Dennis zat te miepen dat hij niet gekozen was als degene die werd gekozen...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:17 schreef DroogDok het volgende:
Waarom gingen ze er nou uit?? Ik miste het net
Niet voor het eerst denk ik..enge kerel. Hele kelder ligt vol met kinderlijkjes, zo'n typequote:
dennis was teleurgesteld in zijn meisjes die niet op hem hadden gestemd en had geen zin om voor onbepaalde tijd weer op dat eiland te zitten waar hij eerder een week alleen wasquote:
Wat een nichten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dennis zat te miepen dat hij niet gekozen was als degene die werd gekozen...
en hij werd kwaad omdat hij op zijn oude eiland kwam, was de schuld van de dames...
en John ging met Dennis mee
Dat zijn dan toch wel de lijkjes van blinde minderjarige downertjes... want ik kan me geen andere situatie voorstellen waarin een kind met Iwein meegaat... al noemde hij zichzelf Willy Wonka, dan nog rennen ze gillend bij hem vandaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet voor het eerst denk ik..enge kerel. Hele kelder ligt vol met kinderlijkjes, zo'n type
wat heeft Sugar met Iwein te maken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch wel de lijkjes van blinde minderjarige downertjes... want ik kan me geen andere situatie voorstellen waarin een kind met Iwein meegaat... al noemde hij zichzelf Willy Wonka, dan nog rennen ze gillend bij hem vandaan.
zie de edit... beeeeyooooootch!quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:25 schreef PhalanX het volgende:
[..]
zie de edit... beeeeyooooootch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |