Vetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe aflevering van GTTV is verrassend genoeg al een dag eerder up.
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/106?ep=106
Shitload aan (nieuwe) info plus beelden.
Hoezo een dag eerder? Hij kwam donderdagavond online.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe aflevering van GTTV is verrassend genoeg al een dag eerder up.
Denk dat je moet denken aan de systeemeisen van MW2, BO ziet er sowieso niet beter uit, dus lijkt me ook niet dat het een (veel) zwaardere pc nodig heeft!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:21 schreef willemwaus het volgende:
Iemand de pc requirements kunnen vinden voor BO? kan ze niet vinden :<
Aan trailers kan je niet zien of een spel er ook in het echt er goed uit ziet. Maar ik denk wel dat de graphics ongeveer hetzelfde zijn als Modern Warfare 2quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denk dat je moet denken aan de systeemeisen van MW2, BO ziet er sowieso niet beter uit, dus lijkt me ook niet dat het een (veel) zwaardere pc nodig heeft!
En dat was dus hier vanmorgen. Gebruikelijk is dat de afleveringen iedere zaterdagmorgen up zijn, nu is dat zoals gezegd voor de verandering anders. Daar doelde ik op.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo een dag eerder? Hij kwam donderdagavond online.
Mirrors?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:37 schreef KoningStoma het volgende:
Hier zie je ook dat het niet al te moeilijks is om zon karretje kapot te schieten
En chopper gunner![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |