Klopt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet, jij hebt geen recht op zeiken.
Ik wil best komen, maar ik heb een hekel aan de Stairway.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef Jotcha het volgende:
Wij komen toch naar do toe ipv andersom?
Surprise buttseqcks!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef Jotcha het volgende:
Wij komen toch naar do toe ipv andersom?
Doet een suggestiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik wil best komen, maar ik heb een hekel aan de Stairway.
Zoek iets met goedkope drank ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef RenRen- het volgende:
Het is, imho, een van de beste meetplekken. Je kunt er tenminste praten, tot een uur of 11.
Er zijn genoeg leuke tenten, maar de meesten van de PUB-ers houden daar weer niet van.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Doet een suggestieik kan trouwens stationhangen en evt mijn vrijdagochtend missen mocht het op donderdag zijn
Tuurlijk welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke tenten, maar de meesten van de PUB-ers houden daar weer niet van.
Dan duik je de Monza of de Beurs in.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tuurlijk welnijmegen meet was ook tof
En dat is?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan duik je de Monza of de Beurs in.
Een huis bij iemand?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zoek iets met goedkope drank ofzo
Nog nooit geweest?quote:
Meestal gaat een meet als volgt:quote:
Ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef xyzyx het volgende:
Wij reden vanmiddag over zon 50 km/h weg werden we op t fietspad ingehaald door zo'n fietsende dildo... zouden die krengen ook geflitst worden als je er mee langs een flitspaal reed?
Fietsen op zo'n fiets is veel toffer, en sneller denk ik!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:02 schreef xyzyx het volgende:
Wel kanker duur fietsje zo'n ding.. kan je beter scooter halen
http://www.ligfiets.net/product/bike/88/quest.html
Hebben geen kenteken, slimbo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef xyzyx het volgende:
Wij reden vanmiddag over zon 50 km/h weg werden we op t fietspad ingehaald door zo'n fietsende dildo... zouden die krengen ook geflitst worden als je er mee langs een flitspaal reed?
Nummerbord van iemand die je niet mag er op plakken en dan dik vaak er langs fietsen.. automatisch systeem = faal dus hij zal die boetes wel krijgen denk ikquote:
Gewoon duidelijk zeggen dat je niet kan. Dan is er ook geen gezeur.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weer vier dagen ingepland incl. zaterdag op werk![]()
Afspraak was 2 dagen en eens per twee weken ook op zaterdag zodat ik naar huis kan. Nu al vier (!) weken achter elkaar op deze manier. Kankerzooi.
Een flitspaal flitst ook als je zonder kenteken er langs rijd hoor.. als je te hard gaat dan..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hebben geen kenteken, slimbo.
En dan zeg je, ik was dat niet, mag ik de foto's zien? En dan zie je een ligfietsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nummerbord van iemand die je niet mag er op plakken en dan dik vaak er langs fietsen.. automatisch systeem = faal dus hij zal die boetes wel krijgen denk ik
Ja daarom.. zelf lopen is toffer als een scooter.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fietsen op zo'n fiets is veel toffer, en sneller denk ik!
Ja ga morgem zeggen dat het zo niet gaat werken en dat ik volgende week maar 2 dagen kom en dat ik anders weg ben daar. Ze liepen te zeiken dat ik mijn afspraken niet nakom en dat ik zelf moet regelen als ik niet kan maar HALLOOOO.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk zeggen dat je niet kan. Dan is er ook geen gezeur.
Ja man kanker grappig toch politie dik gepwnd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan zeg je, ik was dat niet, mag ik de foto's zien? En dan zie je een ligfiets
Ja oké maar ze krijgen geen boete.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een flitspaal flitst ook als je zonder kenteken er langs rijd hoor.. als je te hard gaat dan..
Lijkt mij dan
Standaard bedoel je?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja daarom.. zelf lopen is toffer als een scooter.
En de eerste scooter die geen 80 km/h loopt moet ik nog tegen komen
Nee dat is waar.. moet je eigenlijk je eigen nr bord er op plakken en dan er langs rijden en paar foto's van jezelf maken.. foto's vragen als je boetes krijgt en dan als een echte baas het op fok plempenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja oké maar ze krijgen geen boete.
Ja tof manquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee dat is waar.. moet je eigenlijk je eigen nr bord er op plakken en dan er langs rijden en paar foto's van jezelf maken.. foto's vragen als je boetes krijgt en dan als een echte baas het op fok plempen![]()
Jammer dat ik niet zo'n ding heb laat staan dat ik harder als 30 km/h kan rijden met zo'n ding
Alles wat hier rond rijd is opgevoerd.. dan denk je kom laat ik eens normaal doen en rij je 80 waar je 80 mag.. komt zo'n scooter idioot langsgestuiterd op het fietspad.quote:
Je kan mensen altijd buitensluiten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bestaan er dingen als een meetverbod?
Ja anders had thom er denk ik wel eenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je kan mensen altijd buitensluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |