Die vrouw is enger. Kort pittig kapsel en tuniekje en clown spelenquote:
Neequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan je er niet onderuit Tink? Afbellen omdat je je niet lekker voelt ofzo?
Hmz. Dan weet ik het ook niet. Verstand op nul en een royale alcoholinname dan maar!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NeeDeze afspraak staat al een jaar. Ga met heel veel famlie naar een feest en ze slapen allemaal hier
Het hele weekend.
En afbellen vanwege 'niet lekker' is in mijn famlie een doodzonde.
Vegetarischquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wacht maar viezor!
O: bakje bananenkwark met muesli
T: -
L: ?
T: ?
D: iets vegetarisch met Belgisch bier
Is lekker veel delegeren geen optie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NeeDeze afspraak staat al een jaar. Ga met heel veel famlie naar een feest en ze slapen allemaal hier
Het hele weekend.
En afbellen vanwege 'niet lekker' is in mijn famlie een doodzonde.
Welkom in een wereld waar niet alles zwart - wit isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef StefannPSV het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik dit topic zie en ik ben de OP door aan het lezen, maar ik snap iets niet helemaal. Er staat : "De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft" , maar dan kijk ik naar de mensen die hieraan meedoen en met alle respect maar als ik bijv. kijk naar Kwakveense dan kun je niet ontkennen dat hij een overgewicht heeft.
Oh fuck ja, je hebt gelijk! We zullen het snel aanpassen in "De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor Kwak omdat ze tof is"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef StefannPSV het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik dit topic zie en ik ben de OP door aan het lezen, maar ik snap iets niet helemaal. Er staat : "De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft" , maar dan kijk ik naar de mensen die hieraan meedoen en met alle respect maar als ik bijv. kijk naar Kwakveense dan kun je niet ontkennen dat hij een overgewicht heeft.
En nu?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef StefannPSV het volgende:
Vriendinnetje waar ik mee op stap ga, is vegetarischquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vegetarisch![]()
Dat klinkt heul wel gezond! En dan ook nog proberen te verdoezelen met Belgisch bier...
Nee, maar ik ook niet. Zullen we een nieuw topic opzetten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik sta niet eens in de OP, mag ik dan wel meeposten?
Ik weet niet wat je populair aan het doen bent, maar het maakt op mij geen indruk als dat je doel wasquote:
Schijnbaar is hier sprake van een misverstand, maar ik snapte werkelijk niet waar je heen wilde met je opmerking. Populair doe ik nooit. Daar ben ik te serieus voorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef StefannPSV het volgende:
Ja, het maakt mij verder allemaal niet uit alleen ik begreep dat niet en wilde vragen of dit een bepaalde reden heeft en de reden is dus blijkbaar dat ze tof is.
[..]
Ik weet niet wat je populair aan het doen bent, maar het maakt op mij geen indruk als dat je doel was
Niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lezen meisjes (?)
Het is niet verplicht om je aan te melden voor het lijstje!
Ik ben niet van plan hieraan mee te doen, omdat ik het zelf heel goed kan bijhoudenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, Stefann, lust je broccoli en hoeveel kilo's wil je kwijt en waarom en hoe?
He, wat jammer. Je leek me net zo'n gezellige aanwinst voor dit topicquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan hieraan mee te doen, omdat ik het zelf heel goed kan bijhouden
ok, doei!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan hieraan mee te doen, omdat ik het zelf heel goed kan bijhouden
Nou, ik ben blij dat je het zegt want ik dacht dat ik het alleen door had.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
He, wat jammer. Je leek me net zo'n gezellige aanwinst voor dit topic
quote:
*gniffelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
He, wat jammer. Je leek me net zo'n gezellige aanwinst voor dit topic
He, nee. Daarover toevallig nu net niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier trouwens ooit een essay over Identiteit geschreven met wat leuke en goede literatuur?
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Merel het volgende:
Ik ga vanavond trouwens uit eten en daarna cocktails drinken met een vriendinnetje. Eten kan nog wel netjes, maar cocktails zijn natuurlijk niet echt Slank-verantwoord
literatuurquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
He, nee. Daarover toevallig nu net niet.
Edit: als het over identiteit gaat bij consumenten/bedrijven, dus gerelateerd aan communicatie, dan zou ik je wel misschien kunnen helpen. Maar heb niet het idee dat dat de invalshoek is.
ik heb die van Maria, Marijke en Nyn er nu in staanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef V1z0R het volgende:
Veel plezier XM!
Had je dat stukje van mij nog gebruikt in je vorige essay, moblo?
[/nieuwsgierig]
Ja, ik. Maar ik denk niet dat dat is wat je zoekt. Eén essay ging over een Nederlandse arts in het Ottomaanse rijk, en de ander over Nederlandse heldinnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier trouwens ooit een essay over Identiteit geschreven met wat leuke en goede literatuur?
Wacht met spanning af!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb die van Maria, Marijke en Nyn er nu in staanwil ze er eigenlijk allemaal in zetten (zijn positief ontvangen in mijn tussentijdse versie) dus ben nog bezig
kan jullie wel 't eindresultaat laten lezen en weten
Dat is in principe ook zo, voor mensen met overgewicht is er het dieettopic. Maar wij zijn niet heel 'streng' om het zo maar te zeggen, dus als je overgewicht hebt mag je hier ook gewoon bij. De scheiding dieetclub/slank is ooit ontstaan omdat het voor mensen die 30 of 40 kilo af moeten/willen vallen het in de eerste plaats frustrerend kan zijn als iemand maar 4 kilo af wil vallen en die gene klaagt over zijn/haar buikvet. Daarnaast zijn mensen die veel meer af willen/moeten vallen vaak op een andere manier bezig met afvallen en eten (vaak ook nog een psychisch aspect)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef StefannPSV het volgende:
NR boks!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ons allerliefste en mooiste Indiaantje is vandaag jarig!. Maria, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
.
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest voor de NuvaRing. M'n laatste optie..
Hoe bevalt 'ie jou? Ik hoop echt zó dat ik hier tegen kan. Anders is het voor de rest van m'n leven met condooms klooien.quote:
Ik was eigenlijk vergeten dat ik hem had! Sms systeem is ook reuze handigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe bevalt 'ie jou? Ik hoop echt zó dat ik hier tegen kan. Anders is het voor de rest van m'n leven met condooms klooien..
Sms systeem? Do tell! En fijn dat 'ie je goed bevalt, dat is geruststellend om te horen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk vergeten dat ik hem had! Sms systeem is ook reuze handigVeel meer rust in mijn hoofd, ik krijg smsjes wat ik moet doen (2x per maand). En volgens mij minder hormonen dan in de pil? Wel fijn!!
Bedankt voor het eerste inhoudelijke en bruikbare antwoordquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is in principe ook zo, voor mensen met overgewicht is er het dieettopic. Maar wij zijn niet heel 'streng' om het zo maar te zeggen, dus als je overgewicht hebt mag je hier ook gewoon bij. De scheiding dieetclub/slank is ooit ontstaan omdat het voor mensen die 30 of 40 kilo af moeten/willen vallen het in de eerste plaats frustrerend kan zijn als iemand maar 4 kilo af wil vallen en die gene klaagt over zijn/haar buikvet. Daarnaast zijn mensen die veel meer af willen/moeten vallen vaak op een andere manier bezig met afvallen en eten (vaak ook nog een psychisch aspect)
Dus als je zonder overgewicht veel prettiger voelt in de dieetclub, mag je daar volgens mij ook gewoon meedoen!
Ik heb hem ook gebruikt..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe bevalt 'ie jou? Ik hoop echt zó dat ik hier tegen kan. Anders is het voor de rest van m'n leven met condooms klooien..
Die heb ik gebouwdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk vergeten dat ik hem had! Sms systeem is ook reuze handigVeel meer rust in mijn hoofd, ik krijg smsjes wat ik moet doen (2x per maand). En volgens mij minder hormonen dan in de pil? Wel fijn!!
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Bedankt voor het eerste inhoudelijke en bruikbare antwoord
Hey, ik gaf ook best aardig antwoord! Hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Hey, ik gaf ook best aardig antwoord! Hoor.
Mij bevalt hij wel goed en je krijgt er een mooie huid van. Dat had ik niet zo in de gaten, tot ik er even mee stopte van de zomer en toen werd mijn huid veel onrustiger. Ik ring meestal gewoon door, want dan word ik niet ongesteld en dat vind ik prettig, maar las na 3 maanden meestal wel een stopweek in, omdat je anders wat doorbraakbloedingen krijgt. Altijd maar heel weinig overigens, maar als je dan niet stopt houdt dat lang aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Mij bevalt hij wel goed en je krijgt er een mooie huid van. Dat had ik niet zo in de gaten, tot ik er even mee stopte van de zomer en toen werd mijn huid veel onrustiger. Ik ring meestal gewoon door, want dan word ik niet ongesteld en dat vind ik prettig, maar las na 3 maanden meestal wel een stopweek in, omdat je anders wat doorbraakbloedingen krijgt. Altijd maar heel weinig overigens, maar als je dan niet stopt houdt dat lang aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn best oke hoor! Dus als je wat hulp wilt gebruiken bij het afvallen, wees welkom!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
[..]
Mij bevalt hij wel goed en je krijgt er een mooie huid van. Dat had ik niet zo in de gaten, tot ik er even mee stopte van de zomer en toen werd mijn huid veel onrustiger. Ik ring meestal gewoon door, want dan word ik niet ongesteld en dat vind ik prettig, maar las na 3 maanden meestal wel een stopweek in, omdat je anders wat doorbraakbloedingen krijgt. Altijd maar heel weinig overigens, maar als je dan niet stopt houdt dat lang aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Maar je mag m er toch ook tijdelijk uithalen voor sex?
Of veel kindjes krijgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja je mag hem 3 uur per dag uitdoen, maar ik ben zo iemand die er dan na anderhalve dag achterkomt dat die 3 uur al even voorbij zijn, dus ik laat hem maar zitten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Maar je mag m er toch ook tijdelijk uithalen voor sex?
[..]
Mij bevalt hij wel goed en je krijgt er een mooie huid van. Dat had ik niet zo in de gaten, tot ik er even mee stopte van de zomer en toen werd mijn huid veel onrustiger. Ik ring meestal gewoon door, want dan word ik niet ongesteld en dat vind ik prettig, maar las na 3 maanden meestal wel een stopweek in, omdat je anders wat doorbraakbloedingen krijgt. Altijd maar heel weinig overigens, maar als je dan niet stopt houdt dat lang aan.Oh, een mooie huid zou wel fijn zijn. Zie er niet uit tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nu afwachten tot ik ongesteld word!
Ik zal Baardmans erop voorbereiden.. Verder geen last van tijdens de seks?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
ik voelde er nooit wat van...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, een mooie huid zou wel fijn zijn. Zie er niet uit tegenwoordig.. Nu afwachten tot ik ongesteld word!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hehehe, ja dat zou mij ook heel goed kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja je mag hem 3 uur per dag uitdoen, maar ik ben dan zo iemand die er dan na anderhalve dag achterkomt dat die 3 uur al even voorbij is, dus ik laat hem maar zitten.
Een vriendin van mij viel wel ineens makkelijker af toen ze was gestopt met de pilquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me serieus af of m'n gewicht zal zakken als ik stop met de pil
maar het is me stiekem teveel gedoe, dat stoppen en overstappenal zou ik het wel fijn vinden om een prikpil te hebben denk ik (minder kans op vergeten
)
Wil je nu dan zwanger worden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehehe, ja dat zou mij ook heel goed kunnen gebeuren![]()
ik vind het erg frustrerend dat ik ooit 2 weken lang doodongerust ben geweest toen ik 2x de pil was vergeten, een MA-pil heb geslikt (hormoonbom!), een halfjaar lang pijn heb gehad van mn spiraal, en nu heb ik niks en ik ben niet eens direct zwanger...Waar heb ik al die moeite dan altijd voor gedaan
![]()
Dat is fijn om te horen, maar daar twijfelde ik ook niet aan, alleen als ik iets niet begrijp en ik naar mijn geweten normaal om een antwoord vraag krijg ik reacties die ik denk ik op de basisschool nog niet krijg. Maar iig bedanktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
We zijn best oke hoor! Dus als je wat hulp wilt gebruiken bij het afvallen, wees welkom!!
Het was naar mijn mening een normale vraag, dus krijg je van mij een normaal antwoord. Ik kan er natuurlijk niets aan doen hoe de anderen de vraag lezen/interpreteren en er op antwoorden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:43 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen, maar daar twijfelde ik ook niet aan, alleen als ik iets niet begrijp en ik naar mijn geweten normaal om een antwoord vraag krijg ik reacties die ik denk ik op de basisschool nog niet krijg. Maar iig bedankt
Nou dan is het een misverstand want ik ging in dit topic kijken omdat ik namelijk ook aan het afvallen ben en ik dacht dat ik hier misschien wel is wat kan opdoen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
De gemiddelde persoon die hier 'even' binnen komt wandelen doet dit meestal om belerend over te komen, ons 'dik' te noemen of te zeggen dat we allemaal anorexia hebben, dus vergeef ons de defensieve houding.
Je kan het één doen en het ander niet uitsluiten! Dan kijk je gewoon even waar je je thuis voelt en als dat bij allebei is, nou, dan blijf je bij allebei.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:49 schreef StefannPSV het volgende:
Maar ik voel me dus weel helemaal welkom en ik ga ook eens ontopic.
Ik meteen na mijn vakantie in Griekenland begonnen met afvallen, dat is nu zo'n 5 weken geleden. Ik woog toen 103 kilo en ik ben in die tijd nu 4,5 kilo afgevallen en mijn lengte is 1.77m. Zit ik hier goed of moet ik toch naar het andere topic?
Ik denk het!! Was misschien in Frankrijk toen?? Maar ja dus? Spannend!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je het augurkentopic een tijdje terug gemist?
Met die adapter erbij kun je 'm ook in je camera doen (als die met sd-kaarten werkt).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Syrena! Ik neem hem ook! Wat kun je eigenlijk nog meer met een mini SD kaart behalve in je telefoon stoppen?
http://www.ibood.com/nl/nl
Waar je je het meest thuis voelt!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:49 schreef StefannPSV het volgende:
Maar ik voel me dus weel helemaal welkom en ik ga ook eens ontopic.
Ik meteen na mijn vakantie in Griekenland begonnen met afvallen, dat is nu zo'n 5 weken geleden. Ik woog toen 103 kilo, ik ben in die tijd 4,5 kilo afgevallen en mijn lengte is 1.77m. Zit ik hier goed of moet ik toch naar het andere topic?
Oke bedankt, alleen nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit zoveel om mijn BMI geef eerlijk gezegd, want ik heb een half jaar geleden aan bodybuilding gedaan en dus is natuurlijk niet echt alles vet. Want BMI heeft er toch mee te maken hoe lang je bent en hoeveel je weegt? of zit ik nu verkeerd?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan heb je een BMI van 32 in principe 'hoor' je in het dieetclub. Maar lees anders even mee bij beide en dan ga je posten waar je het 't gezelligst/meest nuttig vindt.
precies!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan het één doen en het ander niet uitsluiten! Dan kijk je gewoon even waar je je thuis voelt en als dat bij allebei is, nou, dan blijf je bij allebei.
Ja dat klopt. Hoeveel wil je afvallen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Oke bedankt, alleen nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit zoveel om mijn BMI geef eerlijk gezegd, want ik heb een half jaar geleden aan bodybuilding gedaan en dus is natuurlijk niet echt alles vet. Want BMI heeft er toch mee te maken hoe lang je bent en hoeveel je weegt? of zit ik nu verkeerd?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waar je je het meest thuis voelt!
Dieettopic vind ik soms erg drastisch qua aanpak (imo fout) en hier heb je hele mooie [edit]en intelligente![/edit] vrouwen allemaal![]()
sorry van psv-bashdacht die komt alleen maar commentaar geven
Oke doe ik, al moet ik zeggen dat ik denk ik hier blijf.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan het één doen en het ander niet uitsluiten! Dan kijk je gewoon even waar je je thuis voelt en als dat bij allebei is, nou, dan blijf je bij allebei.
Oke, ik zal eens kijken waar ik me het meest thuis voel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Dieetclubtopic is wel wat minder levendig én persoonlijk vind ik dat er over het algemeen veel ongezonder wordt afgevallen dan hier.. hier is een best sterke 'sociale controle' door echt te hameren op genoeg eten, en niet op minder eten.
Geen probleem, ik snap het wel want er zijn veel van dat soort "trieste" mensenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waar je je het meest thuis voelt!
Dieettopic vind ik soms erg drastisch qua aanpak (imo fout) en hier heb je hele mooie [edit]en intelligente![/edit] vrouwen allemaal![]()
sorry van psv-bashdacht die komt alleen maar commentaar geven
Ik ben blij als ik in de buurt kom van de 90 kilo en dan ben ik misschien van plan weer te gaan bodybuilden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Hoeveel wil je afvallen?
Ik ben volgens mij afgevallen na mijn detoxkuur/Mijn buik was vanochtend geen buikje meer! Of nou ja nog een klein beetje..
Moet je niet eerst een beetje ontpillen? En klussen? oh my, ik praat ik jargon...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
ik vind het erg frustrerend dat ik ooit 2 weken lang doodongerust ben geweest toen ik 2x de pil was vergeten, een MA-pil heb geslikt (hormoonbom!), een halfjaar lang pijn heb gehad van mn spiraal, en nu heb ik niks en ik ben niet eens direct zwanger...Waar heb ik al die moeite dan altijd voor gedaan
![]()
Waarom begin je eigenlijk niet gelijk weer met trainen? Meer spieren = sneller afvallen en een strakker lijf, maar dat weet je zelf ook wel denk ik als je lang getraind hebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:00 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik in de buurt kom van de 90 kilo en dan ben ik misschien van plan weer te gaan bodybuilden.
En je bent 1m77 ? Hoe gespierd ben je dan wel niet als je streven 90 is?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:00 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik in de buurt kom van de 90 kilo en dan ben ik misschien van plan weer te gaan bodybuilden.
Ik had een spiraaltje, dan hoeft dat in principe nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Moet je niet eerst een beetje ontpillen? En klussen? oh my, ik praat ik jargon...
Ik doe dit omdat het een beetje tegenstrijdig werkt, toen ik nog trainde probeerde ik wel eens te gaan trainen en had ik vaak een kuur met oa. proteine enz. en daarbij probeerde ik ook tegelijk vet af te vallen ik moet zeggen dat dit heel lastig is doordat het zo tegenstrijdig is. Bij mij werkt het iig niet goed. Daarom wil ik eigelijk nu zoveel mogelijk vet afvallen totdat ik tevreden ben en dan wil ik weer beginnen met trainen. Maar het kan best zijn dat je gelijk hebt want ik denk dat het ook een beetje persoonsverbonden isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom begin je eigenlijk niet gelijk weer met trainen? Meer spieren = sneller afvallen en een strakker lijf, maar dat weet je zelf ook wel denk ik als je lang getraind hebt.
Ja ik bedoel meer te zeggen ik heb niet echt een streven ik probeer af te vallen totdat ik denk ja nu voel ik me goed en ik denk dat als ik rond de 90 kilo kom wel heel tevreden benquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En je bent 1m77 ? Hoe gespierd ben je dan wel niet als je streven 90 is?
Ja herkenbaar, had mijn vriendin een keer helemaal in paniek aan de telefoon, ik voor haar nog de MAP gehaald etc. Willen ze jaren later aan kinderen beginnen, blijkt hij onvruchtbaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een spiraaltje, dan hoeft dat in principe niet
Maargoed, ik doelde op het principe; je raakt vet in de stress als je je pil eens vergeet, terwijl dat dus misschien helemaal niet nodig wasals je het wel wilt komt het dus niet eens direct. Bij mij dan, ik ken ook zat andere verhalen natuurlijk.
Was al bangquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:14 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer te zeggen ik heb niet echt een streven ik probeer af te vallen totdat ik denk ja nu voel ik me goed en ik denk dat als ik rond de 90 kilo kom wel heel tevreden ben
Handbiken! om je vet van het bovenlichaam te verwijderen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:32 schreef kucuk het volgende:
Wie weet er goede oefeningen om vet op je bovenlichaam weg te krijgen en oefeningen om een kont te creëren? Ik ben namelijk gezegend met een mannelijk figuur (V- vorm).
squaten/lungen/kikkeren.. maar daar krijg je ook weer kuiten vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:32 schreef kucuk het volgende:
Wie weet er goede oefeningen om vet op je bovenlichaam weg te krijgen en oefeningen om een kont te creëren? Ik ben namelijk gezegend met een mannelijk figuur (V- vorm).
Geen fruit?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:30 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O1: optimel vla + fruit 'n fibre
O2: 1x geroosterd brood met kaas/ham/pizzakruiden en 1x met filet américain en sjalot
L: stukje paddestoeltaart
S: stepshape interval
T: wodka, light chips
D: 2 biologische kipdrumsticks, witlof ham/kaas
T: citroendropijsje
S: feest, dus dansen tot in de ochtend
Ik heb nog druiven en iedere keer als ik langs de koelkast loop neem ik daar 1 of 2 van. Vergeten op te schrijven en die ijsjes koop ik bij de appie:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen fruit?![]()
Anders wel net lijstje hoor! Waar haal je trouwens die citroendropijsjes?citroen + drop
Nou die kuiten had ik eerst niet maar door het vele lopen heb ik die ook goed ontwikkeld, dat maakt dus niet meer uit. Squatten en lungen zit ook in de bodypump les. Ik zal eens kijken of ik ergens een barbell + gewichten kan kopen. Hoe vaak zou ik dat moeten doen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
squaten/lungen/kikkeren.. maar daar krijg je ook weer kuiten van
Haha, ja ik ben wel van plan om thuis al een beetje weer te beginnen met trainen gewoon kleine gewichten etc. je kent het wel en als ik straks tevreden ben begin ik weer wat zwaarder in de sportschoolquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was al bang![]()
Ben zelf 2m bij 106kg en 'vrij' gespierd (ga niet patsen dus geen DL, BP e.d. gewichten neerzz) dus vond het een beetje raar overkomen dat je streven 90 wasMaar begrijp het.
Maar begin wel gelijk weer met krachttraining erbij! Je wilt vet verliezen natuurlijk en geen spieren, a la Sonja Bakker methodes
Nou... bijna geen alcohol gedronken scheelt ook (denk dat je gezonder eet/leeft door de stok achter de deur) en ik masseer mijn buik iedere dag met vetverbrandende cremequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:08 schreef j.t het volgende:
Dus PF, tevreden over die kuur?
Als het echt verschil uitmaakt, zou ik het best eens willen proberen namelijk.
En blugh, heb echt zo'n ongelooflijke koppijn! Ik werd zelfs wakker van vannacht en vanmorgen.![]()
Dus ik blijf de hele dag binnen, in joggingpak en een rothoofd en thee.![]()
Moet nog ontbijten, wil even kijken of mn yoghurt nog goed is. Staat al paar dagen open en anders gewoon maar een broodje iets.
Kun je de kuur niet nog een keer doen en leven zoals je ervoor leefde, in het kader van goed onderzoekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou... bijna geen alcohol gedronken scheelt ook (denk dat je gezonder eet/leeft door de stok achter de deur) en ik masseer mijn buik iedere dag met vetverbrandende creme
en ik heb 1x gekickbokst.....
werd vanochtend wakker en zag de contouren van mijn buikspieren een beetje ipv vetjes.
Maar wat de echte reden is????
Wat een grappige site kende ik nog niet en trouwens 4,8km is netjes !quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
zo
http://www.mapmyrun.com/route/nl/nijmegen/748128714128755397
2,3,6,6,7 minuten lopen4,8km
Ja en dan nog 2quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
doe dat
omelet met zalm, coming right up
Vond dat op mijn opleiding ook al zo raar. Je moet minimaal zoveel doelen hebben. Maar wat nu als je er minder hebt? Dan ga je dus voor hun sake doelen erbij verzinnen, waar je eigenlijk zelfs niets aan hebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet drie persoonlijke ontwikkel doelen bedenken die een relatie hebben met mijn studie. En SMART en zo
Ik weet er op dit moment echt maar een, zucht.. Het stomme is dat ik volgend blok moet aantonen dat ik het beter doe dus het moet wel aantoonbaar zijn.
Heb alleen even een writersblock.. Zucht..
Nah misschien doe ik wel iets met communiceren oid.
Persoonlijke ontwikkeldoelen.quote:
Mijn doel is vaker naar colleges gaan MAAR ik heb er vaak niet veel aan omdat er veel mensen zijn die eh.. nou ja vragen stellen waarvan je denkt: meen je dat nou? Zodat de docent maar 20% nuttige info verteld en 80% van de tijd bezig is met de basics te beantwoorden..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:24 schreef j.t het volgende:
[..]
Vond dat op mijn opleiding ook al zo raar. Je moet minimaal zoveel doelen hebben. Maar wat nu als je er minder hebt? Dan ga je dus voor hun sake doelen erbij verzinnen, waar je eigenlijk zelfs niets aan hebt.
teamworkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet drie persoonlijke ontwikkel doelen bedenken die een relatie hebben met mijn studie. En SMART en zo
Ik weet er op dit moment echt maar een, zucht.. Het stomme is dat ik volgend blok moet aantonen dat ik het beter doe dus het moet wel aantoonbaar zijn.
Heb alleen even een writersblock.. Zucht..
Nah misschien doe ik wel iets met communiceren oid.
Ja, ik gooi er wat koffie in en ga de blaatmachine laten werken, dank je!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
teamwork
plannen/deadlines
gerelateerd aan specifieke kennis
taalniveau
zoiets?
Wat dat betreft ("hij kan er niets aan doen dat hij het niet begrijpt"), dat is trouwens 9 van de 10 keer onzin. Mijn ervaring is dat de meeste studenten gewoon niet eens de tijd nemen om iets rustig door te lezen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En dat ik er wel eens uitflap: als je wat minder vragen zou stellen en wat meer de opdracht zou lezen begrijp je het misschien wel.. Maar ja hij kan er ook niets aan doen dat hij het niet begrijpt maar het is wel storend.. grrr
Ohwjee ben betraptquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat dat betreft ("hij kan er niets aan doen dat hij het begrijpt"), dat is trouwens 9 van de 10 keer onzin. Mijn ervaring is dat de meeste studenten gewoon niet eens de tijd nemen om iets rustig door te lezen.
Hoe vaak ik wel niet de vraag krijg "wat moeten we nou doen voor volgende week??", terwijl dat op pagina 2 (!) van het blokboek staat.
Of "maar ik wist niet dat we dat onderdeel ook moesten presenteren" --> sigh... zie de 2e alinea van de e-mail (met als onderwerp "de presentatie").
Of "hoe gaat het tentamen er uitzien?" --> zie (1) het blokboek pagina 3, zie (2) de PowerPoint presentatie van afgelopen week, en (3) oh ja, ik heb dat ook mondeling toegelicht tijdens het werkcollege.
Allemaal gemakszucht en geen eigen verantwoordelijkheid nemen. Mgoed. Daar heb jij nu niks aan :p
En dat zijn niet eens studenten, ook kinderen vd basisschool. Ik snap de opdracht niet. Lees de opdracht eens. OOoohw, nu snap ik het ...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat dat betreft ("hij kan er niets aan doen dat hij het begrijpt"), dat is trouwens 9 van de 10 keer onzin. Mijn ervaring is dat de meeste studenten gewoon niet eens de tijd nemen om iets rustig door te lezen.
Hoe vaak ik wel niet de vraag krijg "wat moeten we nou doen voor volgende week??", terwijl dat op pagina 2 (!) van het blokboek staat.
Of "maar ik wist niet dat we dat onderdeel ook moesten presenteren" --> sigh... zie de 2e alinea van de e-mail (met als onderwerp "de presentatie").
Of "hoe gaat het tentamen er uitzien?" --> zie (1) het blokboek pagina 3, zie (2) de PowerPoint presentatie van afgelopen week, en (3) oh ja, ik heb dat ook mondeling toegelicht tijdens het werkcollege.
Allemaal gemakszucht en geen eigen verantwoordelijkheid nemen. Mgoed. Daar heb jij nu niks aan :p
Erg he? Bij mij is het hbo, en het overgrote merendeel van de studenten werkt dus op die manier. Zo vermoeiend af en toequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:39 schreef j.t het volgende:
[..]
En dat zijn niet eens studenten, ook kinderen vd basisschool. Ik snap de opdracht niet. Lees de opdracht eens. OOoohw, nu snap ik het ...
Nog ergerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Shit, gequoted voor de edit![]()
En ja, was jij ook zo'n vervelende student?![]()
Gemakzucht siert de mens. Dat hebben ze natuurlijk niet voor niets verzonnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of leerlingen van de middelbare school.
Echt? Ik heb heel andere herinneringen aan mijn studie. Wij studeerden gewoon, voerden opdrachten uit en zopen ons lamquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Erg he? Bij mij is het hbo, en het overgrote merendeel van de studenten werkt dus op die manier. Zo vermoeiend af en toe
Hehequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nog erger![]()
De meeste leraren van de MAVO herkennen me nog steeds, ook al is dat 9jr geleden...
Ze geloven nog steeds niet dat ik uiteindelijk geslaagd ben voor het HBO
Oh, er zitten ook verantwoordelijke studenten tussen hoor. Die gewoon doen wat ze horen te doen. En ook de mensen-die-niet-goed-lezen zijn meestal wel hele leuke mensen. Alleen valt het mij op dat het merendeel gewoon echt niet leest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik heb heel andere herinneringen aan mijn studie. Wij studeerden gewoon, voerden opdrachten uit en zopen ons lamDe meeste medestudenten konden in ieder geval wel nadenken.
Ja ik zeg nu maar: hij kan er ook niets aan doen. Anders erger ik mij alleen maar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat dat betreft ("hij kan er niets aan doen dat hij het niet begrijpt"), dat is trouwens 9 van de 10 keer onzin. Mijn ervaring is dat de meeste studenten gewoon niet eens de tijd nemen om iets rustig door te lezen.
Haha, geef jij les aan mij soms? Zit wel een beetje in dezelfde hoek toch? Dus misschien ligt het daar aan.... ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ach, ik vind het op zich geen probleem als mensen niet lezen; zolang ze er mij & anderen maar niet mee lastig vallen. Dus geen overbodige vragen stellen![]()
Bij mij zijn de werk- en hoorcolleges bijvoorbeeld niet verplicht. Kom je niet? Prima, even goede vrienden. Ik heb er liever mensen zitten die oprecht geinteresseerd zijn dan mensen die er alleen zitten omdat ze moeten. Maar dan moet men achteraf niet komen zeuren dat ze iets niet begrijpen. Dat is dan natuurlijk ook je eigen verantwoordelijkheid.
Dat is volgens mij geen uitdrukking.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gemakzucht siert de mens. Dat hebben ze natuurlijk niet voor niets verzonnen
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen uitdrukking.![]()
Gemak dient de mens of bescheidenheid siert de mens toch?
Zou wel raar zijn als gemakzucht de mens zou sieren.
Lienekien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
En nog een nieuwe! Welkom!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:09 schreef princess-a het volgende:
Zo, de komende weken ga ik ook even met jullie meelezen![]()
Weet niet wat ik op dit moment weeg maar ik denk zon 10 kilo meer dan het was, die 10 wil ik weer kwijt. Wil daar geen mensen mee lastig vallen die 40 kilo kwijt willen en heel dramatisch afvallen hoeft voor mij ook niet. Daarom ga ik gewoon wat gezond eten tips/verhalen lezen hier bij jullie en proberen de rest van mijn leven -10 kilo te blijven
ja, die in Den Haag was fijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:42 schreef Laureline het volgende:
Sowieso mis ik de Marks & Spencer sinds hun vertrek uit Nederland, heb eigenlijk nog steeds geen vervangende kledingzaak gevonden met dezelfde kwaliteit, en mooie klassieke items. Sommige kledingstukken, die ik daar 10 jaar geleden kocht, draag ik nog steeds!
Moet je wel van de kostschooljufstijl houden![]()
Bahahaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen uitdrukking.![]()
Gemak dient de mens of bescheidenheid siert de mens toch?
Zou wel raar zijn als gemakzucht de mens zou sieren.
Lienekien?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:43 schreef neen het volgende:
Ik vraag nooit wat aan leraren, ik bemoei me zo min mogelijk met die lui.
Ik las 'wilde zuurkool'quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:08 schreef j.t het volgende:
O1: drinkyoghurt
O2: magere yoghurt + special K
L: 2 broodjes gebakken ei (wilde koken, maar ei-prikker is mysterieus verdwenen)
Wilde zuurkool eten en ik had aardappelpuree, dus ik pak het nu. Zit er nog een half zakje in. En ik heb nog maar een paar kleine aardappels.
Ik kan niet naar de winkel, voel me echt niet lekker en meneer is tot vanavond 20.00 ook aan het werk. Dus ...het zit me niet mee
Maar wil je voor hen tegelijk een feestje geven? Is het niet leuker als je zus iets met de vrouwen gaat doen, en je broer iets met de mannen? Als je dat op twee verschillende dagen/avonden laat plaatsvinden, kan de ander bij de baby blijven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:27 schreef j.t het volgende:
Ik wil toch een vrijgezellenfeestje houden voor haar en mn schoonbroer.
Doe mij deze maarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.rightmove.co.u(...)operty-31440752.html
hier gaan we dus wonen, vind ik.. hoop dat hij over een jaar nog vrij is![]()
!
We hebben niet veel tijd meer, want bruiloft is over 2 weken. Haha, het is allemaal vrij snel gegaan, ook hun beslissing om te trouwen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar wil je voor hen tegelijk een feestje geven? Is het niet leuker als je zus iets met de vrouwen gaat doen, en je broer iets met de mannen? Als je dat op twee verschillende dagen/avonden laat plaatsvinden, kan de ander bij de baby blijven.
wat goed!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:50 schreef Syrena het volgende:
Hooiz![]()
Ik heb geloof ik een huis![]()
Vanavond scan paspoort opsturen![]()
Mét de 10% kortingsregeling als dat kan (de makelaar zei van wel, maar ja, de woningvereniging moet ja zeggen. Dus ik hoop niet dat in het weekend nog 1 of andere iets onderhands gaat zitten regelenHet is MIJN huis gvd).
quote:
wat goed!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:50 schreef Syrena het volgende:
Hooiz![]()
Ik heb geloof ik een huis![]()
Vanavond scan paspoort opsturen![]()
Mét de 10% kortingsregeling als dat kan (de makelaar zei van wel, maar ja, de woningvereniging moet ja zeggen. Dus ik hoop niet dat in het weekend nog 1 of andere iets onderhands gaat zitten regelenHet is MIJN huis gvd).
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zei toch dat je hem had, good thingssss happens to good people
Nee ben met 1 van de andere 4 deadlines bezig nu ffquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:00 schreef Perruche het volgende:Syrena!!!
nieuwe mensen!
PF heb je al doelen bedacht?
Niet zoveel meer tussendoor eten, wat vaker een maaltijdsalade als maaltijd, zo nu en dan een shake, meer fruit en mijn sportschoolabonnement moet weer van pauze afquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef sigme het volgende:
[..]
En nog een nieuwe! Welkom!
Vertel, wat ga je eten wat gezonder is en wat pas je nog meer aan voor de rest van je leven?
Ik ga gewoon lenen van mijn drie vrijgezelle oomsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:16 schreef Merel het volgende:
Syrena ik ga duimen dat het allemaal lukt!
