Naaktpics van Dyr..maar die zijn nu allemaal weggehaald.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:19 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Redelijk snelle NB dit
Heb ik nog wat gemist ?
Oke nou kijk. Ik was dus bij haar thuis en we hadden zo eerst gegeten met kaarslichtquote:
Owjaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Naaktpics van Dyr..maar die zijn nu allemaal weggehaald.
Nachtkusje terug?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga slapen, de nachtkusjes voor de mensen die wel weten wie ik bedoel.
Ben je al lang pot?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef MYV het volgende:
[..]
Oke nou kijk. Ik was dus bij haar thuis en we hadden zo eerst gegeten met kaarslichten daarna hebben we een film gekeken en lekker tegen elkaar aan gezeten en geknuffeld enzo en ik vind haar heel leuk en zij mij volgens mij ook. morgen gaan we uit
en blijf ik bij haar slapen
En ze is lief.
Oke
Val jij op het zelfde geslacht?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef MYV het volgende:
[..]
Oke nou kijk. Ik was dus bij haar thuis en we hadden zo eerst gegeten met kaarslichten daarna hebben we een film gekeken en lekker tegen elkaar aan gezeten en geknuffeld enzo en ik vind haar heel leuk en zij mij volgens mij ook. morgen gaan we uit
En ze is lief.
Oke
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
Met een speciale helm die je gedachtes om zet in afbeeldingenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Teken je dit met paint of photoshop?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nachtkusje terug?
Ik ga ook, heb een verrotte dag voor de boeg morgen.
Welterusten alvast allemaal.
Leuk. Past ze wel een beetje bij je qua doen en laten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef MYV het volgende:
[..]
En ze is lief.
Oke
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
Alsof ik die nog niet hebquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Naaktpics van Dyr..maar die zijn nu allemaal weggehaald.
Wat een gek verhaal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Met een speciale helm die je gedachtes om zet in afbeeldingen
niet die met bob van achterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |