Hoe laat ben je dan thuis? Ga morgen sporten namelijk dus wilde gelijk uit het werk ff lakjes ophalenquote:
half zes, ik spijbel wel een paar minuten. Lukt dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe laat ben je dan thuis? Ga morgen sporten namelijk dus wilde gelijk uit het werk ff lakjes ophalen.
das parfumquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay ander boek gekozen voor duits en ga nu deze lezen
Der Vorleser
Das Parfum
Die Leiden des jungen Werthers
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]He gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte meis![]()
Ik heb 2 slaapkamers vol ikea dozen staan nu![]()
En het laminaat is ZO MOOOOOOI![]()
![]()
![]()
![]()
Knoei
Oh HEN-DIG. Ik blijf wel ff bij de rokers hangen, ennn dan nog de stad door, dus komt helemaal goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
half zes, ik spijbel wel een paar minuten. Lukt dat?
Das Parfum is goed! Heb de film ook gezien, die is ook gaaf! Wel luguber, maar gaaf.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay ander boek gekozen voor duits en ga nu deze lezen
Der Vorleser
Das Parfum
Die Leiden des jungen Werthers
![]()
![]()
stapvoetsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh HEN-DIG. Ik blijf wel ff bij de rokers hangen, ennn dan nog de stad door, dus komt helemaal goed. Hoe kan ik dan ook alweer het beste rijden eigenlijk?
Die film is tof jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Das Parfum is goed! Heb de film ook gezien, die is ook gaaf! Wel luguber, maar gaaf.
Kroepoek is je vriendquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL ik ben een noob
Had een groentepakket want lui, dus pak een stukje rood, hmmm paprika, 3 seconden later: KAK KAK DIT IS PEPER
peper in je reet uh mond, das pas heet
Bwhehehehehe, sukkel!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL ik ben een noob
Had een groentepakket want lui, dus pak een stukje rood, hmmm paprika, 3 seconden later: KAK KAK DIT IS PEPER
peper in je reet uh mond, das pas heet
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]Bah... wat een smeerlap en dan op zo'n manier af proberen te dwingen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
He gadver![]()
Sterkte meis![]()
Ik heb 2 slaapkamers vol ikea dozen staan nu![]()
En het laminaat is ZO MOOOOOOI![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:11 schreef tliciouz het volgende:
Thanks meiden. Fijn om hier je ei kwijt te kunnen!
Ik hoef ze helemaal nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
zulke mensen
![]()
Ik wil nog steeds maar 2 China Glaze lakjes
*duimt*quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:18 schreef DeltaCephei het volgende:
Opleiding
Stage
Volgende week hoor ik of het allemaal doorgaatDuimen jullie?
Ik ook niet.quote:
Spannend! Wat voor opleiding?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:18 schreef DeltaCephei het volgende:
Opleiding
Stage
Volgende week hoor ik of het allemaal doorgaatDuimen jullie?
Ah balenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Niet aangenomen bij de parttime functie.. Weer afgewezenZe hebben een ouder iemand aangenomen.
administratief! via UWV een versnelde opleiding dat ik in een half jaar 3 diploma's en 8 certificaten hebquote:
Toen de burlesques de voorverkoop in gingenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Wanneer besteld?
Echt kut hoor dat ze het zo doen, dan loont het niet meer om bij TD te bestellen
Het is nog goedkoper dan als je ze in NL moet kopen maar toch jammerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:48 schreef deerntie het volgende:
[..]
Toen de burlesques de voorverkoop in gingen
China Glaze kost in NL 5,95 ex, en OPI kost in de winkel 13,95 (de DS'jes zijn nog duurder) dus ik denk dat het nog steeds loont om in de VS te bestellen hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Wanneer besteld?
Echt kut hoor dat ze het zo doen, dan loont het niet meer om bij TD te bestellen
Dat wel ja, maar ik zit er niet op te wachten dat er bij elk pakketje douane kosten komen, ook als het niet-TD pakketjes zijn. De spullen worden dan al met al toch wel aardig duurder. Als ze echt alle pakketjes gaan controleren dan zal ik ook alleen nog maar dingen bestellen die ik ECHT wil hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Het is nog goedkoper dan als je ze in NL moet kopen maar toch jammer
Volgens mij hebben ze nooit voldoende mankracht om dit maanden vol te houden, maar ik kan me vergissenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:53 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ik zit er niet op te wachten dat er bij elk pakketje douane kosten komen, ook als het niet-TD pakketjes zijn. De spullen worden dan al met al toch wel aardig duurder. Als ze echt alle pakketjes gaan controleren dan zal ik ook alleen nog maar dingen bestellen die ik ECHT wil hebben.
Dat dus :pquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Dat douanegedoe is na half december weer voorbij, want dan hebben ze het druk en zijn ze onderbemand en daarna vergeten ze het gewoon weer. Net als in elk ander bedrijf. Geen zweetPlop
hihiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ja.. Maar..... Dotting tool.. En... Twin polish... Paars.. Thelma & Louise..
Crap
Laten we het hopenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Dat douanegedoe is na half december weer voorbij, want dan hebben ze het druk en zijn ze onderbemand en daarna vergeten ze het gewoon weer. Net als in elk ander bedrijf. Geen zweetPlop
Ik vind jou eigenlijk helemaal geen hartjes emoticon typequote:
grote bek, klein zieltje...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk helemaal geen hartjes emoticon type
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dat is duurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag een vest, 2 paar kniekousen en een armygroene maillot gekocht voor...
25 euro
Rib uit je lijf man!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag een vest, 2 paar kniekousen en een armygroene maillot gekocht voor...
25 euro
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Trouwens.. Nu heb ik wel genoeg gefaald.![]()
![]()
![]()
Tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
oh maar dat valt best mee hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet echt nooit met sharana gaan shoppen
Ik denk dat wij beter samen kunnen gaan shoppenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet echt nooit met sharana gaan shoppen
Ja joh, waar ik twee tassen kleding voor koop, koopt zij een sjaaltje van voor d'r tas!quote:
El Cheapo ftw!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij beter samen kunnen gaan shoppen
Groen-medestandertquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef buzzwheedle het volgende:
zag net de swatches van china glaze en ik heb echt peace on earth en jolly holly nodig
quote:
Niet realistische mensen die denken dat Nederland de Put der Verderf is.quote:Waarom lijkt het alsof alle kortzichrigheid, cliche geklaag en negatief gelul zich in Nederland manifesteert als een epidemie? #zeikerds
Nee ik vind het echt het meest afschuwelijke programma wat er de afgelopen tijd gemaakt isquote:
Internetmopperheldenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ugh, en hypocrisie ook zeker:
[..]
Niet realistische mensen die denken dat Nederland de Put der Verderf is.
No worries. Je hoort niet bij die generatiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nee ik vind het echt het meest afschuwelijke programma wat er de afgelopen tijd gemaakt isZo ordinair en plat, het geeft weer een heerlijk stereotype 'de jeugd van tegenwoordig' en het zet onze hele generatie voor schut. Ik word er echt onpasselijk van.
Hij is wel lief verder, maar hij heeft echt een ontzettend bord voor z'n kop. Helaas werken m'n subtiele opmerkingen dat 'ie moet stoppen met mekkeren niet, want autist. Dus dan maar teh interwebz mopperen.quote:
Schreeuw!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
sien
als iemand met een nagelblog hier nog niet bij staat schreeuw even:
http://sharanascorner.blogspot.com/p/nailblogs.html
Nah, ik ben niet heel veel ouder en zie er ook nog jonger uit, dus voor de oudere generatie val ik gewoon hieronderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
No worries. Je hoort niet bij die generatie
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nee ik vind het echt het meest afschuwelijke programma wat er de afgelopen tijd gemaakt isZo ordinair en plat, het geeft weer een heerlijk stereotype 'de jeugd van tegenwoordig' en het zet onze hele generatie voor schut. Ik word er echt onpasselijk van.
Nou als je denkt dat dit over een generatie gaat is het echt belachelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
24...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Het hoort bij mijn generatie, en ik voel me totaal niet voor lul gezet ofzo hoor door het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |