quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik was lekker buiten aan het flyeren, kon ik weer naar huis omdat ik keihard moest schijten![]()
Dat is zo irritantquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik was lekker buiten aan het flyeren, kon ik weer naar huis omdat ik keihard moest schijtenoh en rbl binnen
waar had jij die nou besteld?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:13 schreef mirannie het volgende:
Zoya Cheryl is mooi![]()
En ik hou ´m lekker op voor werk. Nou ja, het is bruin, dat moet toch kunnen.
ja, want normaal post je nooit paarsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:14 schreef mirannie het volgende:
En shit, het overgrote deel van mijn untrieds is paarsDat wordt dus een reeks paars van hier tot Tokyo volgende week
Ik las op mijn blog wel een thema week in ofzo
Nee, volgens mij ook niet... maar die heeft wel vaker rare houdingenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
Wat ligt Sientje er lekker bij, kan me niet voorstellen dat dat echt ontspannen ligt
Zit je nou nog te kakken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want normaal post je nooit paars![]()
eBay, ben even de naam kwijt, maar het is wel lekker snelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar had jij die nou besteld?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want normaal post je nooit paars![]()
Mijn hond zou het niet eens kunnen al zou hij het willen. Wel ligt ie vaak op de leuning, wat ik ook niet snap, want veel harder dan de bank zelf.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet... maar die heeft wel vaker rare houdingen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef mirannie het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga slapen!!
Welterusten!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef mirannie het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga slapen!!
Jij ook lekker slapen!quote:
Geen idee! Vrouw aan telefoon zei het en bij ons klopte het toevallig dat de brieven er al lagen toen wij thuis kwamen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef Mirjam het volgende:
hey, ehm, over dat douane gebeuren; staat dat ook ergens, dat tegenwoordig alles wordt tegengehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |