quote:
quote:
Ik zie geen donkere wolken hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:17 schreef senesta het volgende:
Er hangen echt hele donkere wolken rond Den helder maar op buienradar is niets te zien, wazig zeg!
En er is ook geen brandquote:
Wanneer verhuis je? Whehehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
En er is ook geen brandde schooten is gewoon vervloekt
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben werkloos vanaf 8 december!
Jep... Eerst nog 5 maanden op wereldreis (ze zijn 2...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaan je oppas kindjes definitief weg?
Ja, maar dat is 1 dag in de week... En nog zwart ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wut
Je had toch naast de kindjes die gingen emigreren nog één gezinnetje?
Naar Londen wilden ze wel dat ik meeging jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Mee naar Londen gaan!
En mee op wereldreis.
Oh ja, daar is niet echt van te leven natuurlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jep... Eerst nog 5 maanden op wereldreis (ze zijn 2...)
En dan naar Londen
[..]
Ja, maar dat is 1 dag in de week... En nog zwart ook
Tijdelijk ok, maar niet te langquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, daar is niet echt van te leven natuurlijk.
Wordt je nanny in Londen![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tijdelijk ok, maar niet te lang
Ik moet er niet aan denken om alle dagen bij hen in huis te zitten, als zij er ook zijn vooral
Dat vind ik ook niet erg, maar de avonden en weekenden enzo zit je ook weer met die oudersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik had grote kinderen en had de hele dag het rijk voor mij alleen, en nog een heleboel side jobs!
Oh ik deed in t weekend meestal mijn eigen ding, met of zonder die meiden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet erg, maar de avonden en weekenden enzo zit je ook weer met die oudersEn omdat zij veel en veel minder streng zijn gaat dat niet werken vrees ik
En dan HANS erbij?quote:
Ja, maar deze zijn 2quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik deed in t weekend meestal mijn eigen ding, met of zonder die meiden.
Ik was aupair bij een tweeling van 15 going on 16 , wij vonden dezelfde dingen leuk toen
Wat een domme vraag Senesquote:
Lekkere lunch?quote:
Monsterboard? Linkedin? Zeg het maar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Kaart is bijna klaar
![]()
Barbaaf, waar ben je?
Uiensoep!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekkere lunch?
Ik ben net wezen lunchen met m'n vriend, uiensoep gehad
quote:
Hierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Kaart is bijna klaar
![]()
Barbaaf, waar ben je?
Daar ook jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Monsterboard? Linkedin? Zeg het maar.
En het moet allemaal ook maar goed blijven gaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:33 schreef Bamba het volgende:
F_R, gefeliciteerd met je zwangerschap! En dat je moet wennen is heel normaal! Je hebt zelfs nog 8 maanden om te wennen![]()
. Geniet ervan!
ik ga zo ff een ruwe schets voor je uppen van mn kerstkaart.quote:
* krasquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik ga zo ff een ruwe schets voor je uppen van mn kerstkaart.
Jouwes kwamen wel tot de top 5 maar het is toch een andere foto geworden.
Momentje he
Hoever ben je dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En het moet allemaal ook maar goed blijven gaan.
Behalve van een rommelende buik heb ik nergens last van.
Hey, goed geslapen vannacht?quote:
Dan gooi ik hem even de achtertuin in, ik ga me er niet voor aankledenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sta je dan om half zes buiten met Bink Greys of hoe doe je dat?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
Hello! Ja, lekker geslapen vannacht. Tot half zes, toen bedacht Bink ineens dat ze nodig moest
En daarna wel nog even doorgeslapen.
Ga je die tatoo echt laten zetten? Ik bedoel, wat let je?
Nou nee, ik had t liever gewoon niet bewust meegemaakt en doorgeslapenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heerlijk zeg, een extra uurtje cadeau krijgen oh-oh
Oh dat wist ik niet, van die twee kleintjes. Of misschien ook wel, nu je het zegt!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al twee kleintjes hoor Greyske.
Wat heb jij dan?????????
Ik vind jou echt geen tattoo type![]()
De kaart is nog niet af, we moeten m nog fine tunen
Ja preciesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha, dat is zo'n leugen waarvan je weet dat ie uitkomt hoe dan ook
OMGquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
Ik weet nog wel dat ik toen vlak daarna met mijn moeder was gaan winkelen en ik stond ergens in een paskamer en zij trok dat gordijn open en ik stond met mijn linkerkant naar haar toe. Dus ik dacht dat ze het niet zou zien, omdat rechter enkel. Maar toen zag ze het meteen in de spiegel
En ik heb gezegd dat het een plakplaatje was (![]()
). Op zich vond ze het wel vreemd dat het plakplaatje er maanden later nog zat, maar ze heeft er nooit meer iets over gezegd
Dat hondje staat psies met die bolle rug in de bolling van mn schouder, echt helemaal bovenop mn arm zeg maar. Ik ben nog steeds heel blij met beiden, echt!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind ze beiden wel wat hebben oh-oh
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
Oh dat zei die vent in die shop toen ook tegen mij destijds. 'Als je er eenmaal eentje hebt kom je terug, wedden?'. Ik zei toen al 'never gonna happen' en ik hoef er ook echt niet meer eentje bij. Ik heb geen hekel aan die ene, die hoort gewoon bij me, maar ik vind eentje meer dan genoeg
Vind die vriendin van het handje hem zelf wel mooier worden ?: oquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Greyske!
Ik zou best een leuk rugstukje willen.
Mn vriendin ( ja die van die kinderhand) heeft een sleeve in progress, en die wordt elke keer echt net wat lelijker dan ie al was, dus ik wil echt echt zeker weten dat ik iets heb waar ik van hou, net als ik echt hou van die twee die ik heb
Ja hijs echt heeeeeeeeeel erg van jou zegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:21 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhh![]()
Pas die quote en je commentaar aan pleaseZo iets ergs heb ik nog nooit verkeerd getypt
Ik geloof van wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind die vriendin van het handje hem zelf wel mooier worden ?: o
Op mijn rechterbovenarm een katholiek kruis met de naam van mijn overleden vader erin verwerkt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat heb jij dan?
Ik woonde al jaren niet meer thuis toen ik m liet zetten, kwas 23 of zo bij de eerste
Ik heb jou helemaal niet gequote!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
Goffer, JJH, móest je die mega fout nou ook even quoten?
Ah dan moet mijn Johanneskruis je ook wel aansprekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Op mijn rechterbovenarm een katholiek kruis met de naam van mijn overleden vader erin verwerkt.
En die Christoffel wil ik omdat ie de patroonheilige van reizigers is.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hijs echt heeeeeeeeeel erg van jou zeg
Aangepast, want ik zou het zelf ook echt echt erg vinden![]()
Die moet je gewoon laten zwammenquote:En wat APK ook zegt, ook ik ben de rotste niet![]()
Nee maar wel oh-oh die daarin weer verwijst naar die foutquote:
Dat viel mij ook gelijk op ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dan moet mijn Johanneskruis je ook wel aanspreken![]()
Echte kruizen heb ik niks mee, maar zoiets vind ik wel mooi als idee !
Nee niet voor mijn eigen fouten hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, gebruik je knopjes dan
* edit: foto=weg *quote:
Scheenbeen lijkt mij wel zo godsgruwelijk veel zeer doen. Dat is echt de laatste plaats waar ik wat zou willen denk ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
ik vind dat vaak heeeeeeel gaaf die kuittattoos bij mannen!
Ik zag laatst een mooie bij een vrouw, op de voet en dan nog een stukje door naar het scheenbeen, dat vond ik ook wel tof, maar op de voet is zo in op het moment
Whehe ja bovenkant voet ook.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Scheenbeen lijkt mij wel zo godsgruwelijk veel zeer doen. Dat is echt de laatste plaats waar ik wat zou willen denk ik.
Bij mij viel die op de bovenarm mee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe ja bovenkant voet ook.
Op mn enkel deed niks geen zeer ( en ik ben als de dood voor naalden ) maar die op mn arm, godver, wat heb ik zitten piepen
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wat een ontzettend leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal hem zo weer weg en hij is nog niet af, er moet nog iets dat de vogel met de cijfers verbindt op komen. De kleur kon niet anders omdat Billy in het orgineel echt heel erg overbelicht was en de lucht dus niet zomaar blauw kon worden en ik wilde graag het rood van de klaprozen echt laten knallen, dat kan mss nog wel iets harder.![]()
De kleur is misschien niet helemaal christmassy maar ik vind het geheel echt mooi
[ Bericht 4% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 14-10-2010 16:57:54 ]
Nou echt bovenaan op het bot zit de mijnes, ik vond het echt naarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij viel die op de bovenarm mee.
Echt zeer deed het niet, wel zeurderig.
Mijnes zijn nooit christmassy, das niet mijn ding, en ik gebruik ze ook het hele jaar nogquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuke foto![]()
De kleur is misschien niet helemaal christmassy maar ik vind het geheel echt mooi
Bij mij zit ie niet in de buurt van bot, misschien maar goed ook.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou echt bovenaan op het bot zit de mijnes, ik vond het echt naar
Thnx!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
Ik vind hem echt leuk oh-oh.
En zo met die kraai is ie ook nog enigszins dark and twisty![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Vorig jaar:
[ afbeelding ]
Jaar dr voor:
[ afbeelding ]
En de eerste die ik maakte![]()
[ afbeelding ]
Ja, blijf daar weg van.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij zit ie niet in de buurt van bot, misschien maar goed ook.
nee nee, das Frits zn lege plekjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Op die van 2010 is al een plaatsje voor Sjon ingeruimd.
Dat is ook weer zo. En ik heb ook genoeg spek op mijn kuiten dus daar zal het ook wel goed gaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, blijf daar weg van.
Ach, t was ff een uurtje pijnlijk, nu ben ik dr al jaren blij mee, dus tja
Frits ging in augustus dood en in oktober maakte ik die foto op Texel, heel veel mensen zeiden dat ze het zo voelden op de kaart, dat zijn plek nog zo leeg was en dat was ook zo.quote:
quote:
Ik vind van die foto's van de hond met een kerstmuts op of zo echt tenenkrommend.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je kan de vogel ook bovenop 2011 laten schijten![]()
Ik vind ze allemaal enorm leuk, die van vorig jaar is echt prachtig!
Normaal hou ik niet zo van kind of huisdier foto's maar jouw verzameling is zo bont dat het leuk is
Ik wist dat frits dat jaar overleden was, maar niet dat dat zo vlak voor het maken van de foto gebeurd was.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Frits ging in augustus dood en in oktober maakte ik die foto op Texel, heel veel mensen zeiden dat ze het zo voelden op de kaart, dat zijn plek nog zo leeg was en dat was ook zo.
Maar nu, weer een jaar later, klopt jouw invulling ook wel![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
En wanneer werd Sjon bezorgd, begin dit jaar toch?
Nou ja, we gingen 5 weken later of zo naar Texel, en iedereen verheugde zich onwijs op foto's van een hele hele boze uitwaaiende Frits op Texelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist dat frits dat jaar overleden was, maar niet dat dat zo vlak voor het maken van de foto gebeurd was.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
En wanneer werd Sjon bezorgd, begin dit jaar toch?
Het wordt ooit nog es wat ja, hoop ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze worden dus per jaar meer en meer echte fotomodellen!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Dr ligt hier een hond zo hard te ruften dat ik het raam open heb moeten gooien ondanks de kou
Ik denk dat t die bezorgchinees isquote:
Hoe kan het ook anders.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat t die bezorgchinees is
Ja, die zal het es niet wezenquote:
Dat dusquote:
Oeh welk????????????/quote:
had ik die niet al per pm gestuurd?quote:
Ik heb heul geen pm gehad en je zegt ook niks op msn , hoe durf jequote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
had ik die niet al per pm gestuurd?
Zie msn
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:Koop die maar, kom ik bij jou op vakantie
quote:
Lekker glooiendquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:09 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ] Kukelekuuuuuu! [ afbeelding ]
Awwwquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha die van die drie suicidale honden met vleugels ( het gewei was ik vergetenChico vast nog niet
) had ik ook online staan
![]()
[ afbeelding ]
OMG bel de dierenbescherming iemand
Nou das helemaal zo gek nog nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn meneer heeft het in zijn hoofd dat hij wil verhuizen naar Limburg
Die verandert nogal eens van gedachten he?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn meneer heeft het in zijn hoofd dat hij wil verhuizen naar Limburg
Nou ja dat is de we blijven in Nederland optie. Alles hier in de regio is duuhuur en ik ga minder werken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die verandert nogal eens van gedachten he?
Hij wilde laatst toch ook al naar Limburg, of was dat iemand anders?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ja dat is de we blijven in Nederland optie. Alles hier in de regio is duuhuur en ik ga minder werken.
quote:
Het handige van de telefoons van tegenwoordig is dat je ze mee kunt nemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit op een telefoontje te wachten maar wil boodschappen doen.![]()
[/lief dagboek]
Misschien wacht ie tot de postbode zn telefoon komt brengenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het handige van de telefoons van tegenwoordig is dat je ze mee kunt nemen
Weet niet, hij heeft het al een maand er over ja. Ik moest er aan denken omdat oh-oh heuvels postte en dat een argument is van mijn meneer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hij wilde laatst toch ook al naar Limburg, of was dat iemand anders?
Bij de kassa van de AH:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
Het handige van de telefoons van tegenwoordig is dat je ze mee kunt nemen
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Bij de kassa van de AH:
"Wij zouden u nog terug bellen"
"Naam en geboortedatum, aub"
"Kunt u nog even zeggen waarvoor wij moesten bellen?"
-"De uitslag van mijn SOA-test."
-"Wat zegt u?"
-"De uitslag van mijn SOA-test"
-"Kunt u iets harder praten, ik versta u echt niet."
-"WAT IS GVD DE UITSLAG VAN MIJN SOA-TEST?"
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
Op zich is het wel lastig bellen als je net staat af te rekenen ofzo.
En dan zal je altijd zien dat ze net dán bellen
Wel lief dat je dat voor je nieuwe liefde over hebtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Bij de kassa van de AH:
"Wij zouden u nog terug bellen"
"Naam en geboortedatum, aub"
"Kunt u nog even zeggen waarvoor wij moesten bellen?"
-"De uitslag van mijn SOA-test."
-"Wat zegt u?"
-"De uitslag van mijn SOA-test"
-"Kunt u iets harder praten, ik versta u echt niet."
-"WAT IS GVD DE UITSLAG VAN MIJN SOA-TEST?"
Gaat goed hoor, heb afgelopen week een uur stiekem achter haar aangefietst.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:47 schreef tombolafan het volgende:
Wel lief dat je dat voor je nieuwe liefde over hebt
Hoe gaat het ermee?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:24 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, heb afgelopen week een uur stiekem achter haar aangefietst.![]()
En toen begon het te regenen en moest ik tegen de wind in weer helemaal naar huis fietsen.
Wat jomántisch.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:24 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, heb afgelopen week een uur stiekem achter haar aangefietst.![]()
En toen begon het te regenen en moest ik tegen de wind in weer helemaal naar huis fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Sorry.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef Strega het volgende:
Nou helaas, APK zit er niet meer in.
Auto lijkt terminaal te worden, veel laswerk en hydraulisch systeem.
Dus....andere auto. (Dag spaarloon)
Ken jij een vrouw die een uur gaat fietsen?quote:
Ja, een XM breakquote:
Okay, Strega misschien tot ze een nieuwe auto heeft.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:29 schreef APK het volgende:
Ken jij een vrouw die een uur gaat fietsen?
Ja, ik straks, achter de hondenkar, omdat we geen auto meer hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had ooit een GSA, was het hydraulisch systeem ook kapot van en die ging alleen nog maar aan de voorkant omhoog.quote:
Nou sorry hoor, ik was serieus geinteresseerdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Om wat tegengas te geven, ik woon er ook, en vergeet Cat nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.
Muis, dat is waar jij woont daar. Dat haalt me direct over!
Niet kopuh niet kopuh niet kopuhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Om wat tegengas te geven, ik woon er ook, en vergeet Cat niet
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef Strega het volgende:
Nou helaas, APK zit er niet meer in.
Auto lijkt terminaal te worden, veel laswerk en hydraulisch systeem.
Dus....andere auto. (Dag spaarloon)
Zeg, heb jij mijn zomerverblijf aan het water gekocht net of niet?quote:
Ohquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Om wat tegengas te geven, ik woon er ook, en vergeet Cat niet
Nee, Wat een kut huisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg, heb jij mijn zomerverblijf aan het water gekocht net of niet?
Ja, kweet niet of daar een Muisje tegenop kan he, ff reëel blijvenquote:
Is dat die ene die ik ook al gezien had per PM?quote:
Huh?quote:
En die geile wasbakkies!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat die ene die ik ook al gezien had per PM?
Die met die tuin aan het water idd? Wat was er kut aan?
Morgen proefrit bij de garage met een Xantia break, prijs kan scherper, dus we zijn nog aan het kijken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had ooit een GSA, was het hydrolisch systeem ook kapot van en die ging alleen nog maar aan de voorkant omhoog.
Dat reed niet lekker.
Gaan jullie weer een Citroën kopen?
Ja, maar wel erg volgepropt in de badkamer dacht ik te zien op de fotoquote:
Zeg me dat je niet nog steeds je keuken op aan het ruimen bent?quote:
Wheheh ja ok, degene die de wasbak bij het raam moest gebruiken staat met zn reet in de douchekabine en als je wil kakken zit je met je benen in de douche.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar wel erg volgepropt in de badkamer dacht ik te zien op de foto
Tot later Tombobeeb
Ja!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat die ene die ik ook al gezien had per PM?
Die met die tuin aan het water idd? Wat was er kut aan?
Ja! Echt, De plee zit 3 cm van de cabine, en je kan amper je reet keren, laat staan schijten en tandenpoetsenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar wel erg volgepropt in de badkamer dacht ik te zien op de foto
Tot later Tombobeeb
Toch weer een Citroën dus?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef Strega het volgende:
Morgen proefrit bij de garage met een Xantia break, prijs kan scherper, dus we zijn nog aan het kijken.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Echt, De plee zit 3 cm van de cabine, en je kan amper je reet keren, laat staan schijten en tandenpoetsen
Ja, maar dat kan je zelf ook doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wheheh ja ok, degene die de wasbak bij het raam moest gebruiken staat met zn reet in de douchekabine en als je wil kakken zit je met je benen in de douche.
Maar zulke leuke wasbakkies en dat kastje dr onder ook
Okeejquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je zelf ook doen.
Q kijkt gewoon verder dan haar neus lang is!![]()
(Zal ik haar vragen of ze meegaat nieuwe auto uitzoeken)????
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je zelf ook doen.
Q kijkt gewoon verder dan haar neus lang is!![]()
(Zal ik haar vragen of ze meegaat nieuwe auto uitzoeken)????
Vooral die schimmel lijkt me ook een enorme domper.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!
Dr zitten complete scheuren in de vloer, overal zit schimmel, in de dakkapellen zitten scheuren, de tuin is best een beetje klein, de douche cabine is GOORschimmel, stukke rubbers gewoon, gatverdamme. Die 2 wasbakken, 1 kan je gebruiken, want die stoom/douche cabine is te groot waardoor je amper je kont kan draaien in de douche. En het is een STOOMcabine, maar de stoom werkt niet meer
![]()
![]()
![]()
Hell, er moet nog meer aan gebeuren dan aan die andereNo thnx
En het is waaaaaaaaaaaaaay verder van het station.
Ik zat er eens aan te wrijven, en toen zag ik echt gewoon schimmel met haarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Vooral die schimmel lijkt me ook een enorme domper.
Maar wel zuinig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:46 schreef Qwea het volgende:
Ik ga MM op z'n bek slaan. Ik mag geen Prius. Die zijn lelijk zegt ie![]()
Zeg me dat het niet zo isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Echt, De plee zit 3 cm van de cabine, en je kan amper je reet keren, laat staan schijten en tandenpoetsen
Oeh, vind jij de Prius ook mooi?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:46 schreef Qwea het volgende:
Ik ga MM op z'n bek slaan. Ik mag geen Prius. Die zijn lelijk zegt ie![]()
ja nou ik mag ze toch wel poepig vinden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat huis best erg leuk, maar het eerste dat me opviel aan de foto's was die allemachtig vol gepropte badkamertEn die waskom-bakkies kan je ook gewoon bij de Praxis kopen ofzo, dus daar hoef je geen huis voor te kopen
Dat dus!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat huis best erg leuk, maar het eerste dat me opviel aan de foto's was die allemachtig vol gepropte badkamertEn die waskom-bakkies kan je ook gewoon bij de Praxis kopen ofzo, dus daar hoef je geen huis voor te kopen
Oh huuuuuuuuuuuuuu en jij gaat daar met je jatten aan???quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat er eens aan te wrijven, en toen zag ik echt gewoon schimmel met haargatverdamme. Ik heb nog nooit zo'n gore douche gezien
Dat die lui daar zelf nog in willen douchen
*ril*
Nee, tuurlijk niet! Maar wat nou als ik schijt en MM wil tandenpoetsen? DAGANIE!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet zo is
Dat je dat niet tegelijk doet. Alsjeblieft. Nu. Voordat mijn hele wereld instort.
Dat was in eerste instantie waarom ik 10 jaar geleden niet in dit huis wilde.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat er eens aan te wrijven, en toen zag ik echt gewoon schimmel met haargatverdamme. Ik heb nog nooit zo'n gore douche gezien
Dat die lui daar zelf nog in willen douchen
*ril*
Wie zegt er van niet dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja nou ik mag ze toch wel poepig vinden?
Oh god nee.quote:
Ook! Maar hij is helemaal niet lelijkquote:
Ai ai ai ai...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet! Maar wat nou als ik schijt en MM wil tandenpoetsen? DAGANIE!
Ik schijt en internet wel tegelijk
Ik kan me niet voorstellen dat MM adem wil komen halen in een ruimte waar jij zit te bouten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet! Maar wat nou als ik schijt en MM wil tandenpoetsen? DAGANIE!
Ik schijt en internet wel tegelijk
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat MM adem wil komen halen in een ruimte waar jij zit te bouten.
Die kunnen nu alleen nog maar tegenvallen, trust me on this onequote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja potver, nu wil ik een foto van die wasbakkies als Q het toch niet gaat kopen!
Mike vond het sowieso niks. Het is allemaal wat barokken ook. Ik vind dat opzich wel mooi... zoals die kraan in de keuken. MM haat het, ik vind het wel gaafquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja nou ik mag ze toch wel poepig vinden?
Ik zou ze nooit motten hebben hoor, ik ben op zoek naar zo een grote antieke porceleinen stortbak die mensen in garages en zo hebben, voor de honden, beter voor mn rug dan elke keer al die honden in de badkuip pleuren
Dazeggikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]True that
Hij liep laatst langs en is strontverkouden....
" GATVERDAMME Q! WAT MEURT HET HIER WEER!"
Avontuurlijk. Ik heb het vertiktquote:
Jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh huuuuuuuuuuuuuu en jij gaat daar met je jatten aan???
![]()
Ik ga es kijken of mn piepers warm zijn en mn zuurvlees opwarmen
Ja APK keurinkje lijkt me wel op zn plek nuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaIk denk dat ik een soa test moet nu
Je moet je idd een beetje op je gemak voelen. Wanneer moet je nu?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Avontuurlijk. Ik heb het vertiktEn toen zijn we op excursie gestuurd naar een ander ziekenhuis. Voor een rondleiding en toelichting. En ik mocht ook naar de speciale MRI voor fobisten
Heb uiteindelijk een afspraak gemaakt in het ziekenhuis met de gewone MRI (maar dan van na de oorlog, in plaats van het vooroorlogse model dat eigenlijk alleen een gat in de muur is).
Schaam big time, maar toch een leuke dag geweest
Zonde dat ze nooit in je anus poeren voor zo'n testquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja APK keurinkje lijkt me wel op zn plek nu![]()
![]()
Nee, maar volgens de beeb was mijn stellige: "Moet ik daarinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Elies, heb je heeeeeeel groot drama gemaakt daaro![]()
Ik nog oxycodon. Wordt je ook rustig vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hier nog een flinke bulk valium voor je Elies!
Helaas....ik wil een grote auto, i.v.m. honden, rolstoel, altijd veel troep mee enz.quote:
Merkvoorkeur?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Helaas....ik wil een grote auto, i.v.m. honden, rolstoel, altijd veel troep mee enz.![]()
We hebben jaaaaren een vw busje op gas gehad, heerlijk. Alleen ga ik tegenwoordig voor wat meer comfort.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Helaas....ik wil een grote auto, i.v.m. honden, rolstoel, altijd veel troep mee enz.![]()
We hebben jaaaaren een vw busje op gas gehad, heerlijk. Alleen ga ik tegenwoordig voor wat meer comfort.
Wist je dat van te voren niet, had je geen idee wat het inhield?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, maar volgens de beeb was mijn stellige: "Moet ik daarinNou, uhuh. echt niet
Sorry, maar ik sla een rondje over, doei!" Erg funny
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wist je dat van te voren niet, had je geen idee wat het inhield?
Het is wel echt weer op zijn Elieserigst![]()
Net als dat Maes destijds een van de keren mee was naar het ziekenhuis en ik de gang uit liep naar de uitgang en Maes er achteraan holde 'wat ga je doen??' en dat ik zei 'naar huis'. 'Ja maar ze moeten nog bloed prikken'. 'Nee hoor, dat doe ik niet, ik ga naar huis'.![]()
Uiteindelijk wel gegaan natuurlijk
Volgende week woensdag om 11:55 uurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:55 schreef Strega het volgende:
Je moet je idd een beetje op je gemak voelen. Wanneer moet je nu?
(Stuur ik wat anti zenuwen je kant op) Ja, ik kan dat.
Had ik laatst wel, wilde gewoon even iets zeker weten bij de huisarts, lag ik een minuut later met een vinger van een vrouwelijk arts in oprichting in mijn achterste.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:56 schreef Qwea het volgende:
Zonde dat ze nooit in je anus poeren voor zo'n test
Lieverd.....ik ben niet rijk.quote:
Ik wist niet dat ze ook nog een voor-oorlogse hadden. Die moderne donuts-achtige dingen zijn ook best erg, maar die halen het niet bij het gat waar ze mij in wilden drukkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
Wist je dat van te voren niet, had je geen idee wat het inhield?
Het is wel echt weer op zijn Elieserigst![]()
quote:Net als dat Maes destijds een van de keren mee was naar het ziekenhuis en ik de gang uit liep naar de uitgang en Maes er achteraan holde 'wat ga je doen??' en dat ik zei 'naar huis'. 'Ja maar ze moeten nog bloed prikken'. 'Nee hoor, dat doe ik niet, ik ga naar huis'.![]()
Uiteindelijk wel gegaan natuurlijk
issie 2de hands dan ook duur?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Lieverd.....ik ben niet rijk.(en hou niet van afbetaling)
Ik kon op dat moment ook niet veel anders. Maar het is mijn eer te na om naar de speciale foben-MRI te gaan. Ik moet mezelf beter in de hand hebben! Dus dit is een mooie middenweg!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
Elies, ik geloof dat je gewoon het juiste gedaan hebt.
Ik zou schijt (Q, be proud!) aan mijn eer hebben denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kon op dat moment ook niet veel anders. Maar het is mijn eer te na om naar de speciale foben-MRI te gaan. Ik moet mezelf beter in de hand hebben! Dus dit is een mooie middenweg!
ZWABBERRRRRRquote:
Ik kan het me helemaal voorstellen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgende week woensdag om 11:55 uur
Het ziekenhuis heeft meerdere lokaties met meerdere MRI-apparaten. Ik was naar het Oostblok-model gestuurd (echt een sigarenkoker in de muur, die er van binnen - zowel kwa kleur als kwa verlichting - uitzag als een oude bruine gasoven). Helemaal dicht - afgezien van het gat in de muur - en daar had ik he-le-maal ingemoeten. Nou, ElisaB niet.
Ik had accuut een hartverzakking, buikpijn, hoofdpijn, diarree en allerlei andere ongemakkelijk. Totale paniek. Dus dat werd 'm niet.
De dame achter de balie zei nadien: "Ik snap het wel hoor; ik ga er ook écht niet in"
Zou je eigenlijk een kalmerend pilletje mogen nemen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik kon op dat moment ook niet veel anders. Maar het is mijn eer te na om naar de speciale foben-MRI te gaan. Ik moet mezelf beter in de hand hebben! Dus dit is een mooie middenweg!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou schijt (Q, be proud!) aan mijn eer hebben denk ik
Had ik ook, maar ik vond het erg lief dat ik op excursie mocht en de beeb drong een beetje aan. Toen we eenmaal bij het andere ziekenhuis waren aangekomen, waren alle ingewanden weer op de goede plek gezakt en het ik het prima naar mijn zin gehad. Ik kijk er nog steeds niet naar uit, maar ik hoef in elk geval niet de sigarenkoker inquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
Ik zou schijt (Q, be proud!) aan mijn eer hebben denk ik
Ja, ik lig regelmatig met de vinger van de internist in mn reet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Had ik laatst wel, wilde gewoon even iets zeker weten bij de huisarts, lag ik een minuut later met een vinger van een vrouwelijk arts in oprichting in mijn achterste.
Ik had verwacht dat ze boos zouden worden, maar de verpleegkundige zei alleen maar: "Ow, oke. Dan niet. Zo hebben we er hier elke dag wel één hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:06 schreef Strega het volgende:
Ik kan het me helemaal voorstellen.
Degene hier in het UMCG is groot, verlicht enz. Je kunt zelfs je eigen muziek (laten) opzetten.
Die in het Martini ziekenhuis, waar mijn bedrijfsarts me in een keer in wilde laten gaan heb ik ook geweigerd, die was ook zo Oostblokkerig en doodeng.
Ik kwam ook alleen maar voor mijn enkel hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik lig regelmatig met de vinger van de internist in mn reet.
Maar das niet voor een soa test
Zn zoon komt ook mee, en ze zeggen net dat het de moeite waard gaat zijn om dr 18 uur voor in de auto te zitten, en dat je nu thuis moet vertrekkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Verheugt ie zich al op mijn komst?
*Tv aandoet*
KUTWIJFquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Verheugt ie zich al op mijn komst?
*Tv aandoet*
Kweenie, we zijn ons aan het beraden op een Xantia Break of Volvo 850.quote:
Als je deze al akelig vindt, dan had je die andere op zeker ook niet gedaanquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kwam ook alleen maar voor mijn enkel hoor.
beter van te voren drama dan wanneer je dr in ligt lijkt me, ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze boos zouden worden, maar de verpleegkundige zei alleen maar: "Ow, oke. Dan niet. Zo hebben we er hier elke dag wel één hoor"
Niks niet schijterdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je deze al akelig vindt, dan had je die andere op zeker ook niet gedaan
Ow men, wat een schijterd ben ik
Maar volgende week gewoon een tweede poging.
Zeg ik even niet ivm volgende TT.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:10 schreef Qwea het volgende:omg
Do tell, hoe kwam die vinger in je reet?
Heb jij zulke korte beentjes?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kwam ook alleen maar voor mijn enkel hoor.
Volgende week ga je er gewoon voor Elies.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze boos zouden worden, maar de verpleegkundige zei alleen maar: "Ow, oke. Dan niet. Zo hebben we er hier elke dag wel één hoor"
Ga je naar Sting? Zo ja, veel plezier!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef Greys het volgende:Every little thing she does is magic
Oh god, Sting wilde graag komen omdat heel het publiek in het rood komt.
OMG, zelfs in Boulevard waarschuwen ze voor de verkeersellende morgen
Tsja... ze vroegen nog: of er niet was gevraagd of ik een beetje fobisch ben. En of ik geen folder met enquete had meegekregen. Nou, beide niet. Het had allemaal voorkomen kunnen worden als iemand op de eerste hulp de moeite had genomen iets aan me te vragen in plaats van klakkeloos kruisjes te zetten op het aanvraagformulier. Ik baal er nog steeds van! Stelletje eikels.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:11 schreef oh-oh het volgende:
beter van te voren drama dan wanneer je dr in ligt lijkt me, ik geef je groot gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |