Ok hierbij de foto:quote:Op woensdag 17 november 2010 19:13 schreef Beijtje het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb wel een foto nodig want nu snap ik het niet. Klinkt als de studeerkamer die ie bij mij wel in durft (dorpel op), maar niet uit (dorpel af), haha...
Zoiets had die van mij vandaag ook. Maar dan op een pootje van een wasrek met vier pootjes. Stond ie ook half schuin op. De sukkel...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ok hierbij de foto:
[ afbeelding ]
Je kan het niet goed zien, maar zijn rechterwiel raakt de grond niet aan en kon daarom denk ik geen kant meer op, dus hij durfde er wel overheen, mar kwam helaas niet veel verder..
Haha,quote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
*Wacht op PM van beijte voor adres ivm opsturen cadeaubon*![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:23 schreef Beijtje het volgende:
Haha,ik heb al vanochtend aan Redcoon teruggemaild dat ik die bon niet echt hoef, wat moet je nou met 7,50 dacht ik...........
Mijn Roomba is net op m'n werk bezorgd... hij heeft net onder algeheel enthousiasme zijn eerste rondje gereden, en is daarna braaf op z'n dock gaan zittenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:43 schreef Xcalibur het volgende:
Briefje in de bus van DPD dat ze vandaag langs zijn geweest![]()
Kon via de site opgeven dat ze morgen op m'n werk moeten komen, dat is dan weer wel fijn!
O shit zeg. Heb je er nog wat aan, dan vraag ik 'm alsnog, of is het al te laat?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
toevallig net iets besteld bij redcoon, nee geen stofzuiger iets van 30 euri en dan is 7,50 toch wel 25%
Zojuist mail gehad bestelling is onderwegquote:Op donderdag 18 november 2010 13:22 schreef Beijtje het volgende:
O shit zeg. Heb je er nog wat aan, dan vraag ik 'm alsnog, of is het al te laat?
O damn, sorry...quote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zojuist mail gehad bestelling is onderweg![]()
Wat is SE? En 2ehands?quote:Op zondag 21 november 2010 11:26 schreef Erasmo het volgende:
Roomba SE gescoord op ebay voor 92 euro
Is simpel te verklaren doordat de robots een voorwaartse kracht hebben en daardoor er wel op komen daardoor maakt het wiel geen contact meer met de grond en onder het wiel zit een sensor die merkt dat ie geen contact meer maakt met de vloer en triggert het veiligheidssysteem en schakelt zichzelf uit om bv te voorkomen dat ie van de trap zou vallen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ok hierbij de foto:
[ afbeelding ]
Je kan het niet goed zien, maar zijn rechterwiel raakt de grond niet aan en kon daarom denk ik geen kant meer op, dus hij durfde er wel overheen, mar kwam helaas niet veel verder..
quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Beijtje het volgende:
O damn, sorry...(Ook niet van plan iets anders nog een keer daar te bestellen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat begrijp ik ook wel, maar wel irritant dat ie dan niet verder gaat.. maar goed, c'est ça!quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Is simpel te verklaren doordat de robots een voorwaartse kracht hebben en daardoor er wel op komen daardoor maakt het wiel geen contact meer met de grond en onder het wiel zit een sensor die merkt dat ie geen contact meer maakt met de vloer en triggert het veiligheidssysteem en schakelt zichzelf uit om bv te voorkomen dat ie van de trap zou vallen.
Wow, chill! Daar moet ik dan ook maar eens kijken!!!!quote:Op zondag 21 november 2010 11:26 schreef Erasmo het volgende:
Moest je niks bijbetalen? Inklaringskosten? Of is dit vrij van btw e.d.?quote:Op zondag 21 november 2010 11:26 schreef Erasmo het volgende:
EUquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef portabel het volgende:
[..]
Moest je niks bijbetalen? Inklaringskosten? Of is dit vrij van btw e.d.?
Ebay in de gaten blijven houden, dit was de 5de waarop ik heb geboden. Als er maar een paar andere bieders zijn ben je spekkoper.quote:Op maandag 22 november 2010 11:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wow, chill! Daar moet ik dan ook maar eens kijken!!!!
Nee niet helemaal, hoekjes zijn not done, ik ervaar dat 1x per week Vladimir P inzetten niet voldoende is want er blijft soms wel eens iets liggen (komt ook omdat t bij mij thuis wat ingewikkeld is en hij verdwaald) Ik heb een stoffen bank en die moet ook met de hand, en een hoogpolig tapijt die mn kamer in 2-en deelt en daar kan die ook niet overquote:Op donderdag 25 november 2010 13:48 schreef Kuhly het volgende:
Dus eigenlijk, als ik zo'n ding koop straks, zit ik alleen nog met de trap?
(Ik praat nu over de Roomba 570)
Volgens mij kan ik de trap ook wel afvegen en dan Roomba benden er langs laten crossen.
Ow ew!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:31 schreef Barcafan het volgende:
Eergesteren de roomba geprogrameerd om 14:00 een rondje te gaan zuigen, blijkt me kat net over ze nek te zijn gegaan in mijn woonkamer...Zonder al te ver in details te treden; het was een ranzige ervaring voor de roomba! Echt overal in dat ding zat kattenkots en ook over de vloer zijn sporen door de roomba getrokken. Na een uurtje flink schoonmaken deed hij het weer perfect wat me eigenlijk nog wel meeviel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |