Ik dacht tong80quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef Stink-ui het volgende:
myraela , slotje ik mis tieten en bier..
DOEIIII!! kut op
Beter een kut OP dan Nachtbagger voor 0:00quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef Stink-ui het volgende:
DOEIIII!! kut op
HBquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beter een kut OP dan Nachtbagger voor 0:00
Dan blijf je hier toch lekker wegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef Stink-ui het volgende:
DOEIIII!! kut op
ga je haten..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beter een kut OP dan Nachtbagger voor 0:00
Faka?quote:
Je was te vroeg..de rest doet er niet toe.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ga je haten..
ik had geweldige TT(over jou).. maar toen was die andere er al
Maak je toch niet druk om je te vroeg geopende en weer gesloten topicquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Dhaha het volgende:
Dankje Socios. Mijn klok stond toch niet goed.
Door het zo op het wereldwijde web te zetten gaat ze er volgens mij automatisch vanuit dat anderen er ook op zitten te wachton.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Als ze zichzelf maar geil vindt.
houdoe...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je was te vroeg..de rest doet er niet toe.
Toppie heb in de middag goed geslapen en ben helemaal fitquote:
Precies.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:03 schreef HappyBob het volgende:
Je was te vroeg..de rest doet er niet toe.
Socios die denkt dat al dat hahahihi treinen gedoe leuk blijft en mensen die hem hierin aanmoedigen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
Grote grotten wat is dit nu weer dan.
JA SORRY MEN KOLK STOND NIET GOED SORRY JAquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies.
Voor 00.00u Nachtbagger openen.
Waarom slaap jij in de middag?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Toppie heb in de middag goed geslapen en ben helemaal fiten morgen wordt dan toppie omdat ik dan niet zo uitgeput ben
Trek het je niet aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef Dhaha het volgende:
[..]
JA SORRY MEN KOLK STOND NIET GOED SORRY JA
Hmja. Daar heb je wel een punt ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Door het zo op het wereldwijde web te zetten gaat ze er volgens mij automatisch vanuit dat anderen er ook op zitten te wachton.
Je kolk? Haha, je bedoelt klok! Ik dacht al, een kolk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Omdat ik vanaf maandag te kort slaap en dat kon mijn lichaam niet verdragen dus viel ik in slaapquote:
Mijn hondquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Je kolk? Haha, je bedoelt klok! Ik dacht al, een kolk.
Besteed er nou geen aandacht aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Socios die denkt dat al dat hahahihi treinen gedoe leuk blijft en mensen die hem hierin aanmoedigen.
treinbommem explosiefe poeders a mattiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Socios die denkt dat al dat hahahihi treinen gedoe leuk blijft en mensen die hem hierin aanmoedigen.
Mensen die treinen haten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nu gewoon met woorden communiceren of alleen met![]()
?
Niet aan toegeven..het is een kwestie van wennenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Omdat ik vanaf maandag te kort slaap en dat kon mijn lichaam niet verdragen dus viel ik in slaap
Je was niet de enige. Doelde eigenlijk meer op die faalpogingen om 23.59u.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef Dhaha het volgende:
Socios ik zag een plaatje in mijn natuurkunde boek van een trein en toen moest ik gelijk aan jou denken en kon ik niet leren en heb ik mijn toets wat slecht gemaaktquote:
IK HEB GEEN EMOTIES IK BEN EEN ONNEEMBARE VESTING ALLES GLIJDT VAN MIJ AFquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat doe je dat toch lekker emotieloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet van de huisarts om 10 uur slapenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet aan toegeven..het is een kwestie van wennen
aanvraag altijd via pmquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
IK HEB GEEN EMOTIES IK BEN EEN ONNEEMBARE VESTING ALLES GLIJDT VAN MIJ AFWaarom moet je de grap van tevoren verpesten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
ik ookquote:
Ahw leuk is dat altijd he!quote:
It's my thing.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom moet je de grap van tevoren verpesten?
Afgunstquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom moet je de grap van tevoren verpesten?
FTSquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef fairytalessuck het volgende:
Jeeeeeej jullie zijn al op pagina 4.
Snelheidsduivels.
25 pppquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef fairytalessuck het volgende:
Jeeeeeej jullie zijn al op pagina 4.
Snelheidsduivels.
In ca. 90 procent van de gevallen ben ik NIET degene die over treinen begint, hoor. Dit topic valt in die 10%.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
Je was leuker en normaler toen nog niet elke reactie over treinen moest gaan.
Hey jijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoi, trouwens.
Ik zal even iedereen begroeten voordat ik zomaar binnen kom vallen.
Ik voelde jouw aanwezigheid al, de warmte, je aura. Hoi Verenteelt!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoi, trouwens.
JAquote:
Naar bed gestuurd worden door je huisartsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moet van de huisarts om 10 uur slapenen ik sliep vanaf maandag om 1 uur en moet om 7uur al weer op is niet goed he als 15jarige puber
Twee weken terug nog met ICE naar Frankfurt (Main) Hbf geweest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef Lysdexie het volgende:
Trouwens, gaat er nog iemand naar Frankfurt met de ICE?
Hey jij, ik ken jou.quote:
Ja hoiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoi, trouwens.
Hebben alle pubers toch. Of de meesten iig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Naar bed gestuurd worden door je huisarts![]()
Maar jij hebt dus eigenlijk 9 uur slaap nodig?
Hihi ik miste je al.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik voelde jouw aanwezigheid al, de warmte, je aura. Hoi Verenteelt!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:11 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik word helemaal nat en geil bij de gedachte jongeh.
Hoooii.quote:
10 uurquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Naar bed gestuurd worden door je huisarts![]()
Maar jij hebt dus eigenlijk 9 uur slaap nodig?
Best wel wat problemen meequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
JA
Problemen mee?
Pinkylove.
Iemand moet toch uniek zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
31 posts per pagina
WTF is dat nou weer voor aantal?
Ga er dan niet op in. Inmiddels weten we wel dat je treinen spot, wat maakt het uit. Er is veel meer Socios dan alleen die treinenspotter.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:11 schreef Socios het volgende:
[..]
In ca. 90 procent van de gevallen ben ik NIET degene die over treinen begint, hoor. Dit topic valt in die 10%.
Ik heb 50 met live updates (nieuwe layout)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
31 posts per pagina
WTF is dat nou weer voor aantal?
speelt natuurlijk nog heel verhaal voorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hebben alle pubers toch. Of de meesten iig.
Geen idee. Ik zit nog steeds niet in de pubertijd..ik ben wat langzamerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hebben alle pubers toch. Of de meesten iig.
OMG WTF!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:13 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik heb 50 met live updates (nieuwe layout)ik hoef niet eens te F5'en!
leg eens uit wat de nieuwe generatie inhoudt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Jij hoort ook echt bij de nieuwe generatie baggeraars
live updatesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:13 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Jaa van dat namenraadtopic, jij raadt altijd alles weetjenog.quote:
maar ik zei da tik om 8uur eruit moetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan moet je dus om 9 uur naar bed
Betalen voor Foksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:13 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik verwerp gewoon iedere onterechte aantijging die vaak gemaakt wordt. Ik laat niet over mij heen lopen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:13 schreef Penisbaard het volgende:
Ga er dan niet op in. Inmiddels weten we wel dat je treinen spot, wat maakt het uit. Er is veel meer Socios dan alleen die treinenspotter.
Je bent gewoon 'speciaal'.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit nog steeds niet in de pubertijd..ik ben wat langzamer
Nieuwe levenloze mensen die ook elke nacht baggerenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
leg eens uit wat de nieuwe generatie inhoudt?
Goud, en die van jou?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:14 schreef MYV het volgende:
Om even ontopic te gaan.
Hoe was jullie dag?
Pinkylove overheerst alles.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Best wel wat problemen mee
Maar die problemen vallen in het niet..omdat pinkylove
Ohw ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaa van dat namenraadtopic, jij raadt altijd alles weetjenog.
WANT IK HEB GEEN BALHAAR BALHAAR OEHHHquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit nog steeds niet in de pubertijd..ik ben wat langzamer
7 uurquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik zei da tik om 8uur eruit moet
ik bagger niet elke nachtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nieuwe levenloze mensen die ook elke nacht baggeren
ik heb allebei die piercingsquote:
Ga door, ga door.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:14 schreef MYV het volgende:
hihi
Om even ontopic te gaan.
Hoe was jullie dag?
meestal op een vrijdagnacht of weekend en dit keer omdat ik al in de middag heb geslapenquote:
hallonquote:
Bezemquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
meestal op een vrijdagnacht of weekend en dit keer omdat ik al in de middag heb geslapen
Ik dacht dat ik door een legende werd gequoteerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:17 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik heb allebei die piercingsaleen geen ringetje
Tja hangt eigenlijk afquote:
Naaktpics van Dyr..maar die zijn nu allemaal weggehaald.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:19 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Redelijk snelle NB dit
Heb ik nog wat gemist ?
Oke nou kijk. Ik was dus bij haar thuis en we hadden zo eerst gegeten met kaarslichtquote:
Owjaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Naaktpics van Dyr..maar die zijn nu allemaal weggehaald.
Nachtkusje terug?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga slapen, de nachtkusjes voor de mensen die wel weten wie ik bedoel.
Ben je al lang pot?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef MYV het volgende:
[..]
Oke nou kijk. Ik was dus bij haar thuis en we hadden zo eerst gegeten met kaarslichten daarna hebben we een film gekeken en lekker tegen elkaar aan gezeten en geknuffeld enzo en ik vind haar heel leuk en zij mij volgens mij ook. morgen gaan we uit
en blijf ik bij haar slapen
En ze is lief.
Oke
Val jij op het zelfde geslacht?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef MYV het volgende:
[..]
Oke nou kijk. Ik was dus bij haar thuis en we hadden zo eerst gegeten met kaarslichten daarna hebben we een film gekeken en lekker tegen elkaar aan gezeten en geknuffeld enzo en ik vind haar heel leuk en zij mij volgens mij ook. morgen gaan we uit
En ze is lief.
Oke
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
Met een speciale helm die je gedachtes om zet in afbeeldingenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Teken je dit met paint of photoshop?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nachtkusje terug?
Ik ga ook, heb een verrotte dag voor de boeg morgen.
Welterusten alvast allemaal.
Leuk. Past ze wel een beetje bij je qua doen en laten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef MYV het volgende:
[..]
En ze is lief.
Oke
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
Alsof ik die nog niet hebquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Naaktpics van Dyr..maar die zijn nu allemaal weggehaald.
Wat een gek verhaal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Met een speciale helm die je gedachtes om zet in afbeeldingen
niet die met bob van achterquote:
En dat mag zeker wel van de dokter?quote:
Hedde ge nog geneukt dan ofwa?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef MYV het volgende:
[..]
En ze is lief.
Oke
respect..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:22 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik ben geen pot want ik vind jongens ook leuk en heb ook wel vriendjes gehad.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:22 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik ben geen pot want ik vind jongens ook leuk en heb ook wel vriendjes gehad.
wat zei de dokter?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dat mag zeker wel van de dokter?
Dat staat er toch niet in dus of nee of ze wilt het niet delen met ons omdat we dan allemaal een keiharde penis krijgen denkend aan geile lesboseksquote:
Minimaal 10 uur slaap en niet naar vrouwen kijken met enkel lingerie aan of niks aan.quote:
Het was gewoon seks zonder gevoelens..rustig maarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:24 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Bob toch
Je pikt toch niet mijn FOK!-verkering in heh ?
Die scharen toch ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet in dus of nee of ze wilt het niet delen met ons omdat we dan allemaal een keiharde penis krijgen denkend aan geile lesboseks
In dat geval picsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het was gewoon seks zonder gevoelens..rustig maar
Haha nou om eerlijk te zijn heb ik nog geen seks met haar gehad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet in dus of nee of ze wilt het niet delen met ons omdat we dan allemaal een keiharde penis krijgen denkend aan geile lesboseks
Niet zo klein typen jonge..dan zie ik je toch over het hoofdjequote:
Ik weet niet, laten we wachten tot ze antwoord geeftquote:
Wat versta je onder seks met een vrouw?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
[..]
Haha nou om eerlijk te zijn heb ik nog geen seks met haar gehad.
Ik heb al 3 uur geslapen dus 1uur ga ik denk ik slapenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Minimaal 10 uur slaap en niet naar vrouwen kijken met enkel lingerie aan of niks aan.
Had je er om 0:00 maar moeten zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:25 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
In dat geval pics
Lindgren.
quote:
Bobje!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet zo klein typen jonge..dan zie ik je toch over het hoofdje
PMquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had je er om 0:00 maar moeten zijn
in dat geval denk ik dat ik nog even hier blijfquote:
Wat versta JIJ onder seks met een vrouw?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wat versta je onder seks met een vrouw?
geen einde voor deze jwzquote:
ja mnan wolaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alles kits de blitz achter de rits?
Mag ik komen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:27 schreef friekin_ het volgende:
NOG MAAR 1 NACHT EN DAN IS MIJN ZIEKE FEEST
WAAR IK NOG GEEN UITNODIGING VOOR HEB ONTVANGENquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:27 schreef friekin_ het volgende:
likie likie en verder scharenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:27 schreef MYV het volgende:
[..]
Wat versta JIJ onder seks met een vrouw?
LYSJE!!!!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Welles nagedacht om te gaan trainsurfen? Dat lijkt me echt vet.
Loserquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WAAR IK NOG GEEN UITNODIGING VOOR HEB ONTVANGEN
Kleren uit, lul er in steken, 2 minuten stoten en er vanaf rollen en haar uit laten lekken waarna ik verder ga met gamen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:27 schreef MYV het volgende:
[..]
Wat versta JIJ onder seks met een vrouw?
Je zei potquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
IK BEGROETTE JE POTVERDOMME 1 MINUUT GELEDEN AL![]()
![]()
![]()
!
Oke man, oke.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
likie likie en verder scharen
Mss voorbinddildo
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
MYV IS GEEN POTT !!!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
IK BEGROETTE JE POTVERDOMME 1 MINUUT GELEDEN AL![]()
![]()
![]()
!
Wordt verworpen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef Dyr. het volgende:
treinen walgelijk, net als die user socios
Beterschap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:27 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dankuquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Danku
[ afbeelding ]
Voor Oceanview
Ik heb geen handenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
aight a sahi boks
* Oceanview bokst
Lollerz?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:31 schreef Oceanview het volgende:
Socios jouw UI staat in mijn Natuurkunde boek
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Wat is jouw UI eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Socios jouw UI staat in mijn Natuurkunde boek
Ze zijn welkom ja, maar ze komen nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee.
Alleen Penisbaard, Gridlok, Tassiepassie en The_Legend_Killer zijn welkom
dankjewel alleen zie ik niksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:31 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Eerder gevonden en ik vond het wel gaaf maar inmiddels een beetje op uitgekeken dus jullie mogen het hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Danku![]()
[ afbeelding ]
Voor Happybob.
Ahoyyy tong80 lookalikequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:31 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
WIE IS ZEI?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Danku![]()
[ afbeelding ]
Voor Happybob.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |