Heb ik ook weleens gezien ja, kunnen ze heel mooi.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Valt allemaal te weg te poetsen met kleding, kunstingrepen en makeup. Ik heb eens een docu gezien over lijken funeral ready maken. Ongelofelijk hoe ze iemand die er erg aan toe is bij zijn dood er weer enigzins appetijtelijk kunnen laten uitzien.
Ik heb les gehad van iemand die bij het Nederlandse Rampen Identificatie Team zit en oa. les geeft in het verzorgen van overledenen en idd kunnen ze in principe alles.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gezien ja, kunnen ze heel mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
QFTquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:28 schreef Chelle23 het volgende:
Wat een onzin, hier een beetje roepen dat die en die ze mond voorbij heeft gepraat, maar dat het alleen nergens terug te vinden is..
Beetje interesant doen met niets
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:28 schreef Chelle23 het volgende:
Wat een onzin, hier een beetje roepen dat die en die ze mond voorbij heeft gepraat, maar dat het alleen nergens terug te vinden is..
Beetje interesant doen met niets
Neuh. Vroeg of laat duikt het toch op in de media.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vraag me bijv. af of FOK dat soort berichten bijv. ook zou hebben verwijderd van het forum...
Ik zou er een FP nieuwsbericht van maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me bijv. af of FOK dat soort berichten bijv. ook zou hebben verwijderd van het forum...
Ja en dan? Daarop masturberen ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zou er een FP nieuwsbericht van maken.
Nee, dat doe ik op nieuws over Miley Cyrus.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en dan? Daarop masturberen ofzo?
Ach, waarom zou hij het niet doen? Iedereen wil het toch weten...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en dan? Daarop masturberen ofzo?
Ja ok, maar zo vond ik het overkomen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ach, waarom zou hij het niet doen? Iedereen wil het toch weten...
Mwah, ik heb niet zo'n behoefte aan die informatie. Ik ga er sowieso vanuit dat hij zich heeft opgehangen; effectief, en volgens mij een typisch mannelijke methode. Mannen zijn ook vaker succesvol met zelfmoord, hoorde ik laatst. Vrouwen kiezen eerder de 'zachte' methode, pillen dus, maar die worden dan ook vaker wakker in het ziekenhuisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ach, waarom zou hij het niet doen? Iedereen wil het toch weten...
Sja, maar de media kan moeilijk rekening houden met waar jij behoefte aan hebt natuurlijk,. Je kan iig eventuele nieuwsberichten waar dan ook overslaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:15 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Mwah, ik heb niet zo'n behoefte aan die informatie.
Ik concludeerde dit nav het vele vragen of het al bekend is en de reacties op het bericht dat het uit was gelekt. Kan zelf prima leven met het feit als het nooit naar buiten komt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:15 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Mwah, ik heb niet zo'n behoefte aan die informatie. Ik ga er sowieso vanuit dat hij zich heeft opgehangen; effectief, en volgens mij een typisch mannelijke methode. Mannen zijn ook vaker succesvol met zelfmoord, hoorde ik laatst. Vrouwen kiezen eerder de 'zachte' methode, pillen dus, maar die worden dan ook vaker wakker in het ziekenhuis
Quoted For Truthquote:
De media hoeven geen rekening te houden met mijn behoeften, en als het wel naar buiten komt - zal wel gebeuren, hoor - hoef ik er ook niet om te huilen. Maar het lijkt me duidelijk dat elke krant (of tijdschrift) dat over deze details bericht, zich diep moet schamen. Het is geen nieuws; het nieuws was de zelfmoord. De rest is ramptoerisme. Bovendien vind ik dat je best rekening mag houden met de nabestaanden, die dit blijkbaar voor zichzelf willen houden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:26 schreef Stefan het volgende:
Sja, maar de media kan moeilijk rekening houden met waar jij behoefte aan hebt natuurlijk,. Je kan iig eventuele nieuwsberichten waar dan ook overslaan.
en dat vond jezelf zeker ook?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:33 schreef Stefan het volgende:
Overigens wel apart. In mijn herinnering vond iedereen Herman Brood een held na zijn zelfmoord.
Neehoor, Brood was een egoistosche zak. Al was het alleen al omdat iemand net op de grond had kunnen lopen op de plek waar hij terechtkwam.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dat vond jezelf zeker ook?
alleen bij Antonie vind je het maar laf...
waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef PabloLopez het volgende:
wel kut dat zo veel mensen hem mistten, vooral onze BN'ertjes.
jammer dat ze er niet waren toen hij nog lucht uitblies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |