Bwehehe, gek aapjequote:
Neenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg je me niet even uit wat de grap dan is?
Je bent zelf een TR.quote:
Alweer? Dat heeft ze wel vaker he? Misschien moet ze eens naar de dokter. Is niet goed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
M'n zusje is twee weken geleden overleden.
Goedzo Bobby, pak m aan!!1!!11!quote:
Ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is hoor. Walgelijke post.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had haar niet moeten uitlenen aan Juicyhil. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kktje geilquote:
Kanker nu lijk ik net zon dikke autist omdat ik ineens dikke smile in de trein kreeg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:12 schreef Lakitu het volgende:
5 internetpunten als je de houdini doet bij chai, mozy
Jij had die nacht seks met Voe, wees gerustquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is hoor. Walgelijke post.
Scheer es niet alle aapjes over 1 kam Ynuhhquote:
Nu posten mensen op andere fora over jouquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kanker nu lijk ik net zon dikke autist omdat ik ineens dikke smile in de trein kreeg.
Inderdaad. Walgelijke reactie.quote:
Ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij had die nacht seks met Voe, wees gerust.
Over hoe mooiboii ik ben ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nu posten mensen op andere fora over jou
Ik heb een account op het fok forumquote:
quote:
Ik zal voor je kijken op girlscenequote:
quote:
Niks. NIET GAAN OPZOEKENquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |