Die vrouw is enger. Kort pittig kapsel en tuniekje en clown spelenquote:
Neequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan je er niet onderuit Tink? Afbellen omdat je je niet lekker voelt ofzo?
Hmz. Dan weet ik het ook niet. Verstand op nul en een royale alcoholinname dan maar!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NeeDeze afspraak staat al een jaar. Ga met heel veel famlie naar een feest en ze slapen allemaal hier
Het hele weekend.
En afbellen vanwege 'niet lekker' is in mijn famlie een doodzonde.
Vegetarischquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wacht maar viezor!
O: bakje bananenkwark met muesli
T: -
L: ?
T: ?
D: iets vegetarisch met Belgisch bier
Is lekker veel delegeren geen optie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NeeDeze afspraak staat al een jaar. Ga met heel veel famlie naar een feest en ze slapen allemaal hier
Het hele weekend.
En afbellen vanwege 'niet lekker' is in mijn famlie een doodzonde.
Welkom in een wereld waar niet alles zwart - wit isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef StefannPSV het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik dit topic zie en ik ben de OP door aan het lezen, maar ik snap iets niet helemaal. Er staat : "De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft" , maar dan kijk ik naar de mensen die hieraan meedoen en met alle respect maar als ik bijv. kijk naar Kwakveense dan kun je niet ontkennen dat hij een overgewicht heeft.
Oh fuck ja, je hebt gelijk! We zullen het snel aanpassen in "De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor Kwak omdat ze tof is"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef StefannPSV het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik dit topic zie en ik ben de OP door aan het lezen, maar ik snap iets niet helemaal. Er staat : "De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft" , maar dan kijk ik naar de mensen die hieraan meedoen en met alle respect maar als ik bijv. kijk naar Kwakveense dan kun je niet ontkennen dat hij een overgewicht heeft.
En nu?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef StefannPSV het volgende:
Vriendinnetje waar ik mee op stap ga, is vegetarischquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vegetarisch![]()
Dat klinkt heul wel gezond! En dan ook nog proberen te verdoezelen met Belgisch bier...
Nee, maar ik ook niet. Zullen we een nieuw topic opzetten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik sta niet eens in de OP, mag ik dan wel meeposten?
Ik weet niet wat je populair aan het doen bent, maar het maakt op mij geen indruk als dat je doel wasquote:
Schijnbaar is hier sprake van een misverstand, maar ik snapte werkelijk niet waar je heen wilde met je opmerking. Populair doe ik nooit. Daar ben ik te serieus voorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef StefannPSV het volgende:
Ja, het maakt mij verder allemaal niet uit alleen ik begreep dat niet en wilde vragen of dit een bepaalde reden heeft en de reden is dus blijkbaar dat ze tof is.
[..]
Ik weet niet wat je populair aan het doen bent, maar het maakt op mij geen indruk als dat je doel was
Niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lezen meisjes (?)
Het is niet verplicht om je aan te melden voor het lijstje!
Ik ben niet van plan hieraan mee te doen, omdat ik het zelf heel goed kan bijhoudenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, Stefann, lust je broccoli en hoeveel kilo's wil je kwijt en waarom en hoe?
He, wat jammer. Je leek me net zo'n gezellige aanwinst voor dit topicquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan hieraan mee te doen, omdat ik het zelf heel goed kan bijhouden
ok, doei!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan hieraan mee te doen, omdat ik het zelf heel goed kan bijhouden
Nou, ik ben blij dat je het zegt want ik dacht dat ik het alleen door had.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
He, wat jammer. Je leek me net zo'n gezellige aanwinst voor dit topic
quote:
*gniffelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
He, wat jammer. Je leek me net zo'n gezellige aanwinst voor dit topic
He, nee. Daarover toevallig nu net niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier trouwens ooit een essay over Identiteit geschreven met wat leuke en goede literatuur?
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Merel het volgende:
Ik ga vanavond trouwens uit eten en daarna cocktails drinken met een vriendinnetje. Eten kan nog wel netjes, maar cocktails zijn natuurlijk niet echt Slank-verantwoord
literatuurquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
He, nee. Daarover toevallig nu net niet.
Edit: als het over identiteit gaat bij consumenten/bedrijven, dus gerelateerd aan communicatie, dan zou ik je wel misschien kunnen helpen. Maar heb niet het idee dat dat de invalshoek is.
ik heb die van Maria, Marijke en Nyn er nu in staanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:34 schreef V1z0R het volgende:
Veel plezier XM!
Had je dat stukje van mij nog gebruikt in je vorige essay, moblo?
[/nieuwsgierig]
Ja, ik. Maar ik denk niet dat dat is wat je zoekt. Eén essay ging over een Nederlandse arts in het Ottomaanse rijk, en de ander over Nederlandse heldinnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier trouwens ooit een essay over Identiteit geschreven met wat leuke en goede literatuur?
Wacht met spanning af!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb die van Maria, Marijke en Nyn er nu in staanwil ze er eigenlijk allemaal in zetten (zijn positief ontvangen in mijn tussentijdse versie) dus ben nog bezig
kan jullie wel 't eindresultaat laten lezen en weten
Dat is in principe ook zo, voor mensen met overgewicht is er het dieettopic. Maar wij zijn niet heel 'streng' om het zo maar te zeggen, dus als je overgewicht hebt mag je hier ook gewoon bij. De scheiding dieetclub/slank is ooit ontstaan omdat het voor mensen die 30 of 40 kilo af moeten/willen vallen het in de eerste plaats frustrerend kan zijn als iemand maar 4 kilo af wil vallen en die gene klaagt over zijn/haar buikvet. Daarnaast zijn mensen die veel meer af willen/moeten vallen vaak op een andere manier bezig met afvallen en eten (vaak ook nog een psychisch aspect)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef StefannPSV het volgende:
NR boks!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ons allerliefste en mooiste Indiaantje is vandaag jarig!. Maria, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
.
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest voor de NuvaRing. M'n laatste optie..
Hoe bevalt 'ie jou? Ik hoop echt zó dat ik hier tegen kan. Anders is het voor de rest van m'n leven met condooms klooien.quote:
Ik was eigenlijk vergeten dat ik hem had! Sms systeem is ook reuze handigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe bevalt 'ie jou? Ik hoop echt zó dat ik hier tegen kan. Anders is het voor de rest van m'n leven met condooms klooien..
Sms systeem? Do tell! En fijn dat 'ie je goed bevalt, dat is geruststellend om te horen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk vergeten dat ik hem had! Sms systeem is ook reuze handigVeel meer rust in mijn hoofd, ik krijg smsjes wat ik moet doen (2x per maand). En volgens mij minder hormonen dan in de pil? Wel fijn!!
Bedankt voor het eerste inhoudelijke en bruikbare antwoordquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is in principe ook zo, voor mensen met overgewicht is er het dieettopic. Maar wij zijn niet heel 'streng' om het zo maar te zeggen, dus als je overgewicht hebt mag je hier ook gewoon bij. De scheiding dieetclub/slank is ooit ontstaan omdat het voor mensen die 30 of 40 kilo af moeten/willen vallen het in de eerste plaats frustrerend kan zijn als iemand maar 4 kilo af wil vallen en die gene klaagt over zijn/haar buikvet. Daarnaast zijn mensen die veel meer af willen/moeten vallen vaak op een andere manier bezig met afvallen en eten (vaak ook nog een psychisch aspect)
Dus als je zonder overgewicht veel prettiger voelt in de dieetclub, mag je daar volgens mij ook gewoon meedoen!
Ik heb hem ook gebruikt..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe bevalt 'ie jou? Ik hoop echt zó dat ik hier tegen kan. Anders is het voor de rest van m'n leven met condooms klooien..
Die heb ik gebouwdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk vergeten dat ik hem had! Sms systeem is ook reuze handigVeel meer rust in mijn hoofd, ik krijg smsjes wat ik moet doen (2x per maand). En volgens mij minder hormonen dan in de pil? Wel fijn!!
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Bedankt voor het eerste inhoudelijke en bruikbare antwoord
Hey, ik gaf ook best aardig antwoord! Hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Hey, ik gaf ook best aardig antwoord! Hoor.
Mij bevalt hij wel goed en je krijgt er een mooie huid van. Dat had ik niet zo in de gaten, tot ik er even mee stopte van de zomer en toen werd mijn huid veel onrustiger. Ik ring meestal gewoon door, want dan word ik niet ongesteld en dat vind ik prettig, maar las na 3 maanden meestal wel een stopweek in, omdat je anders wat doorbraakbloedingen krijgt. Altijd maar heel weinig overigens, maar als je dan niet stopt houdt dat lang aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Mij bevalt hij wel goed en je krijgt er een mooie huid van. Dat had ik niet zo in de gaten, tot ik er even mee stopte van de zomer en toen werd mijn huid veel onrustiger. Ik ring meestal gewoon door, want dan word ik niet ongesteld en dat vind ik prettig, maar las na 3 maanden meestal wel een stopweek in, omdat je anders wat doorbraakbloedingen krijgt. Altijd maar heel weinig overigens, maar als je dan niet stopt houdt dat lang aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn best oke hoor! Dus als je wat hulp wilt gebruiken bij het afvallen, wees welkom!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
[..]
Mij bevalt hij wel goed en je krijgt er een mooie huid van. Dat had ik niet zo in de gaten, tot ik er even mee stopte van de zomer en toen werd mijn huid veel onrustiger. Ik ring meestal gewoon door, want dan word ik niet ongesteld en dat vind ik prettig, maar las na 3 maanden meestal wel een stopweek in, omdat je anders wat doorbraakbloedingen krijgt. Altijd maar heel weinig overigens, maar als je dan niet stopt houdt dat lang aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Maar je mag m er toch ook tijdelijk uithalen voor sex?
Of veel kindjes krijgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja je mag hem 3 uur per dag uitdoen, maar ik ben zo iemand die er dan na anderhalve dag achterkomt dat die 3 uur al even voorbij zijn, dus ik laat hem maar zitten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Maar je mag m er toch ook tijdelijk uithalen voor sex?
[..]
Mij bevalt hij wel goed en je krijgt er een mooie huid van. Dat had ik niet zo in de gaten, tot ik er even mee stopte van de zomer en toen werd mijn huid veel onrustiger. Ik ring meestal gewoon door, want dan word ik niet ongesteld en dat vind ik prettig, maar las na 3 maanden meestal wel een stopweek in, omdat je anders wat doorbraakbloedingen krijgt. Altijd maar heel weinig overigens, maar als je dan niet stopt houdt dat lang aan.Oh, een mooie huid zou wel fijn zijn. Zie er niet uit tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nu afwachten tot ik ongesteld word!
Ik zal Baardmans erop voorbereiden.. Verder geen last van tijdens de seks?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
ik voelde er nooit wat van...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, een mooie huid zou wel fijn zijn. Zie er niet uit tegenwoordig.. Nu afwachten tot ik ongesteld word!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hehehe, ja dat zou mij ook heel goed kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja je mag hem 3 uur per dag uitdoen, maar ik ben dan zo iemand die er dan na anderhalve dag achterkomt dat die 3 uur al even voorbij is, dus ik laat hem maar zitten.
Een vriendin van mij viel wel ineens makkelijker af toen ze was gestopt met de pilquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me serieus af of m'n gewicht zal zakken als ik stop met de pil
maar het is me stiekem teveel gedoe, dat stoppen en overstappenal zou ik het wel fijn vinden om een prikpil te hebben denk ik (minder kans op vergeten
)
Wil je nu dan zwanger worden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehehe, ja dat zou mij ook heel goed kunnen gebeuren![]()
ik vind het erg frustrerend dat ik ooit 2 weken lang doodongerust ben geweest toen ik 2x de pil was vergeten, een MA-pil heb geslikt (hormoonbom!), een halfjaar lang pijn heb gehad van mn spiraal, en nu heb ik niks en ik ben niet eens direct zwanger...Waar heb ik al die moeite dan altijd voor gedaan
![]()
Dat is fijn om te horen, maar daar twijfelde ik ook niet aan, alleen als ik iets niet begrijp en ik naar mijn geweten normaal om een antwoord vraag krijg ik reacties die ik denk ik op de basisschool nog niet krijg. Maar iig bedanktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
We zijn best oke hoor! Dus als je wat hulp wilt gebruiken bij het afvallen, wees welkom!!
Het was naar mijn mening een normale vraag, dus krijg je van mij een normaal antwoord. Ik kan er natuurlijk niets aan doen hoe de anderen de vraag lezen/interpreteren en er op antwoorden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:43 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen, maar daar twijfelde ik ook niet aan, alleen als ik iets niet begrijp en ik naar mijn geweten normaal om een antwoord vraag krijg ik reacties die ik denk ik op de basisschool nog niet krijg. Maar iig bedankt
Nou dan is het een misverstand want ik ging in dit topic kijken omdat ik namelijk ook aan het afvallen ben en ik dacht dat ik hier misschien wel is wat kan opdoen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
De gemiddelde persoon die hier 'even' binnen komt wandelen doet dit meestal om belerend over te komen, ons 'dik' te noemen of te zeggen dat we allemaal anorexia hebben, dus vergeef ons de defensieve houding.
Je kan het één doen en het ander niet uitsluiten! Dan kijk je gewoon even waar je je thuis voelt en als dat bij allebei is, nou, dan blijf je bij allebei.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:49 schreef StefannPSV het volgende:
Maar ik voel me dus weel helemaal welkom en ik ga ook eens ontopic.
Ik meteen na mijn vakantie in Griekenland begonnen met afvallen, dat is nu zo'n 5 weken geleden. Ik woog toen 103 kilo en ik ben in die tijd nu 4,5 kilo afgevallen en mijn lengte is 1.77m. Zit ik hier goed of moet ik toch naar het andere topic?
Ik denk het!! Was misschien in Frankrijk toen?? Maar ja dus? Spannend!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je het augurkentopic een tijdje terug gemist?
Met die adapter erbij kun je 'm ook in je camera doen (als die met sd-kaarten werkt).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Syrena! Ik neem hem ook! Wat kun je eigenlijk nog meer met een mini SD kaart behalve in je telefoon stoppen?
http://www.ibood.com/nl/nl
Waar je je het meest thuis voelt!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:49 schreef StefannPSV het volgende:
Maar ik voel me dus weel helemaal welkom en ik ga ook eens ontopic.
Ik meteen na mijn vakantie in Griekenland begonnen met afvallen, dat is nu zo'n 5 weken geleden. Ik woog toen 103 kilo, ik ben in die tijd 4,5 kilo afgevallen en mijn lengte is 1.77m. Zit ik hier goed of moet ik toch naar het andere topic?
Oke bedankt, alleen nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit zoveel om mijn BMI geef eerlijk gezegd, want ik heb een half jaar geleden aan bodybuilding gedaan en dus is natuurlijk niet echt alles vet. Want BMI heeft er toch mee te maken hoe lang je bent en hoeveel je weegt? of zit ik nu verkeerd?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan heb je een BMI van 32 in principe 'hoor' je in het dieetclub. Maar lees anders even mee bij beide en dan ga je posten waar je het 't gezelligst/meest nuttig vindt.
precies!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan het één doen en het ander niet uitsluiten! Dan kijk je gewoon even waar je je thuis voelt en als dat bij allebei is, nou, dan blijf je bij allebei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |