Bwehehe, gek aapjequote:
Neenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg je me niet even uit wat de grap dan is?
Je bent zelf een TR.quote:
Alweer? Dat heeft ze wel vaker he? Misschien moet ze eens naar de dokter. Is niet goed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
M'n zusje is twee weken geleden overleden.
Goedzo Bobby, pak m aan!!1!!11!quote:
Ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is hoor. Walgelijke post.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had haar niet moeten uitlenen aan Juicyhil. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kktje geilquote:
Kanker nu lijk ik net zon dikke autist omdat ik ineens dikke smile in de trein kreeg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:12 schreef Lakitu het volgende:
5 internetpunten als je de houdini doet bij chai, mozy
Jij had die nacht seks met Voe, wees gerustquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is hoor. Walgelijke post.
Scheer es niet alle aapjes over 1 kam Ynuhhquote:
Nu posten mensen op andere fora over jouquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kanker nu lijk ik net zon dikke autist omdat ik ineens dikke smile in de trein kreeg.
Inderdaad. Walgelijke reactie.quote:
Ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij had die nacht seks met Voe, wees gerust.
Over hoe mooiboii ik ben ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nu posten mensen op andere fora over jou
Ik heb een account op het fok forumquote:
quote:
Ik zal voor je kijken op girlscenequote:
quote:
Niks. NIET GAAN OPZOEKENquote:
Griffel.quote:
quote:
quote:As a man reaches climax whilst in the "doggy style" position, the man pulls out and spits on their partner's back, fooling them into thinking that he has ejaculated, however, when their partner turns around, the man lets loose his baby yoghurt in his partner's face.
quote:
Ik noem jou toch ook geen Mudbloodquote:
2x gecockblockedquote:
KAK!quote:
Pauly had bij de tweede keer moeten snappen en hem een tik moeten gevenquote:
Angelina dies.quote:
Ik zal jou eens eventjes Sectumsempra'enquote:
Niet op het station durven te fokkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:21 schreef Mozy het volgende:
En nu Utrecht CS, ik zie jullie om 16:34 als ik weer in een trein zit. Kusjes
Gelukkig gaat hij trippen de volgende epquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pauly had bij de tweede keer moeten snappen en hem een tik moeten geven!
Maar hij is zo lief. Pauly
.
Dat is ook niet lief.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal jou eens eventjes Sectumsempra'en
quote:
Ik moest eerst die dames uit mn bed werkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die het niet gelijk kijken als ze opstaan. JE VERDIENT HET!
Was dat die met die huge bazoomie's? Die vond ik leuk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gelukkig gaat hij trippen de volgende epMaar sowieso die 2e chick van hem
Yeah you gotta get up, I got you a cabquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik moest eerst die dames uit mn bed werken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Was dat die met die huge bazoomie's? Die vond ik leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |