Bij deze maak ik t goed met je d.m.v een Vulnera Sanenturquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Was dat die met die huge bazoomie's? Die vond ik leuk.
quote:
Zegt ie dat hij nog niet heeft gekekenquote:
Heb ik ook niet. Zag dat gifje gewoon langskomen en dacht dat hij dat bedoeldequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zegt ie dat hij nog niet heeft gekeken
Oh, nee niet weer die mindfuck.quote:
Nou, dat moest ik googlen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij deze maak ik t goed met je d.m.v een Vulnera Sanentur
Welnee, mijn waarde 4EBEBEBEBABY.. Vandaag niet u_uquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, nee niet weer die mindfuck.
Ik ookquote:
quote:Weer
Verwachting
vrijdag 15 en zaterdag 16 oktober 2010
Perioden met regen
Ah mooiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welnee, mijn waarde 4EBEBEBEBABY.. Vandaag niet u_u
quote:
Binnen blijven dusquote:
Ja, eh...quote:
Ja ik ga ook UPC nemen met HD.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:30 schreef Salatrel het volgende:
HDTV besteld
UPC heeft best wel mooie aanbieding staan.
25 megabit internet
digitale TV royaal met HD en DVR
standaard bellen wat ik niet gebruik maar wat toch gratis is
voor 59 euro incl. het standaard kabeltarief. is 70 cent dan wat ik nu betaal maar ten opzichte van wat ik nu heb krijg ik voor 70 cent per maand extra HD tv + DVR
Wrom niequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eh...
Da ken heulemaal nie.
Doe het!!!quote:
Ik heb me al genoeg voor lul gezet dacht ik zo.quote:
Vanavond gaat de kachel aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb me net ook al warmer aangekleed.
Ik moet post bezorgen.quote:
Ik wist niet dat jij postbezorger was. Aww dan heb ik het wel met je te doenquote:
Wanneer?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb me al genoeg voor lul gezet dacht ik zo.
Bohhhhquote:
quote:
Even voor de duidelijkheid, dat ben ik niet, maar dat zou ik echt wel beschamend vinden.quote:Gisteren ook wel beschamend, eerste dag als postbezorger bij de TNT.
Geloof het tiende huis dat ik moest bezorgen, letterlijk 40 kaarten en er staat een man in de deuropening.
Ik dus al die brieven bij elkaar pakken en zeg "Zo, populair iemand in huis" en krijg als reactie terug "Ze is zondag overleden ..." ... dát is pas beschamend, zeker als je dan ineens alle zwarte randen om die enveloppen ziet.
Klapmongool bij de fata morgana.quote:
Dqod... ben jij dit?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij postbezorger was. Aww dan heb ik het wel met je te doen
Ik wil de open haard aan hebben, maar dat lukt me niet. Dus ik moet wachten tot mijn vader thuis is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanavond gaat de kachel aan.![]()
Voor nu idd wat warmer aangekleed.
Je aansluiting, wat doe je.quote:
Als ik het mij goed herinner deden we dat altijd met aanmaakblokjes en oud papier, omdat die blokken voor geen meter in brand vlogen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wil de open haard aan hebben, maar dat lukt me niet. Dus ik moet wachten tot mijn vader thuis is.
Ayy, ja iddquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Even voor de duidelijkheid, dat ben ik niet, maar dat zou ik echt wel beschamend vinden.
OMGquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Even voor de duidelijkheid, dat ben ik niet, maar dat zou ik echt wel beschamend vinden.
WHAHA neeeeeeeee, dat was daadwerkelijk Bobbyquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dqod... ben jij dit?![]()
Nee, ik ben ook geen postbezorger, eigenlijk.
Het is alleen voor zaterdag.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, dat was leukquote:
Wat is dit? Alsof ik niet lief en bezorgd kan zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dqod... ben jij dit?![]()
Nee, ik ben ook geen postbezorger, eigenlijk.
Het is alleen voor zaterdag.
Dat, en eerst wat schroothout!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner deden we dat altijd met aanmaakblokjes en oud papier, omdat die blokken voor geen meter in brand vlogen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ayy, ja idd
Bohhh, ik krijg ineens een heel raar, onrustig gevoel over me heen.. WAT IS OPPP MET DAT
Auw...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OMGlullig.
Naja, zo zei iemand gefeliciteerd tegen me toen mijn vader was overleden. Ze liep rood aan
quote:
Ja, nee... zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dit? Alsof ik niet lief en bezorgd kan zijn.![]()
Ah okee.
Feliquote:
Gefeliciteerd! Wat precies?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |