat ze zo op je vingers kijken.. Ah well, kreeg hier van iemand een tip dat je ook zachte lenzen eruit kunt 'knipperen', dus ik ga gewoon vragen of ze me die truc willen leren :) Erin lukt al, dus ik ben er bijna.

Leonieke, dat is inderdaad veel geld hoor -O- En haha, ja man, van zo'n koppie krijg je toch per direct de rammels? O+

Lieve lieve Vlindur, ook hier nog even: ik duim keihard voor een uitslag waar jullie spontaan van zullen ontstressen :* Lieve meis, logisch dat dit alles opslokt.. Ik hoop ook voor jou een beetje afleiding zondag :* *O*

En jaja, ik heb bewijs geschoten vanmorgen:

Ze bebeh walks O+
3!
pi_87783427
Dank jullie wel O+ Hier en op Twitter :*

Stef loopt *O* Gaaf joh!

Incantrix, ik wil je zondag ook nog wel even een spoedcursus geven ;) en oh, gewoon heel vaak je oogwit aanraken is ook een goeie oefening :Y Ik ben echt zooooo blij met mn lenzen! w/

*knip informatie*

[ Bericht 8% gewijzigd door Vlinder op 21-10-2010 22:46:32 ]
pi_87783874
Oh Trix... wat doet ie dat goed! *O* En wat fijn dat het helmpje binnenkort wellicht verleden tijd is. Jullie hebben het goed volgehouden hoor! :*

Och Vlindur, wat naar. Even een hele dikke knuffel en :* voor jullie. Hoop met al mijn duimen dat het "niks" blijkt te zijn.

En Simmu een *O* voor je roller!
pi_87784438
*knip informatie*

[ Bericht 96% gewijzigd door Vlinder op 21-10-2010 22:47:10 ]
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:51:00 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87785448
Vlindur :*

freecell, fijn dat je weer beter in je vel zit!

Ik ben zoonlief nog even gaan wegen op het CB was eigenlijk gesloten vanwege herfstvakantie, maar de verpleegkundige was er toch dus die wilde toch even wegen ;) . Hij is 280g aangekomen in 3 weken dus dat is heel netjes. Hij drinkt echter al een paar dagen slecht en nou zei de verpleegkundige dat hij echt meer moest vocht moest binnenkrijgen want zijn fontanel was toch wat ingedeukt. :{

Hier trouwens ook een huishouden van Jan Steen hoor :Y
Ik ga er maar even as we speak een stofzuiger doorheen trekken...
pi_87785950
huishouden zal me hier een worst wezen :)

sangdrax heeft een lopend projectje met de was en ik haal elke week een sopje door badkamer en wc. verder kook ik en wast hij af. de woonkamer wordt elke avond opgeruimd en tweemaal daags de afwas + doekje over het aanrecht enzo. zo kost het allemaal lekker weinig tijd en oogt het schoon :) kost je wel een fles chloor in de week ofzo ;)

asy: kan harry zelf uit een miniflesje drinken? misschien een ziekpapje? (ziekpapje: boterham met fruit en pap in de blender mikken en dat geven)
pi_87785955
Hier elke avond als Mart op bed ligt even opruimen en stofzuigen. Om de dag ook de dweil erdoor.
Dat scheelt al heel veel. :)

Vlindur :* Wat vervelend.
pi_87786992
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef Twinkly het volgende:
Icantrix hopelijk kun je wat bijslapen vandaag :* :*
En ik heb het helemaal niet zwaar, ik zit de hele dag thuis zonder baan :N DUS! :*
Gek mens! Juist OMDAT je 24 u p/d bij hem bent en echt alles meemaakt is dat het aller-zwaarst! De ontzettend leuke momenten doen hopelijk de minder leuke dingen weer wat vergeten, Niels is echt een leukerd O+
Ik heb echt alleen maar diep respect voor je hoe je dit eerste jaar bent doorgekomen. Ik hoop zo dat het vele wakker worden en slapen in de nachten vlug beter gaat.
Ik vind het echt knap hoe vrolijk je altijd oogt :*
Maar morgen is je mooie kereltje gewoon 1 jaar *O* baby-af! Tot morgen, heb er veel zin in

Freecell, fijn dat het beter gaat!

Inca, wat klink je ontzettend rot... weet niet wat te zeggen :*
edit: Stef LOOPT gewoon! een ruime maand voor zn verjaardag :o wat knap! *O* *O* hij loopt ook nog eens behoorlijk hard. aah dat ie zo op zn snufferd gaat is wel zielig al zag het er hilarisch uit :D

Vlindur wat een naar nieuws, die onzekerheid bah.Hopelijk weten jullie gauw wat er exact aan de hand is :*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87787259
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:09 schreef ymme het volgende:
Hier elke avond als Mart op bed ligt even opruimen en stofzuigen. Om de dag ook de dweil erdoor.
Dat scheelt al heel veel. :)

Vlindur :* Wat vervelend.
Ik geef het toe, ik heb daar 's avonds eigenlijk echt geen zin meer in :@ Meestal werk ik 's avonds nog wat door en dan is de zin/fut om nog wat te poetsen helemaal foetsie.
pi_87787324
Kijk eens wat Rienk net deed!

Dit maakt mijn dag weer goed O+
pi_87787483
Oooh wat ziet dat er gaaf uit Vlindur O+ O+ O+ !! echt heel leuk
Ik wou een loopkar geven op zn verjaardag maar nu ik dit zo zie wil ik er ook 1 en wel NU!
Misschien dat ik vanmiddag de stad even in ga :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 21 oktober 2010 @ 12:01:46 #270
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87787549
Ravi rolt! *O* *O* *O*
Ik neem tenminste aan dat je Ravi bedoelt? Selene kan al even rollen toch? :D

Stef loopt! *O* Stef mag z'n helmpje binnenkort waarschijnlijk af! *O* Stef heeft een mooi rond bolletje! *O*
Denk je ook een beetje aan jezelf Trixie?

Vlindur: :* Zo in spanning zitten is killing. Probeer niet te veel te stressen tot de uitslag. Als de uitslag niet goed is is het vroeg genoeg. :*
Je filmpje heb ik nog niet gezien maar ik gooi er maar alvast een *O* voor Rienk in. Gewoon omdat 'ie zo leuk is!

Twinkly: *O* om je op te vrolijken!

Over het huishouden, ik begin er weer een beetje grip op te krijgen en dat voelt best goed. Het is niet brandschoon, we zijn nog steeds aan het klussen :') , maar het is goed zo.
A grand adventure has begun.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 12:02:41 #271
265732 Keshet
pi_87787568
Oh, Poppejans, Ssserpente heeft precies dezelfde loopkar te koop in het V&A topic, voor wenag!
pi_87787736
Rienk :o kerel wat ga je toch hard... Ik wil ook een loopkar maar Minke krijgt er 1 voor kerst (vanuit de kerkgemeenschap) en nou mag ik er dus geen kopen van manminderlief... }:| Zo leert dat kind toch nooit lopen... :@

@huishouden... hier zijn we geen ontzettende poetsers, ik al helemaal niet. Moet echt aangezwengeld worden om in actie te komen. Had mezelf ook voorgenomen vandaag echt es wat te gaan doen, maar veel verder dan de salontafel ontruimen en die tafel en een kast baby-proof te maken ben ik niet gekomen. Zucht, misschien maar effe een wasje erin slingeren, heb ik ook weer een goed gevoel (stofzuigen hoeft niet meer, is al gebeurd gisteren...)
pi_87788637
Wat een goed nieuws hier allemaal met lopende en rollende kinders :o *O*

Vlindur, wat mega-stressen zeg... :*

wij hebben trouwens daad bij woord gevoegd en oppas geregeld voor zaterdag *O* heerlijk!
Als er iemand nog optimel-codes overheeft? :P
pi_87788978
ja, ravi rolt :) maar ik wist al een tijdje dattie het best kon hoor ;) ventje draait al tijden rustig op zn zij om dingen te pakken!

selene kan ook rollen, maar dan een kwartslagje gedraaid: die doet salto's met de papa ("lene aappie sijn"). je wil niet geloven hoe netjes ze dat dan doet, keurig met sprongetje neerkomen en al!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 12:48:11 #275
265732 Keshet
pi_87789055
Lekker Freecell! *O* Geniet ervan!

Knap van Seleentje zeg! Ik heb de motoriek van een aardbei. dat soort dingen zijn aan mij niet besteed, laat mij maar sporten op 2 benen. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')