Maaltijdsalade als maaltijd? Shakes?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet zoveel meer tussendoor eten, wat vaker een maaltijdsalade als maaltijd, zo nu en dan een shake, meer fruit en mijn sportschoolabonnement moet weer van pauze afmoet te doen zijn denk ik? Oh en iedereen vertellen dat ik wil afvallen, als ik dan zondig kunnen ze op mn vingers tikken
Lijkt me niet echt verstandig, maar dat zei Sigme ook al...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet zoveel meer tussendoor eten, wat vaker een maaltijdsalade als maaltijd, zo nu en dan een shake, meer fruit en mijn sportschoolabonnement moet weer van pauze afmoet te doen zijn denk ik? Oh en iedereen vertellen dat ik wil afvallen, als ik dan zondig kunnen ze op mn vingers tikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
It's a Jersey thing!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Conleche, wat een wijsheid gister!![]()
Als je de discussie achteraf leest slaat het werkelijk helemaal nergens op.
Misschien is het typisch zoiets waar je bij had moeten zijn ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Jullie hebben altijd zulk lekker eten
Kusje van mij voor jou manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Bedankt jonguh!quote:
Southparkquote:
'Snooki want shmoosh shmoosh!'quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
SouthparkHij was weer goed
![]()
Mijn lijstje wordt vandaag zoiets:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, boterham gekookt ei, boterham pindakaas
S: half uur hardlopen (in de regenMèn, ik ben zo stoer hè. En dan twintig keer paniekerig achteromkijken omdat een mannetje dat eerst in tegenovergestelde richting van mij loopt, voordat ik voorbij hem ben, in een soort rare beenstrekhouding op de grond gaat zitten tot ik langs ben gerend, en vervolgens weer achter mij aan gaat lopen, terwijl hij eerst de andere kant opging!
Nouja, daardoor ging ik wat vlugger dan gepland
)
L: 2 glazen tomatengroentesap, boterham pindakaas, 2 geroosterde boterhammen kaas
T: Dorito's met guacemole (niet zoveel als gisteren), drinkyoghurt
D: broccolisoep met vegetarische stukjes
T: kwark met vanilleyoghurt
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Jullie hebben altijd zulk lekker eten
Vakantieplannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:04 schreef loveli het volgende:
Moet nog bijlezen, maar wat ik me afvraag dames, er komt iemand nieuw binnen die Nota Bene de OP gelezen heeft en dan wordt 'ie niet eens met open armen en broccoli ontvangen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, Stefann, lust je broccoli en hoeveel kilo's wil je kwijt en waarom en hoe?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat leuk Syrena!Nu nog even duimen dus?
was jij niet aan het detoxen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga mijn inspiratie aanwakkeren met een glaasje wijn (of twee)
Nee was gister klaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was jij niet aan het detoxen?
Ja, over de Duitse identiteit in relatie met de opgravingen in Olympia eind 19e eeuw. Maar alle literatuur is in het Duits, dus niet echt handig als je Engels studeertquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
nou, mooi geweest![]()
XM! Veel plezier!
jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:28 schreef j.t het volgende:
Is dit normaal:
Meneer zit in laatste jaar studie. Betaalt 1700 euro voor dit schooljaar en heeft geen les meer. Kortom hij hoeft niet meer naar dat gebouw.
Alleen nog maar stage enzo lopen.
Ik weet niet wat voor studie je meneer doet, maar bij mij is dat vrij normaal. Ik heb tijdens mijn hele master nauwelijks meer college, 15 maanden van de twee jaar zijn stage.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:28 schreef j.t het volgende:
Is dit normaal:
Meneer zit in laatste jaar studie. Betaald 1700 euro voor dit schooljaar en heeft geen les meer. Kortom hij hoeft niet meer naar dat gebouw.
Ja, dit is normaal. Ik moet de laatste 2,5 jaar van mij studie alleen stage lopen en betaal ook collegegeld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:28 schreef j.t het volgende:
Is dit normaal:
Meneer zit in laatste jaar studie. Betaald 1700 euro voor dit schooljaar en heeft geen les meer. Kortom hij hoeft niet meer naar dat gebouw.
Veeeeel betere site:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lees dat de prikpil juist voor een gewichtstoename kan zorgen, op www.anticonceptie.nl. Handige site, maar idioot veel taalfouten.
Goed zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Nog aan het bijlezen
Gaat wel aardig eigenlijk.
Welkom, lust je broccoli?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:00 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
spuit 11 (minstens), ik lees ff verder voor ik reageer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom begin je eigenlijk niet gelijk weer met trainen? Meer spieren = sneller afvallen en een strakker lijf, maar dat weet je zelf ook wel denk ik als je lang getraind hebt.
Alsof een jaar waarin je wel veel onderwijs hebt van 1700 euro helemaal betaald kan worden...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:44 schreef j.t het volgende:
Meneer doet de pabo.
Ik vind het ronduit belachelijk! Waar gaat dat geld heen? Dit moet toch niet kunnen? Waar betaal je voor? Om thuis op je reet te studeren? Kan ook wel gratis denk.
Nu doet hij deeltijd, maar in mijn tijd als voltijd student (dus ook écht voltijd op school zitten) hadden we zeker 1 dag de deeltijders erbij. Dus waarom dat nu anders is?
Nou ook voor de voorzieningen denk ik? Salaris is niet de enige kostenpost..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:44 schreef j.t het volgende:
Meneer doet de pabo.
Ik vind het ronduit belachelijk! Waar gaat dat geld heen? Dit moet toch niet kunnen? Waar betaal je voor? Om thuis op je reet te studeren? Kan ook wel gratis denk.
Nu doet hij deeltijd, maar in mijn tijd als voltijd student (dus ook écht voltijd op school zitten) hadden we zeker 1 dag de deeltijders erbij. Dus waarom dat nu anders is?
Leuk!! Ik kom alleen even het topic binnenwalsen om jou te feliciteren!! Veel plezier met je feestje!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even snel een post droppen in mijn verjaardagstopic () voor ie vol is! Teruglezen komt later, ben nu op mn werk
![]()
Ik wil wel even melden dat aan mijn lijstje van gisteren nog een T: taart is toegevoegd! Mijn flatgenootjes hadden een verrassing![]()
(Flatgenoot 1 klopt aan om 12 uur 's nachts, ik al in bed: "Kun je even komen, flatgenoot2 voelt zich niet lekker! Ze is in de keuken!" Ik:
oei!
Ik kom naar de keuken, staan 2 en 3 daar met een taartSuperlief! Ze gingen ook zingen
Dus ik heb in pyjama taart gegeten om 12 uur
![]()
Heb je er dan ook nog weleens komkommer op geprobeerd? Da's echt een heel lekkere combi vind ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:26 schreef sigme het volgende:
• 2 boterhammen boter, pindakaas, sambal
• 8 krekkers idem
Nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Haha Merel, daar werk ik
Dus bekende verpakking. Door die kerstspullen heb ik wel zin in mijn huisje gezellig maken
Heb verder niet bijgelezen, doe ik zo.
Pief: je inbox is vol.
Oh, goed plan! Ga ik morgen doen, ik heb nog wel twee enorme komkommers liggen. Gele.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je er dan ook nog weleens komkommer op geprobeerd? Da's echt een heel lekkere combi vind ik.![]()
Voor de smaak. Ik vind het echt superlekker met een flinke laag goede, gezouten roomboter eronder. Naar kantoor doe ik roggebrood pindakaas zonder boter.quote:Waarom doe je ook nog boter onder de pindakaas? Voor de smaak? Want in principe is het zonder ook lekker toch? Ik doe boter vaak alleen maar bij beleg dat anders van mijn boterham lazert.
Joh, dan heb je vanaf nu tijd om iets heel leuks te gaan organiseren met vrienden ofzo. Of zo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Even zielig doen: mijn ouders zijn er niet met kerst
Ik heb er nu al geen zin in
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, dan heb je vanaf nu tijd om iets heel leuks te gaan organiseren met vrienden ofzo. Of zo.
Of ga alvast sparen voor Kerst in Londen.
Ik probeer een positieve draai te vinden.
Heb jij enig idee van wat de staatskas al bijdraagt aan ons onderwijs? 1700 is een schijntje van wat 't eigenlijk is...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:44 schreef j.t het volgende:
Meneer doet de pabo.
Ja, sterker nog; toen ik stage liep moest het bedrijf ook nog 600euro betalen! Terwijl ik dus ook al 1760 betaalde. Voor de reiskosten naar het bedrijf toe. Ja niet mijn reiskosten hoor, mijn stage was onderin het schoolgebouw, nee: voor de stagiairs in het buitenland. Want daar gingen ze dan ook heen en dan namen de docenten de stagiairs mee uitetenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:28 schreef j.t het volgende:
Is dit normaal:
Anders reis je ze stiekem achterna en dan doe je tóch Kerst met Familie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]! Ik zei kerst he... Kerst... mweh.... Ik ken niemand die dan niets te doen heeft
!
Ik hoop dat ze stiekem toch niet weg gaan..
Kijk, dat klinkt als een PLANquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mwehhh ik wil een vriend. Voor tijdens kerst en oud&nieuw!
Ja ik heb wel een semi scharrel maar die wil ik liever niet (quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt als een PLAN. Je hebt nog ruim 2 maanden!
Ik snap het, maar waarom dan niet beetje prijs kwaliteit verhouding. Mensen die voltijd studeren wat mer laten betalen dan de deeltijders. Bijvoorbeeld hoor. Ik vind het nu iig maar een rare verhouding.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb jij enig idee van wat de staatskas al bijdraagt aan ons onderwijs? 1700 is een schijntje van wat 't eigenlijk is...
Iedereen die een opleiding volgt, voltijd, deeltijd, wat dan ook dient bij te dragen aan het op niveau houden van het onderwijs, en wat mij betreft mag er meer collegegeld betaald worden als dat inhoudt dat er meer geld naar onderwijs kaner schort namelijk nog aardig wat aan dat onderwijs
Bij ons betalen de deeltijdstudenten volgens mij ook minder. Maar goed, de echt dure studies (met practica enzo) kun je in Utrecht volgens mij gewoon niet deeltijd doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:30 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik snap het, maar waarom dan niet beetje prijs kwaliteit verhouding. Mensen die voltijd studeren wat mer laten betalen dan de deeltijders. Bijvoorbeeld hoor. Ik vind het nu iig maar een rare verhouding.
Aardappelschijfjes met olijfolie, zeezout en beetje knoflook liggen in de oven.
Voel je je echt zo? Wat zonde.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:25 schreef neen het volgende:
Oud en nieuw is ook kut. "Happy new year" donder toch op, de volgende dag begint al kut met dikke kater.
En die kater heb je vlak voor de jaarwisseling ook al als het besef komt dat je in een heel jaar weer eens geen reet bent opgeschoten.
Deze mensen zouden het dichste in de buurt komen. Maar, het zijn collega's en die zie ik de hele dag al. Plus, ze hebben zelf allemaal al een vrij uitgebreid netwerk...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb je nu ook minder het gevoel dat de Zweden erg afstand houden en niet snel vrienden maken? Als in, zouden dit je vrienden kunnen worden/zijn? Omdat je je zo eenzaam voelde enzo.
Ik herken dat heel erg, Marietje! Probeer het te voorkomen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, natuurlijk...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk meestal wel! Maar omdat hij nu zo depri is word ik het ook![]()
En ja morgen ga ik wel leuks doen na het werken![]()
Foto!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Huu, die vrouw is eng!
Fijne dag Maria.l
Nog even terugreagerend. Ik ben dus echt saai tegenwoordig (en metamorfoserijp) nu ik in Duitsland woon
Vanmorgen betrapte ik mezelf in een onflatteuze trui en een slechtzittende spijkerbroek. Heb mezelf een schop onder de kont gegeven en een prachtige rok aangetrokken waar de helft van het dorp de wenkbrauwen van ophaalt wegens te opvallend. En nu voel ik me weer oke.
En als je zwanger wilt worden kan het jaren duren voordat je cyclus weer normaal is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:40 schreef loveli het volgende:
Ik zou de prikpil niet nemen, als je er niet tegen kunt, ben je maanden verder voor je van de troep af bent.
ja, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb die van Maria, Marijke en Nyn er nu in staanwil ze er eigenlijk allemaal in zetten (zijn positief ontvangen in mijn tussentijdse versie) dus ben nog bezig
kan jullie wel 't eindresultaat laten lezen en weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |