Dan wordt het idd een beetje rolladig denk ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond het ook een leuke bh... maar niet geschikt voor grotere maten denk ik.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef Vicky het volgende:
Whaahaha die TT![]()
Daar komen vast een hoop niet-OUD op af.
Ja, dat idee had ik idd ook!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Raissa het volgende:
Het leek wel alsof de ene borst een ruime maat groter was dan de andere?
Dat idee had ik ook...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Raissa het volgende:
Die kunnen dan meteen even meekijken op rtl 4.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef appelfan het volgende:
Je bent oud sc er vergeten voor te zetten. Dadelijk allemaal pubers hier...
Whahaha volgend onderwerp voor de boekenclub??quote:
Srsly, je zou het programma eens moeten kijken.quote:
quote:
Hetzelfde kan gezegd worden over jouw aanwezigheid in dit topicquote:
oeleboeletietevoelequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
Whahaha volgend onderwerp voor de boekenclub??
Was die bh ook niet gewoon te klein? Het zag eruit alsof ze van die rare bobbels boven de rand van haar bh zou krijgen als ze een strak shirt aan zou doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Raissa het volgende:
Niet zo'n grote mond, ik had je zoon kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Hetzelfde kan gezegd worden over jouw aanwezigheid in dit topic![]()
Daar ging mijn theequote:
homo's hebben geen reet aan hun kont ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
Whahaha volgend onderwerp voor de boekenclub??
Dat wordt dan huisarrest knulletjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond, ik had je zoon kunnen zijn.
Ik moet altijd heel hard lachen om die dingen van Gummbahquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:11 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
homo's hebben geen reet aan hun kont ?
Ik dacht dat het aan mij lag..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind haar lippen wel een tikkie eng hoor...
* uit schaamte inschrijvingsmail deletequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Oh dear... die kromme benen van sommige vrouwen...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
* uit schaamte inschrijvingsmail delete*
Jajamaar, ik heb geen bevalling gezien/ gehoord van haar? En kan me ook geen baby bij haar herinneren. Dus was ze zwAnger toen ze stief?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:21 schreef appelfan het volgende:
Oxy, je vroeg toch over anita van gtst?
Ze is aangereden en toen ging ze dood. Ze was net weer samen met Rik. En rikkie is hun verwende dochter.
Nee toen zaten ze in het buitenland, volgens mij. Ze hebben toch lang in het buitenland gezeten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:24 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Jajamaar, ik heb geen bevalling gezien/ gehoord van haar? En kan me ook geen baby bij haar herinneren. Dus was ze zwAnger toen ze stief?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef Estrys het volgende:
kan die nina bij missie Holland nou ook vliegen? Met die vleugels
Ik heb daar wel iets mee. Kijk op het station ook altijd naar hoe mensen lopen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef lily het volgende:
Ik loop bijna altijd op hoge hakken (alleen thuis niet). Ik weet niet of ik scheve poten heb
Die bevalling was in haar vorige GTST-periode. Rik was er niet bij, volgens mij dachten ze toen dat hij was omgekomen in de gevangenis in Thailand. Zoiets in elk gevalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:24 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Jajamaar, ik heb geen bevalling gezien/ gehoord van haar? En kan me ook geen baby bij haar herinneren. Dus was ze zwAnger toen ze stief?
Ik zag pas een meisje lopen, echt een plaatje om te zien.Liep op de buitenkant van haar pumps, met een soort knak-enkels. Zo zonde!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb daar wel iets mee. Kijk op het station ook altijd naar hoe mensen lopen.
Ik weet dat je er vaak niks aan kan doen, maar mensen die met hun voeten met tenen naar binnen lopen enzo...![]()
van de straat plukken en goed leren lopenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb daar wel iets mee. Kijk op het station ook altijd naar hoe mensen lopen.
Ik weet dat je er vaak niks aan kan doen, maar mensen die met hun voeten met tenen naar binnen lopen enzo...![]()
Het triggerde mij in ieder geval welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef Vicky het volgende:
Whaahaha die TT![]()
Daar komen vast een hoop niet-OUD op af.
Goed plan.... en ook nog chocolade erbij!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef m@x het volgende:
Sonja ziet er slecht uit. Die heeft heel hard een cheeseburger of een zak paprikachips nodig. Wie houdt haar vast? Dan prop ik het naar binnen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga in ieder geval SOS Sonja eraf zetten..
Precies. Misschien dat ze dan weer kan lachenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed plan.... en ook nog chocolade erbij!!![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:43 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Haar stem is ook killing.
Als jullie klaar zijn met voeren, dan verwijder ik de stembanden.
Ik vind het te confronterend en herkenbaar en daarom stom. Ik stop nog even fijn mijn kop in het zandquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Estrys het volgende:
ik vind het best leuk om naar te kijken
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Estrys het volgende:
ik vind het best leuk om naar te kijken
zolang je ze niet in haar reet steekt zeg ik:doen!quote:
Ik dacht meer aan een combinatie met pekquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zolang je ze niet in haar reet steekt zeg ik:doen!
En mij.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het triggerde mij in ieder geval wel
Als de veer een diameter van 10 cm heeft zeg ik: proppen mn dr maar in.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zolang je ze niet in haar reet steekt zeg ik:doen!
Die reclame voor de kerstuitzending van all you need is love zorgt bij mij voor een accute feestdagdepressiequote:
Het is dat of de was ophangen.....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
zit je nou stiekem toch rtl 4 te kijken?
Je mag 2e kerstdag bij mij komen! Heb ik aan de man medegedeeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef m@x het volgende:
[..]
Die reclame voor de kerstuitzending van all you need is love zorgt bij mij voor een accute feestdagdepressie
Dan zou ik gewoon naar bed gaan. Keuzes...quote:
Lol!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Je mag 2e kerstdag bij mij komen! Heb ik aan de man medegedeeld
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef m@x het volgende:
[..]
Die reclame voor de kerstuitzending van all you need is love zorgt bij mij voor een accute feestdagdepressie
Wat voor 'n Arabiesj leer jij? Marokkaans? Ik heb nog nooit mensen ma3naa horen gebruiken/ ken alleen de tesbah al khair variant, maar ik begrijp dan ook alleen echt het Arabisch van balad al sham/Syrie,Lebanon, Palestina/Jordanie en het Egyptisch een beetje natuurlijk, van de tv. Volgens mij is de tesbah variant ook fus7a, but don't hit me if I am wrongquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef Memmel het volgende:
Zo ben weer een beetje bijgelezen! Ga morgen ff uitzending gemist kijken hoor, ik ben ook heel benieuwd!!!
Mijn kop knalt uit elkaar, vanaf half zes met mijn Arabisch bezig geweest....ma3naa ta7air aleikum. Zoiets. Ofwel: toedels en truste'
t is allemaal Chinees voor mijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:18 schreef Nijna het volgende:
Het is voor mij allemaal even onduidelijk
Stukken beterquote:
dat noem jij beter? Ik zou gek worden geloof ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Stukken beter
keer of 4 of 5 eruit, maar dat was met 10 minuutjes troosten opgelost. Nog zo'n nacht en ik ben weer mens
Ik ook. Ik word al een beetje mopperig als Lennon 1x per nacht gaat huilen...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef lily het volgende:
[..]
dat noem jij beter? Ik zou gek worden geloof ik
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:50 schreef Saffier het volgende:
Ik krijg morgen kraamvisite en nu moet ik toch echt gaan ruimen hier. Beetje toonbaar moet het wel zijn.
Klinkt net alsof je het over een kat hebt ipv een baby!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:38 schreef Incantrix het volgende:
En zo leuk: Stef had vannacht een superwarm en superschattig slaappakje aan dat ik van Bodpa heb overgenomen en dat had hij dus meteen helemaal ondergezeken, bleek vanmorgen![]()
Vandaag maar eens maatje 5 luiers halen. Mental note to self: nooit meer 2 pakken luiers van één maat kopen, dan is het te klein voor het op is. Iemand nog behoefte aan 4+-luiers van de Etos?
Dat alles!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:43 schreef huuphuup het volgende:
Wie gaat er nog wat leuks doen vandaag/morgen/komend weekend?
Moet toch wel een beetje leuk voor de dag komen morgen hequote:
Kom je ook morgen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:56 schreef Vicky het volgende:
Oehh gezellig BE en Saffier!! Ik moet ook nog steeds op kraamvisite bij Saffier
Vrijdagochtend bijeenkomst, 's avonds zwemles van Amber, zaterdag boodshappen doen, zondag Ambers verjaardag vieren en maandag d'r echt verjaardag en weer een bijeenkomst. Ik heb superveel zin in volgende week vrijdag:Helden van Amstel
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:52 schreef Sorbootje het volgende:
En ik vond Bodpa voor de makeover ook al een mooierd
Whahaha morgenmiddag heb ik nog niksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kom je ook morgen?
Oh wacht... het is natuurlijk niet mijn huis.![]()
![]()
En je hebt iets te doen staat er.
Hahahaha, ik wilde hetzelfde voorstellenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kom je ook morgen?
Oh wacht... het is natuurlijk niet mijn huis.![]()
![]()
En je hebt iets te doen staat er.
Nee, die doet het dus niet bij mij helaas.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:10 schreef huuphuup het volgende:
-edit-
hier doet de player het wel.
http://www.rtl.nl/compone(...)ie_Holland_s1_a7.xml
Uurtje of 10.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:06 schreef Vicky het volgende:
Hoelaat hebben jullie afgesrpoken dan?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:14 schreef oeke het volgende:
[..]
Nee, die doet het dus niet bij mij helaas.
Wel de reclame en dan: hop: Waarschuwing. Deze URL is ongeldig.
Waar slaat dat op? Hoezo ongeldig?![]()
Bah.
Nope. Ik denk dat mijn quick time player kwaad is op mij.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:15 schreef huuphuup het volgende:
Oeke het linkje uit mijn post doet het hier bij mij wel gewoon. Dat is de uitzending van 13-10 staat er.
10.00 zit ik nog in die bijeenkomstquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uurtje of 10.
Middag is lastig ivm slaapje en dan files enzo.
Soesjes! Ja!!!! Oh nee wacht... mijn uur...laat maar...
Ik kan moeilijk niet eten en dan bij de leesclub mijn mik helemaal vol stouwen met koek en soesjes.
Ik denk dat het misschien met Silverlight heeft te maken, je gebruikt toch wel Internet Explorer?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:14 schreef oeke het volgende:
Nee, die doet het dus niet bij mij helaas.
Wel de reclame en dan: hop: Waarschuwing. Deze URL is ongeldig.
Waar slaat dat op? Hoezo ongeldig?![]()
Bah.
Whehe, jah.. Hij moest er natuurlijk even zijn geurspoor op afzetten ((c) Bodpa)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:51 schreef oeke het volgende:
Peoh Huup, 5 keer! Ik vond vannacht ineens weer 3 keer aan de borst na tijden doorslapen erg heftig. Maar goed, volgens mij ligt het ook gewenning.
In elk geval voel je je een stuk beter!![]()
[..]
Klinkt net alsof je het over een kat hebt ipv een baby!![]()
En wauw! Ko zit nog steeds in 4+, van de Kruidvat weliswaar.
Ah, Silverlight downloaden kan de truc doen: http://www.microsoft.com/(...)Install/Default.aspxquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:16 schreef oeke het volgende:
[..]
Nope. Ik denk dat mijn quick time player kwaad is op mij.
Lekker!! Ik had chocolate chip cookiesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb puddingkruimelvlaai![]()
![]()
Hoi allemaal!
Ook lekkerquote:
Dat is voor straksquote:
Oh, dat ga ik eens proberen. Mijn vriend zei dat Macs daar vaak moeite mee hebben. Eens zien.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:28 schreef Kolonia het volgende:
Ah, Silverlight downloaden kan de truc doen: http://www.microsoft.com/(...)Install/Default.aspx
Gadver wat verantwoord.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:39 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, dat ga ik eens proberen. Mijn vriend zei dat Macs daar vaak moeite mee hebben. Eens zien.
En hier noodlesoep!
Ah eenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:39 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, dat ga ik eens proberen. Mijn vriend zei dat Macs daar vaak moeite mee hebben. Eens zien.
oh heerlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:47 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik ga shoarma eten vanavond met heul veul saus. Heb er nu al zin in.
Echt? Helpt het als ik zeg dat ik gister een tompouce heb gegeten?quote:
Mmm, oke. Ik pak een lens met duim en wijsvinger uit mijn oog. Ik kan me het geklooi van vroegah nog goed herinneren. Inmiddeks al meer dan 15 jaar aan de lezen. Oefening baart kunst, echt waar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:06 schreef Incantrix het volgende:
Zachte.. En nogal gevoelige ogen, zo is gebleken
Ik pak de lens ook met duim en wijsvinger en hou met mn andere hand het bovenste ooglid vast en met middelvinger van de hand waarmeer je de lens eruit haalt, het onderlid.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:14 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Mmm, oke. Ik pak een lens met duim en wijsvinger uit mijn oog. Ik kan me het geklooi van vroegah nog goed herinneren. Inmiddeks al meer dan 15 jaar aan de lezen. Oefening baart kunst, echt waar.
Ik heb zachte lenzen en behoorlijk droge ogen waardoor de lens nogal aan mijn oog "vastplakt" en het moeilijk is om de lens eruit te krijgen. Bij mij is de grote truc om tijdens het uithalen met mijn oog naar boven te kijken. Lens gaat dan wat mee waardoor je sneller het randje van de lens te pakken hebt!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:01 schreef Incantrix het volgende:
Pfff, ik zit een beetje in een lenzen-impasse: ik wil heel graag, maar door de beperkte openingstijden van de winkel in combi met mijn werk, Stef en de op handen zijnde verhuizing kan ik niet vaak genoeg gaan oefenen. Ik ben nu al 6 keer geweest en het lukt me nu om ze in te krijgen, maar eruit halen lukt nog steeds nietEigenlijk zou ik vandaag weer gaan oefenen, maar dat red ik niet en nu zei ze dat het minder kans van slagen heeft wanneer er teveel tijd tussen zit elke keer. Misschien duurt het daarom wel zo lang.. Ik wil gewoon die stomme lenzen hebben, waarom lukt het nu verdorie niet??
wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb de bogaard ff leeggeshopt vanmorgenLekker ff zonder kinderen ^_^
Broeken en schoenen voor dochter, kleding voor oudste, een paar high heels voor mij en nog het een en ander aan nutteloze troep van Xenosquote:
Dat wilde ik ook net zeggen...quote:
herkenbaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen...
Ik koop me ook altijd suf aan zooi voor de kinderen en voor M. Voor mezelf kan ik het nooit zo rechtvaardigen om veel geld uit te geven...
Ik wacht ff tot mn figuur een beetje normaal doet. Anders kan ik over een maand weer nieuw spul kopen en het geld groeit me niet op de rug.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
herkenbaar.
Ik heb me echt voorgenomen om na de bevalling ook weer wat nieuws voor mezelf te kopen.
Maar ik betwijfel of dat ook gebeurt straks.
Ik hoor mezelf..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef Ticootje het volgende:
Maar waar moet ik dan heen?
Wat heb je nog meer? Miss Etam?
Maar ook Mexx, Esprit enzo.. Elke winkel..
Ik vind het heerlijk om te shoppen voor mn meiden, maar voor mezelf. En dan alles passen... Nee dat haat ik helemaal.
Ik ga naar een klein winkeltje op de fred in den haag.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef Ticootje het volgende:
Maar waar moet ik dan heen?
Wat heb je nog meer? Miss Etam?
Maar ook Mexx, Esprit enzo.. Elke winkel..
Ik vind het heerlijk om te shoppen voor mn meiden, maar voor mezelf. En dan alles passen... Nee dat haat ik helemaal.
Categorie tommy hilfiger, ralph lauren?quote:
Hahaha, goed bedacht ! Van wie gekregen ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
ik wilde even vertellen wat ik voor mijn verjaardag gekregen heb: Een overkapping aan mijn chalet voor de fietsen. Lachen he?
Mijn ouders. En mijn pa heeft het dus vandaag zelf staan bouwenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hahaha, goed bedacht ! Van wie gekregen ?
die site kende ik niet, leuk spul!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik ga naar een klein winkeltje op de fred in den haag.
Daar verkopen ze veel kleding die je ook op de site www.orangebag.nl vindt.
Wel een totaal andere prijscategorie dan mexx, esprit, sting, hema en hennes.
Misschien wel wat prijziger, maar ik draag nu ook weinig dingen heel vaak, en dat kan ik met duurdere dingen natuurlijk ook doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:38 schreef trui het volgende:
gefeliciteerd rocka, is er nog een stuk van die overheerlijke taart die je daar liet zien?geweldig kado ook!
BE, succes met 't vinden van Saffier, en zometeen veel plezier allebei! Saffier, ik wil eigenlijk ook wel een keer op kraamvisite hoor!
mooie spullen daar, KP!maar inderdaad wel aan de prijs...
Leuk!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:38 schreef trui het volgende:
gefeliciteerd rocka, is er nog een stuk van die overheerlijke taart die je daar liet zien?geweldig kado ook!
BE, succes met 't vinden van Saffier, en zometeen veel plezier allebei! Saffier, ik wil eigenlijk ook wel een keer op kraamvisite hoor!
mooie spullen daar, KP!maar inderdaad wel aan de prijs...
Je wordt waanzinnig geholpen in die winkel, op een prettige en gezellige manier. Ik kom er nu al zo,n jaar of 8 . Kopje koffie erbij, nieuwe inkoop bekijken, af en toe een glaasje wijn. Ze laten je van alles en nog wat zien. Ik heb me daar nog nooit opgelaten gevoeld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:15 schreef Saffier het volgende:Nog van harte Rocks
Wat een tof kado zeg!
Ik heb House helemaal gemist gister, jammer.
Piglet wat een urenIk zou dat niet redden hoor!
KP helpen ze je in die winkel dan ook combineren?Dat kan ik echt niet nl
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:13 schreef trui het volgende:
mijn hema-hemdjes (nou ja sommige dan) gaan ook jaren mee hoor.maar ik snap wat je bedoelt. alleen moet je dan wel de ruimte hebben voor zo'n 'investering', en dat is helaas niet altijd het geval.
Dat is bij ons om de hoek!!! Precies tussen ons en de toekomstige basisschool in. Thx voor de tip, daar gaan we eens even een telefoontje aan plegen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:02 schreef loezzie het volgende:
Ik liep gisteren bij de AH en daar zag ik een briefje hangen dat er binnenkort een 24-uurs kinderopvang geopend word in Den Haag.
Het heet "De Roze Olifantjes"
Verdere informatie kon ik online niet vinden. Je kon bellen of mailen naar hen. (informatie staat in de link)
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet verdeurie ook een keer komen sneupen daar!
winkelen (zitten en nieuwe inkoop bekijken) met een glaasje wijn erbij...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:09 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Kopje koffie erbij, nieuwe inkoop bekijken, af en toe een glaasje wijn. Ze laten je van alles en nog wat zien. Ik heb me daar nog nooit opgelaten gevoeld.
hahaha, veel relaxter dan dat wordt het niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef lily het volgende:
[..]
winkelen (zitten en nieuwe inkoop bekijken) met een glaasje wijn erbij...
lily dagdroomt verder
Zullen we een mini-meet met KP doen om te gaan shoppenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef lily het volgende:
[..]
winkelen (zitten en nieuwe inkoop bekijken) met een glaasje wijn erbij...
lily dagdroomt verder
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zullen we een mini-meet met KP doen om te gaan shoppen
JA!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet verdeurie ook een keer komen sneupen daar!
En Oscar lijkt echt heeeeeeel erg op BE!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef Saffier het volgende:
BE is lievvvv
Maar dat wist ik alEn Oscar en Sascha zijn om op te vreten
Maar dat wist ik stiekem ook al
Dat vond ik dus wel weer meevallenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En Oscar lijkt echt heeeeeeel erg op BE!
Nee joh!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat vond ik dus wel weer meevallen
Jij bent ook heel lief hoor!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef Saffier het volgende:
BE is lievvvv
Maar dat wist ik alEn Oscar en Sascha zijn om op te vreten
Maar dat wist ik stiekem ook al
Nou, jojo'en niet hier, maar wel een hele doos met al jaren te klein spul waar ik nu uit kan kiezen, echt leuk!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik jojo harder dan ik qua aankopen bijhouden kan
Dus ik gooi nooit iets weg, behalve als er gaten in vallen of vlekken.
Sloeber
Hopelijk heeft de koffie geholpen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Hoe is het P - iglet, kan je je ogen openhouden?
Ben benieuwd of de creche iets is voor jullie !
Alleen nog even beter worden van de nasleep. Medicijnenkuur is klaar, dus bijna beter!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:02 schreef miss_sly het volgende:
KP, wat fijnkeelontsteking is ook niet leuk, maar stukken beter dan Pfeiffer!
voor Amber!
Auwwww! Dat had ik gisteren met mijn linkerwijsvinger.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:09 schreef oeke het volgende:
Bah, ik heb vandaag mijn rechterwijsvinger gestoten en mijn nagel is ernstig gebroken/gescheurd tot in het vlees. Het doet gewoon pijn.![]()
Ik ga de rest maar even kortwieken want dit wil ik niet nog een keer.
Ik kan er zelfs niet mee typen.
Ja! En het doet veel pijn. Soms klopt het helemaal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Auwwww! Dat had ik gisteren met mijn linkerwijsvinger.En toch steeds even voelen hoeveel pijn het doet als je eraan zit.
En ik wilde nog wel lekker nagels lakken. Dat lijkt nu een paar weken niks, dus dat wordt uitgesteld.
Ghehe ik ook!quote:
ik heb er wel eens zo'n plaknagel over geplakt omdat ik echt overal aan bleef hangen en dat doet ook zo'n zeerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:25 schreef moussy het volgende:
Ik lijm ingescheurde nagels altijd, vaak met een theezakjeSterkte met de ingescheurde nagels, pijn! En beterschap voor KP
![]()
graag gedaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:31 schreef huuphuup het volgende:
Mous!!ik heb je dingetje ontvangen! leukleukleuk!
![]()
ik ga vanavond dus ook aan de lak
dankjewel
Dat kon niet meer, hij was helemaal door. Lag er gewoon af.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:25 schreef moussy het volgende:
Ik lijm ingescheurde nagels altijd, vaak met een theezakjeSterkte met de ingescheurde nagels, pijn!
hahaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:38 schreef moussy het volgende:
[..]
graag gedaan
Cas had rood voor je uitgezocht en René knalrozeik dacht zelf dat dit een verstandiger optie was
en glitters!!
parelmoer en doorzichtige glimmersquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:44 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat kon niet meer, hij was helemaal door. Lag er gewoon af.
Nouja.
Oeh citroencake! Ik vind het juist vaak wel mooi, zo'n barst midden door je cake, waar de randen dan wat knapperiger van zijn.![]()
Huup, wat voor kleurtje heb je van Moussy gekregen dan?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:47 schreef moussy het volgende:
René heeft de glim ook gekocht en met een blank laagje daar weer overheen is het helemaal glim en bling
Ik had de afgelopen week zo'n hardnekkige glim op mn nagels dat ik ze in de nagellakremovermarinade moest zetten om het er af te krijgen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |