Klopt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet, jij hebt geen recht op zeiken.
Ik wil best komen, maar ik heb een hekel aan de Stairway.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef Jotcha het volgende:
Wij komen toch naar do toe ipv andersom?
Surprise buttseqcks!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef Jotcha het volgende:
Wij komen toch naar do toe ipv andersom?
Doet een suggestiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik wil best komen, maar ik heb een hekel aan de Stairway.
Zoek iets met goedkope drank ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef RenRen- het volgende:
Het is, imho, een van de beste meetplekken. Je kunt er tenminste praten, tot een uur of 11.
Er zijn genoeg leuke tenten, maar de meesten van de PUB-ers houden daar weer niet van.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Doet een suggestieik kan trouwens stationhangen en evt mijn vrijdagochtend missen mocht het op donderdag zijn
Tuurlijk welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke tenten, maar de meesten van de PUB-ers houden daar weer niet van.
Dan duik je de Monza of de Beurs in.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tuurlijk welnijmegen meet was ook tof
En dat is?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan duik je de Monza of de Beurs in.
Een huis bij iemand?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zoek iets met goedkope drank ofzo
Nog nooit geweest?quote:
Meestal gaat een meet als volgt:quote:
Ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef xyzyx het volgende:
Wij reden vanmiddag over zon 50 km/h weg werden we op t fietspad ingehaald door zo'n fietsende dildo... zouden die krengen ook geflitst worden als je er mee langs een flitspaal reed?
Fietsen op zo'n fiets is veel toffer, en sneller denk ik!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:02 schreef xyzyx het volgende:
Wel kanker duur fietsje zo'n ding.. kan je beter scooter halen
http://www.ligfiets.net/product/bike/88/quest.html
Hebben geen kenteken, slimbo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef xyzyx het volgende:
Wij reden vanmiddag over zon 50 km/h weg werden we op t fietspad ingehaald door zo'n fietsende dildo... zouden die krengen ook geflitst worden als je er mee langs een flitspaal reed?
Nummerbord van iemand die je niet mag er op plakken en dan dik vaak er langs fietsen.. automatisch systeem = faal dus hij zal die boetes wel krijgen denk ikquote:
Gewoon duidelijk zeggen dat je niet kan. Dan is er ook geen gezeur.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weer vier dagen ingepland incl. zaterdag op werk![]()
Afspraak was 2 dagen en eens per twee weken ook op zaterdag zodat ik naar huis kan. Nu al vier (!) weken achter elkaar op deze manier. Kankerzooi.
Een flitspaal flitst ook als je zonder kenteken er langs rijd hoor.. als je te hard gaat dan..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hebben geen kenteken, slimbo.
En dan zeg je, ik was dat niet, mag ik de foto's zien? En dan zie je een ligfietsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nummerbord van iemand die je niet mag er op plakken en dan dik vaak er langs fietsen.. automatisch systeem = faal dus hij zal die boetes wel krijgen denk ik
Ja daarom.. zelf lopen is toffer als een scooter.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fietsen op zo'n fiets is veel toffer, en sneller denk ik!
Ja ga morgem zeggen dat het zo niet gaat werken en dat ik volgende week maar 2 dagen kom en dat ik anders weg ben daar. Ze liepen te zeiken dat ik mijn afspraken niet nakom en dat ik zelf moet regelen als ik niet kan maar HALLOOOO.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk zeggen dat je niet kan. Dan is er ook geen gezeur.
Ja man kanker grappig toch politie dik gepwnd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan zeg je, ik was dat niet, mag ik de foto's zien? En dan zie je een ligfiets
Ja oké maar ze krijgen geen boete.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een flitspaal flitst ook als je zonder kenteken er langs rijd hoor.. als je te hard gaat dan..
Lijkt mij dan
Standaard bedoel je?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja daarom.. zelf lopen is toffer als een scooter.
En de eerste scooter die geen 80 km/h loopt moet ik nog tegen komen
Nee dat is waar.. moet je eigenlijk je eigen nr bord er op plakken en dan er langs rijden en paar foto's van jezelf maken.. foto's vragen als je boetes krijgt en dan als een echte baas het op fok plempenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja oké maar ze krijgen geen boete.
Ja tof manquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee dat is waar.. moet je eigenlijk je eigen nr bord er op plakken en dan er langs rijden en paar foto's van jezelf maken.. foto's vragen als je boetes krijgt en dan als een echte baas het op fok plempen![]()
Jammer dat ik niet zo'n ding heb laat staan dat ik harder als 30 km/h kan rijden met zo'n ding
Alles wat hier rond rijd is opgevoerd.. dan denk je kom laat ik eens normaal doen en rij je 80 waar je 80 mag.. komt zo'n scooter idioot langsgestuiterd op het fietspad.quote:
Je kan mensen altijd buitensluiten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bestaan er dingen als een meetverbod?
Ja anders had thom er denk ik wel eenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je kan mensen altijd buitensluiten.
Die probeerde ook tevergeefs aansluiting te vinden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja anders had thom er denk ik wel een
Do bijv. die gaat gelijk alle vrouwelijke Fok!sters aflebberen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Sommigen wil je gewoon niet meeten hoor.
Jawel want ik wil weten hoe mensen in het echt zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Sommigen wil je gewoon niet meeten hoor.
Mensen zijn kut. Ikwas net buiten en toen zag ik mensenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel want ik wil weten hoe mensen in het echt zijn.
ja bla bla leuk leuk gezellig gezellig bla bla bla dit en dat en zus en zo bla die bla blaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja anders had thom er denk ik wel een
Niet waar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Do bijv. die gaat gelijk alle vrouwelijke Fok!sters aflebberen.
Nope.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef Hyman het volgende:
Eens kijken of Noortje net zo'n grote zeikerd is IRL als op fok
Ik ookquote:
FOK! is gewoon mijn klaagmuur.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zou niet best wezne, ik had allang zelfmoord gepleegd dan.
Ik denk het wel!quote:
picsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb grotere tieten dan mensen van me verwachten.
Wie?quote:
Dat is wel leuk, blijven al die FOK!kers naar je tieten staren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb je een lange neus, en hou je van bankieren?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
FOK! is gewoon mijn klaagmuur.
Dat is zeker een pluspuntquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee en nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heb je een lange neus, en hou je van bankieren?
Ja, ik was een beetje verlegen, maar ik zag jou ook best wel zittenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Na 3 bier kon ik je wel verslinden!
Euh, was ik op die meet? Ja zeker?quote:
Hé, wat jammer nou dat er niks van gekomen is!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik was een beetje verlegen, maar ik zag jou ook best wel zitten
Nee, volgens mij niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, was ik op die meet? Ja zeker?
Ik niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ook! Onee FOK!ker trouwens.
Afgelopen maand lukte dat niet, ik liep nog zo'n 1600 euro achterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef -SG- het volgende:
150 euro saldo. Laatst nog 500 euro opzij gezet.
Mijne de 22ste pas.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vanaf morgen is ie een stuk hoger.
uro achter, doe je goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afgelopen maand lukte dat niet, ik liep nog zo'n 1600 euro achter
17e salaris AHquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik krijg halverwege de maand al m'n salaris.
How to lose a guy in 10 daysquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe heet die film op net 5 ok alweer?
Die 7 (of 10) maanden stage en scriptie schrijven moeten wel bekostigd worden hequote:
how to loose a guy in 10 days.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe heet die film op net 5 ok alweer?
Oja had ik toch gelijjkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
How to lose a guy in 10 days
Hihi, spelvaudje in je postquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:42 schreef -SG- het volgende:
Volgens mij heet die filnm op net 5 how to loos a guy in 10 days
Yep.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Teleteksten naar pagina 201 is te moeilijk?
Nee.quote:
Ja hoor!quote:
Wat voor?quote:
IEEEELquote:
Hey, ga van anne's account af!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:51 schreef TripleP het volgende:
Mijn werk is tof! Ik ben serieus best op gang deze week! Heb weer zin om mijn ouders thuis te zien! Ben benieuwd hoe een echt bed ook alweer slaapt!
Mag ik niet enthousiast zijn?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey, ga van anne's account af!
Op wie slaat die ook?quote:
Wel hoor, maar het is een beetje on-3xp-achtig.quote:
Ik wil niet 24/7 een cynische kut zijn!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel hoor, maar het is een beetje on-3xp-achtig.
Wil hij iets kwijt in jou?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:56 schreef TripleP het volgende:
Zo in Z'meer naar de kroeg en awkward gesprekken voeren want volgens mij wilt V. (17, mannelijk) iets kwijt. Ik moest hem bellen voordat ik er was terwijl we altijd in dezelfde kroeg zitten. Pft.
Dat doe je nu aardig dan!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:57 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik wil niet 24/7 een cynische kut zijn!
Jij verwacht gewoon dat een vrouwlijke FOK!ster zegt IK OOK DO! KOM NAAR MIJN HUIS! IK LIG AL KLAAR VOOR JE!quote:
Ja, ik liep hem flink op te naaien omdat ik me verveelde en toen deed ik verder niks bweheh.quote:
Hij is bezet, eh.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij verwacht gewoon dat een vrouwlijke FOK!ster zegt IK OOK DO! KOM NAAR MIJN HUIS! IK LIG AL KLAAR VOOR JE!![]()
![]()
![]()
![]()
En vanavond?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:01 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja, ik liep hem flink op te naaien omdat ik me verveelde en toen deed ik verder niks bweheh.
Omg ik ben echt een bitch.
Dinsdagavond vroeg een boer of ik in zijn bed wilde slapen en ik van nee.
Eerder dat ze naar hem gaat, wat denkt ze wel nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij verwacht gewoon dat een vrouwlijke FOK!ster zegt IK OOK DO! KOM NAAR MIJN HUIS! IK LIG AL KLAAR VOOR JE!![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zo!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Misschien heb ik ook wel zin in seks.
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:
ik ook hoorquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Misschien heb ik ook wel zin in seks.
Pics?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Goddelijker het volgende:
Jotcha wilt alleen maar een Friese redhead duwen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hoop dat de prins en zijn witte paard op FOK! zitten en nu langs komen.
Niet zo plat he, jij lijkt hier wel de boerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Goddelijker het volgende:
Jotcha wilt alleen maar een Friese redhead duwen.
Wite-rode kanoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hoop dat de prins en zijn witte paard op FOK! zitten en nu langs komen.
Is het niet zo dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet zo plat he, jij lijkt hier wel de boer
Hvjquote:
Pics?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wil meerals ik alleen eentje wil aanduwen kan ik me uitleven op m'n buurmeisje
Ik heb een paar keer een beetje MMA gedaan, opzich best vetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik haat dat kooivechten wel echt heel erg trouwens. Terwijl ik op boksen wil.
Ik ben morgen vry daten?quote:
Doe dat dan!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wil meerals ik alleen eentje wil aanduwen kan ik me uitleven op m'n buurmeisje
Zitten er regels aan dat kooigedoe?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een beetje MMA gedaan, opzich best vet
Don & Ad nationale hoerentest.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef Goddelijker het volgende:
Hmm, wat is een leuke film om te gaan kijken?
Euh, waarop? How to train your dragon is tof.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef Goddelijker het volgende:
Black hawk downquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef Goddelijker het volgende:
Ah, je datequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die hebt toch geen hyves. En is handig, als je een meisje date je buurmeisje neuken![]()
quote:
Kooivechten weet ik niet, MMA wel. Aftappen=stoppen, geen dingen breken, en als de scheids stop zegt stoppen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zitten er regels aan dat kooigedoe?
Lees dan het boekquote:
blerhgquote:
quote:
Heb beide gelezen en gekekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lees dan het boekVeel indrukwekkender
Ik moest zo hard janken aan het eind. En hallo twee van de mooiste mannen op de wereld die erin spelen.quote:
Kankerslechte film. Niet doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
The Last Airbender maar downloaden voor de vrouw des huizes.
Slechte film serieus om te jankenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
The Last Airbender maar downloaden voor de vrouw des huizes.
Huh, ik speel er niet in hoor?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moest zo hard janken aan het eind. En hallo twee van de mooiste mannen op de wereld die erin spelen.
Hoef hem ook alleen maar weg te geven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kankerslechte film. Niet doen.
Wat voor soort film zoek je?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
Wat is dan wel écht een goede film?
Wat voor flim moet het zijn?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
Band of brothers maar dat is meer een mini seriequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
quote:
Een leuke film om de vrijdagavond te vullen samen met een chick.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat voor flim moet het zijn?
How to train your dragon!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Een leuke film om de vrijdagavond te vullen samen met een chick.
Salt met angelina jolie vod ik wel vetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Nieuwsgroepen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
How to train your dragon!
Wil je de torrent?
Houd je van Franse films?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Ja, hoe werkt die shit danquote:
quote:
Taxiquote:
WTF??quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:21 schreef Jotcha het volgende:
Oh ja i lol'd vandaag
Leraar heeft z'n macbook bij voor de presentatie, midden tijdens het uur opeens: Geile Panda wil verbinding maken
Wanneer gaan we trouwen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:23 schreef Silver_Shark het volgende:
Wat taxi is ook frans dat waren goeie films
Wanneer jij wiltquote:
quote:
Wanneer is je birthday dan?quote:
Welke server gebruik je, en welk programma? En hoeveel beter dan torrents is het?quote:
Echt niet! Hij is focking stoer!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:28 schreef Silver_Shark het volgende:
Ik zie nu jean kloot van dam op rtl 7 zoen slechte acteur
Kom op zegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt niet! Hij is focking stoer!
Niet? Hij heeft de looks, lichaam en taal die een echte held zou moeten hebben.quote:
Zaterdag!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Wanneer is je birthday dan?
Tssss chuck norris is de enige held die er isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet? Hij heeft de looks, lichaam en taal die een echte held zou moeten hebben.
Eweka; Newsleecher; Ik haal standaard ergens over de 3 MB/squote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke server gebruik je, en welk programma? En hoeveel beter dan torrents is het?
Oee ik was afgelopen zaterdag jarig geweestquote:
Mensen die dat nog denkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:33 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Tssss chuck norris is de enige held die er is
Die ook!quote:
Chuck Norris for the winquote:
Wat betaal je daarvoor?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Eweka; Newsleecher; Ik haal standaard ergens over de 3 MB/s
We zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Oee ik was afgelopen zaterdag jarig geweest
Weet ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We zijn voor elkaar gemaakt.
Want?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:36 schreef Silver_Shark het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet meer posten
Misschien moeten we elkaar toch maar eens gaan ontmoeten.........quote:
Kan je zulke accounts ook delen, of wordt je dan meteen gebanned?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
7,50 per maand, dan download je gewoon maximale snelheid van je internetverbinding.
nou ik ben 20 gewordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Want?
[..]
Misschien moeten we elkaar toch maar eens gaan ontmoeten.........
Kan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je zulke accounts ook delen, of wordt je dan meteen gebanned?
Maar dat is verder niet verboden ofzo??quote:
Nee, zolang je maximaal maar 8 draadjes/threads gebruikt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar dat is verder niet verboden ofzo??
8 downloads tegelijkertijd dus?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, zolang je maximaal maar 8 draadjes/threads gebruikt.
Hij download één bestand met 8 connecties tegelijk, met die connecties bedoelen ze threads/draadjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
8 downloads tegelijkertijd dus?
Nou, als dat kan!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef Goddelijker het volgende:
Wil je het soms een keer proberen?
Dus als ik, en 2 vrienden zo'n ding nemen kunnen we max 8 bestanden tegelijkertijd downloaden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij download één bestand met 8 connecties tegelijk, met die connecties bedoelen ze threads/draadjes.
Agossss.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
nou ik ben 20 geworden
Oe na al die jaren geeef je nu zelf toe
Het zit anders in elkaar, maar ik leg je het van het weekend wel uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus als ik, en 2 vrienden zo'n ding nemen kunnen we max 8 bestanden tegelijkertijd downloaden?
Prima! Even een avondje maximaal de donwload piraat uithangenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het zit anders in elkaar, maar ik leg je het van het weekend wel uit.
Toch welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Agossss.
Ja goed hè? Ik word volwassen.
Precies.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima! Even een avondje maximaal de donwload piraat uithangen
18quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:47 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Toch wel
Hoe jong wordt je dan
Oe leuke leefdtijd mag je eindelijk auto rijen naar de hoeren en naar de casino en nig veel meerquote:
MOTORRIJDEN! En nu ga ik slapen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:52 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Oe leuke leefdtijd mag je eindelijk auto rijen naar de hoeren en naar de casino en nig veel meer
Nu alquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
MOTORRIJDEN! En nu ga ik slapen.
Nee joh, honda crossmotorquote:
Echte motorrijders rijden op een harleyquote:
Bron?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Echte motorrijders rijden op een harley
Mezelfquote:
Ik ben film kijken nu.quote:
:w ciao voor jouquote:
grabbelton?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom is bij iedere dame uit de grabbelton de laatste voyeur "BraveBart"?![]()
Waar?quote:
Wat een pauperquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom is bij iedere dame uit de grabbelton de laatste voyeur "BraveBart"?![]()
Uuuh?quote:
quote:
Je doet me denken dat ik al12 weken me theorie moet aan vragen maar nofg seeds niet gedaan want ik kan eigenlijk al afrijenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach, ambtenaren he. Kunnen nie sneller werken ofzo.
Id verlengen was nu tog gratis gemaakt of niet dacht da ik daar een stuk in de krant lasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:06 schreef -SG- het volgende:
Rijbewijs aanvragen en identiteitskaart verlengen; €82.
Nee. Maar er waren wel plannen over om dat te doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Id verlengen was nu tog gratis gemaakt of niet dacht da ik daar een stuk in de krant las
Stumper.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:07 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Je doet me denken dat ik al12 weken me theorie moet aan vragen maar nofg seeds niet gedaan want ik kan eigenlijk al afrijen
Ik heb het drukquote:
Serieusquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Id verlengen was nu tog gratis gemaakt of niet dacht da ik daar een stuk in de krant las
nee gewoon een kut smoes, weet jij net zo goed als ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |