De 111 zou over de ring, maar ging 2 weken van te voren kapotquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:27 schreef Anne het volgende:
En welke is daadwerkelijk de ring over geweest?
De Niva is niet de traagste van dit gezelschap hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef Skull-splitter het volgende:
En in welke tijd. Want die NIVA rijdt dat betreft gewoon klote natuurlijk
Dan heb je die stickers er onterecht opgeplaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De 111 zou over de ring, maar ging 2 weken van te voren kapotDe 111 en 214 zijn iig op de parking van de Ringgeweest
En de Niva gaat nog naar Camp4Fun
Weet ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb je die stickers er onterecht opgeplakt!
Moet te verhelpen zijn. Wellicht is de snelheidmeter niet goed meer.quote:
Dan wil ik er 2quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Een ringsticker geeft wel 10 pk extra hoor.
PRECIES!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:33 schreef Anne het volgende:
Dan heb je die stickers er onterecht opgeplakt!
Dat hoor je me ook niet zeggen, het ding is best op snelheid te krijgen (alleen dat verbruik!) hoor, maar qua bochtenwerk is het gewoon een ramp met die wagen op snelheid.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Niva is niet de traagste van dit gezelschap hoor
Dat is waar, maar in Camp4fun, ook een onderdeel van de ring GmbH voor zover ik weet, is de Niva WEL uitermate goed op haar plekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat hoor je me ook niet zeggen, het ding is best op snelheid te krijgen (alleen dat verbruik!) hoor, maar qua bochtenwerk is het gewoon een ramp met die wagen op snelheid.
Uit persoonlijke smaakoverweging maak ik me zorgen om je velgen.... Hoe zien die er uit?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:23 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen incl. bewijs...![]()
Voor wie meer bewijs nodig heeft: ik ben er morgen en overmorgen weer... Waarschijnlijk de laatste keer dit seizoen.
Ik gok zoiets.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Uit persoonlijke smaakoverweging maak ik me zorgen om je velgen.... Hoe zien die er uit?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:03 schreef Koepert het volgende:
Uit persoonlijke smaakoverweging maak ik me zorgen om je velgen.... Hoe zien die er uit?
Mag ik daar een rondje mee rijden?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet helemaal duidelijk waarom je je zorgen zou moeten maken, maar bij deze.
K vreesde voor zoietsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet helemaal duidelijk waarom je je zorgen zou moeten maken, maar bij deze.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Mag ik daar een rondje in mee rijden?
Ik neem aan dat je meerijden bedoelt, want anders moet ik nee zeggen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mag ik daar een rondje mee rijden?
Ik bedoelde rijdenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je meerijden bedoelt, want anders moet ik nee zeggen...
Ben je zondag op de Ring dan?
Interesse in een trackday op de NoS in november?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:23 schreef DS4 het volgende:
Voor wie meer bewijs nodig heeft: ik ben er morgen en overmorgen weer... Waarschijnlijk de laatste keer dit seizoen.
Ik weet dat die er is, maar ik vind het een beetje zonde met een jaarkaart... Dan ga ik liever naar Spa (wat ik wellicht ook binnenkort weer ga doen).quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:48 schreef daNpy het volgende:
Interesse in een trackday op de NoS in november?
Maar met een jaarkaart is filmen niet toegestaan, klokken niet toegestaan en D-H niet volledig openquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet dat die er is, maar ik vind het een beetje zonde met een jaarkaart... Dan ga ik liever naar Spa (wat ik wellicht ook binnenkort weer ga doen).
Maar wel mogelijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:28 schreef daNpy het volgende:
Maar met een jaarkaart is filmen niet toegestaan,
Ik rij op zich niet voor de rondetijd, maar wel met performancebox, dus kan het thuis altijd nazien.quote:klokken niet toegestaan
Leuk voor een keertje, maar hard rechtuit is niet de uitdaging.quote:en D-H niet volledig open![]()
Altijd leuk daar. Weer heel wat anders...quote:Spa lijkt me ook wel gaaf, volgend jaar wellicht
je overweegt een vliegtuig te kopen, wat is dan ¤300,-quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil ook met me bmw daar heen, maar heen rijden kost me een tank, track rijden ook een tank en terug rijden een tank, dag 300 euro alleen aan benzine excl. ook nog eens wat ik daar ga uitgeven
quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
je overweegt een vliegtuig te kopen, wat is dan ¤300,-
Ik zou wel willen maar dat komt nu nog allemaal niet uit. Al hoop ik nog wel daar ooit een ritje te makenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:08 schreef DS4 het volgende:
Ok. Ik dacht dus meerijden, want het is niet ongewoon op de Ring om passagiers mee te nemen...
Ik ben benieuwd eigenlijk of dat nog een kick geeft in een Lancerquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar dat komt nu nog allemaal niet uit. Al hoop ik nog wel daar ooit een ritje te makendenk niet dat m'n Lancer'tje zou performen op die track.
Moeten we eens doen danquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd eigenlijk of dat nog een kick geeft in een Lancer
Maar leuk lijkt het me sowieso, over de ring rijden
Ja dat er nog 15 jaar overheen gaat...quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:36 schreef 2cv het volgende:
Is er een kans dat je binnen nu en 15 jaar beseft dat je vliegtuig idee nog wat aanpassingen nodig heeft ?
M'n huidige 121 heeft ook maar 73 pk; die groene was een LX had er zelfs maar 54. Valt prima te doen. Je hoeft ook niet op het uiterste van jou of je auto's kunnen te rijden, valt ook niet aan te raden als je er onervaren bent. Leuk is het toch welquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Moeten we eens doen danik met m'n 75pk
320km halve tank benzine. Dan ging ik elk weekendquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja dat er nog 15 jaar overheen gaat...![]()
Maare nu ik zo ff bekijk, 160km heenweg.. 320 weer terug, dat is een halve tank.. denk dat ik voor 200 euro wel klaar ben qua tank toch?![]()
Ik wil toch wel de ring betredenMaar ik weet niet of me bimmer dat volhoud
Vrij rijden in NL is levensgevaarlijk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:51 schreef daNpy het volgende:
Och gossie autorijden kost geld
Als je geen ¤ 200,- te besteden hebt om naar de Ring te komen, blijf dan beter weg. De vangrail kost ¤ 250,- per lengte en zitten per 3 boven elkaar. Het is bovendien geen circuit, trackday of race, het is touristenfahrten.
Wellicht is vrij rijden een idee, per 20 minuten betalen en lekker goedkoop
Ik weet niet wat voor verbruik jij hebt, maar komt gauw in de buurt met mijn waggiequote:Op zondag 17 oktober 2010 11:10 schreef Rainesz het volgende:
[..]
320km halve tank benzine. Dan ging ik elk weekend.
Voor ik er ben,ben ik al een tank kwijt,dan vlak voor adenauer ga ik bij een Shell langs die heel off Route ligt. Gooi ik de auto weer vol met V-Power 100. Rustig richting ring,rondje of wat doen. Weer halve tank kwijt. Dan weer bij de Shell tot 3 kwart volgooien. Redelijk doorstampen naar NL en dan vlak voor de grensovergang nog een keer de auto volgooien met V-Power. Maargoed scheelt dat er nogal wat prijsverschil in benzine is met NL.
Denk dat een weekendje (dag) nordschleife me al snel 350/450¤ kost![]()
Och gossie niet iedereen rijdt een brakke daf, en de Ring is geen Mekka ofzo waar ik heen MOET ofzo, ik WIL er wel een keer heen, wanneer ik het geld niet zal missen en het weer een stuk beter is..quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:51 schreef daNpy het volgende:
Och gossie autorijden kost geld
Als je geen ¤ 200,- te besteden hebt om naar de Ring te komen, blijf dan beter weg. De vangrail kost ¤ 250,- per lengte en zitten per 3 boven elkaar. Het is bovendien geen circuit, trackday of race, het is touristenfahrten.
Wellicht is vrij rijden een idee, per 20 minuten betalen en lekker goedkoop
heb ik lang genoeg gedaan, ik rij uber zuinig maar als ik een km of 10 ff hard trap dan is alles voor niks geweest..quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:11 schreef bietelboer het volgende:
1 op 5???? leer eens met je rechter voet omgaan man... die moet wel 1 op 8, 1 op 10 kunnen halen en helemaal als je constante snelheid rijd..
Op de autobaan haal ik makkelijk de 1 op 10/11. Niet harder als 130/140 dan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor verbruik jij hebt, maar komt gauw in de buurt met mijn waggie1 op 5 heb ik deze tankbeurt gereden.. 100 euro V-Power Racing 100 (woon aan de grens
)
En 350, 450 euro is ook een bedrag wat ik meeneem op zo'n dag, maar uitgeven zie ik niet zitten..![]()
[..]
Och gossie niet iedereen rijdt een brakke daf, en de Ring is geen Mekka ofzo waar ik heen MOET ofzo, ik WIL er wel een keer heen, wanneer ik het geld niet zal missen en het weer een stuk beter is..
Op snelweg haal ik verbruik van 1 op 12/13 volgens BC, 140 doet ie 1 op 10. 90/100 1 op 13..quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:40 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Op de autobaan haal ik makkelijk de 1 op 10/11. Niet harder als 130/140 dan.
Zodra ik echt begin te planken wordt ze ook snel dorstiger.
But hey,als ik zuinig wil rijden had ik wel een prius gekocht ofzo.
Die 350/450¤ zie ik gewoon als standaard kostenplaatje voor zo een dag,en heb het er ook best voor over.
Leuker tijdverdrijf is er niet met een auto.
Waarom wel meenemen maar niet uit willen geven?
Het is niet net als op de markt dat je kunt onderhandelen over de rondeprijs en brandstofprijs.
In ieder geval veel plezier wanneer je gaat,het werkt zeker verslavend,dus pas op.
Pagina 1 staat foto van me ride 2L Turbo 4 cilindersquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Op snelweg haal ik verbruik van 1 op 12/13 volgens BC, 140 doet ie 1 op 10. 90/100 1 op 13..
Stad 1 op 6, 1 op 5..
En waarom meenemen en niet uit willen geven? Simpel, ik geef het hoe dan ook altijd uit![]()
Al zou ik het niet willen, maar dalijk kom ik NET geld te kort en zeg ik had ik toch maar wat meer meegenomen..![]()
Wat voor auto rij je? (ik e36 Sedan met 2.5 6 cilinder motor mt. automaat)
Impreza, wieviel ps?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:39 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Pagina 1 staat foto van me ride 2L Turbo 4 cilinders
Momenteel rond de 300.quote:
100 meer dan de mijnequote:Op zondag 17 oktober 2010 16:14 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Momenteel rond de 300.
Nog in beraad of we naar de 350 willen
Ik heb ook maar 75pk jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Moeten we eens doen danik met m'n 75pk
Wauwquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:35 schreef Rainesz het volgende:
Ik doe ook even mee!
De Sticker:
[ afbeelding ]
Het bewijs:
[ afbeelding ]
Hèhè thanks!quote:
Dat is alsnog ruim het dubbele van wat ik onder de motorkap heb liggenquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 75pk jaGenoeg voor de ervaring zullen we maar zeggen
Wat is deze?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
Schopje!
[ afbeelding ]
Van de week in de bus gekregen. En ja, ik heb er overheen gereden.
Ik mis de afslag voor de A2?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
Schopje!
[ afbeelding ]
Van de week in de bus gekregen. En ja, ik heb er overheen gereden.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:27 schreef Anne het volgende:
En welke is daadwerkelijk de ring over geweest?
Nee, vliegtuigen zijn fabriekaf al een goede keuze.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:36 schreef 2cv het volgende:
Is er een kans dat je binnen nu en 15 jaar beseft dat je vliegtuig idee nog wat aanpassingen nodig heeft ?
Jij hebt een Golf mk2..?quote:
Geen idee? vertel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:03 schreef daNpy het volgende:
Waarom vind ik die gordels er altijd eng uitzien
Dat zijn 3 punts gordels, deze zitten met M10 bouten vast aan het chassis.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:33 schreef daNpy het volgende:
Omdat het eigenlijk ook troep is.
In originele gordels zit je vaak veiliger dan in dit soort hobbybob spullen. Hoe en waar heb je ze bevestigd en wat is dat voor ding waar de Y splitsing zit?
Why?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:01 schreef daNpy het volgende:
Wat ik zeg, liever originele 3 pts dan die meuk.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef Kalebatz het volgende:
[ afbeelding ]
Bewijs + sticker, juni '10
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |