Hij is de enige die aankomt volgens mij...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:13 schreef Tim86 het volgende:
Over tetten gesproken, Iwein heeft zijn shirt weer uit gedaan
'Ik wil eerlijk winnen'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef marcodej het volgende:
Valt me echt zwaar van ze tegen, vooral van John. Kneuzerige manier om eruit te stappen.
"Wij hadden makkelijk de finale kunnen halen." Nou, blijkbaar niet.
Dat kan inderdaad.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:15 schreef PhalanX het volgende:
Overigens dat John eruit is gestapt heeft niks met Dennis te maken, en nog minder met de overtuiging dat hij de finale niet wil halen op deze manier.
John weet beter dan wie dan ook dat hij de eerste is die eruitvliegt bij de eerstvolgende stemronde als hij deze proef zou hebben overleefd. John heeft vijanden gemaakt, en dat weet hij. Hij stond bij Dennis, en Dennis was zijn ticket tot na de samensmelting, omdat Dennis wel vrienden had op het eiland.
John kiest eieren voor zijn geld, zijn avondeten komt gewoon wat vroeger, het heeft verder weinig met eer en geweten te maken.
dat jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:15 schreef PhalanX het volgende:
Overigens dat John eruit is gestapt heeft niks met Dennis te maken, en nog minder met de overtuiging dat hij de finale niet wil halen op deze manier.
John weet beter dan wie dan ook dat hij de eerste is die eruitvliegt bij de eerstvolgende stemronde als hij deze proef zou hebben overleefd. John heeft vijanden gemaakt, en dat weet hij. Hij stond bij Dennis, en Dennis was zijn ticket tot na de samensmelting, omdat Dennis wel vrienden had op het eiland.
John kiest eieren voor zijn geld, zijn avondeten komt gewoon wat vroeger, het heeft verder weinig met eer en geweten te maken.
Ach, het is gewoon geen doorzetter. Je weet nooit wat er gebeurd..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:15 schreef PhalanX het volgende:
omdat ze hullies zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:17 schreef DroogDok het volgende:
Waarom gingen ze er nou uit?? Ik miste het net
omdat t sukkels zijn, vooral dennisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:17 schreef DroogDok het volgende:
Waarom gingen ze er nou uit?? Ik miste het net
Vertel het nou ffquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
omdat t sukkels zijn, vooral dennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |