quote:
quote:
Ik zie geen donkere wolken hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:17 schreef senesta het volgende:
Er hangen echt hele donkere wolken rond Den helder maar op buienradar is niets te zien, wazig zeg!
En er is ook geen brandquote:
Wanneer verhuis je? Whehehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
En er is ook geen brandde schooten is gewoon vervloekt
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben werkloos vanaf 8 december!
Jep... Eerst nog 5 maanden op wereldreis (ze zijn 2...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaan je oppas kindjes definitief weg?
Ja, maar dat is 1 dag in de week... En nog zwart ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wut
Je had toch naast de kindjes die gingen emigreren nog één gezinnetje?
Naar Londen wilden ze wel dat ik meeging jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Mee naar Londen gaan!
En mee op wereldreis.
Oh ja, daar is niet echt van te leven natuurlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jep... Eerst nog 5 maanden op wereldreis (ze zijn 2...)
En dan naar Londen
[..]
Ja, maar dat is 1 dag in de week... En nog zwart ook
Tijdelijk ok, maar niet te langquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, daar is niet echt van te leven natuurlijk.
Wordt je nanny in Londen![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tijdelijk ok, maar niet te lang
Ik moet er niet aan denken om alle dagen bij hen in huis te zitten, als zij er ook zijn vooral
Dat vind ik ook niet erg, maar de avonden en weekenden enzo zit je ook weer met die oudersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik had grote kinderen en had de hele dag het rijk voor mij alleen, en nog een heleboel side jobs!
Oh ik deed in t weekend meestal mijn eigen ding, met of zonder die meiden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet erg, maar de avonden en weekenden enzo zit je ook weer met die oudersEn omdat zij veel en veel minder streng zijn gaat dat niet werken vrees ik
En dan HANS erbij?quote:
Ja, maar deze zijn 2quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik deed in t weekend meestal mijn eigen ding, met of zonder die meiden.
Ik was aupair bij een tweeling van 15 going on 16 , wij vonden dezelfde dingen leuk toen
Wat een domme vraag Senesquote:
Lekkere lunch?quote:
Monsterboard? Linkedin? Zeg het maar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Kaart is bijna klaar
![]()
Barbaaf, waar ben je?
Uiensoep!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekkere lunch?
Ik ben net wezen lunchen met m'n vriend, uiensoep gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |