En dat mag zeker wel van de dokter?quote:
Hedde ge nog geneukt dan ofwa?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef MYV het volgende:
[..]
Oke nou kijk. Ik was dus bij haar thuis en we hadden zo eerst gegeten met kaarslichten daarna hebben we een film gekeken en lekker tegen elkaar aan gezeten en geknuffeld enzo en ik vind haar heel leuk en zij mij volgens mij ook. morgen gaan we uit
en blijf ik bij haar slapen
En ze is lief.
Oke
respect..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:22 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik ben geen pot want ik vind jongens ook leuk en heb ook wel vriendjes gehad.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:22 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik ben geen pot want ik vind jongens ook leuk en heb ook wel vriendjes gehad.
wat zei de dokter?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dat mag zeker wel van de dokter?
Dat staat er toch niet in dus of nee of ze wilt het niet delen met ons omdat we dan allemaal een keiharde penis krijgen denkend aan geile lesboseksquote:
Minimaal 10 uur slaap en niet naar vrouwen kijken met enkel lingerie aan of niks aan.quote:
Het was gewoon seks zonder gevoelens..rustig maarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:24 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Bob toch
Je pikt toch niet mijn FOK!-verkering in heh ?
Die scharen toch ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet in dus of nee of ze wilt het niet delen met ons omdat we dan allemaal een keiharde penis krijgen denkend aan geile lesboseks
In dat geval picsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het was gewoon seks zonder gevoelens..rustig maar
Haha nou om eerlijk te zijn heb ik nog geen seks met haar gehad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet in dus of nee of ze wilt het niet delen met ons omdat we dan allemaal een keiharde penis krijgen denkend aan geile lesboseks
Niet zo klein typen jonge..dan zie ik je toch over het hoofdjequote:
Ik weet niet, laten we wachten tot ze antwoord geeftquote:
Wat versta je onder seks met een vrouw?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
[..]
Haha nou om eerlijk te zijn heb ik nog geen seks met haar gehad.
Ik heb al 3 uur geslapen dus 1uur ga ik denk ik slapenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Minimaal 10 uur slaap en niet naar vrouwen kijken met enkel lingerie aan of niks aan.
Had je er om 0:00 maar moeten zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:25 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
In dat geval pics
Lindgren.
quote:
Bobje!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet zo klein typen jonge..dan zie ik je toch over het hoofdje
PMquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had je er om 0:00 maar moeten zijn
in dat geval denk ik dat ik nog even hier blijfquote:
Wat versta JIJ onder seks met een vrouw?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wat versta je onder seks met een vrouw?
geen einde voor deze jwzquote:
ja mnan wolaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alles kits de blitz achter de rits?
Mag ik komen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:27 schreef friekin_ het volgende:
NOG MAAR 1 NACHT EN DAN IS MIJN ZIEKE FEEST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |