quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik was lekker buiten aan het flyeren, kon ik weer naar huis omdat ik keihard moest schijten![]()
Dat is zo irritantquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik was lekker buiten aan het flyeren, kon ik weer naar huis omdat ik keihard moest schijtenoh en rbl binnen
waar had jij die nou besteld?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:13 schreef mirannie het volgende:
Zoya Cheryl is mooi![]()
En ik hou ´m lekker op voor werk. Nou ja, het is bruin, dat moet toch kunnen.
ja, want normaal post je nooit paarsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:14 schreef mirannie het volgende:
En shit, het overgrote deel van mijn untrieds is paarsDat wordt dus een reeks paars van hier tot Tokyo volgende week
Ik las op mijn blog wel een thema week in ofzo
Nee, volgens mij ook niet... maar die heeft wel vaker rare houdingenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
Wat ligt Sientje er lekker bij, kan me niet voorstellen dat dat echt ontspannen ligt
Zit je nou nog te kakken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want normaal post je nooit paars![]()
eBay, ben even de naam kwijt, maar het is wel lekker snelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar had jij die nou besteld?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want normaal post je nooit paars![]()
Mijn hond zou het niet eens kunnen al zou hij het willen. Wel ligt ie vaak op de leuning, wat ik ook niet snap, want veel harder dan de bank zelf.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet... maar die heeft wel vaker rare houdingen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef mirannie het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga slapen!!
Welterusten!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef mirannie het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga slapen!!
Jij ook lekker slapen!quote:
Geen idee! Vrouw aan telefoon zei het en bij ons klopte het toevallig dat de brieven er al lagen toen wij thuis kwamen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef Mirjam het volgende:
hey, ehm, over dat douane gebeuren; staat dat ook ergens, dat tegenwoordig alles wordt tegengehouden?
boh, lijkt me kakquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee! Vrouw aan telefoon zei het en bij ons klopte het toevallig dat de brieven er al lagen toen wij thuis kwamen.
Ik ga slapen dames!Truste all!
VAST WEL!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef Mirjam het volgende:
ik ga ook zo naar bed.
2 wikjntes in een half uur kan ik vAST WEL lekker op slapen
Zo te zien wel ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef Mirjam het volgende:
ik ga ook zo naar bed.
2 wikjntes in een half uur kan ik vAST WEL lekker op slapen
Bierpullen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:22 schreef Mss het volgende:
Dames, ik heb binnenkort een Oktoberfest-feest, heeft er iemand een idee voor een leuke mani?
Oh lekker IKEA spul bouwenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:14 schreef Loqi het volgende:
Morgen!
Ikea speelgoed vandaagen maandag de koelkast, en volgende week donderdag de rest van de meubels
![]()
Boven is de vloer bijna af (laminaat), dus vandaag komt ook beneden een deel
En ik ga een koude bak/kas kopen voor de moestuin
Das wel jammer jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:56 schreef Dwyn het volgende:
Zucht, ik krijg op mijn werk af en toen zo'n 'Kunnen jullie nou helemaal niets alleen?!'-gevoel. Word ik op mijn vrije avond drie keer gebeld terwijl ik uit eten ben, sms ik vanmorgen wat er aan de hand was, ging het om iets dat door een ander niet schoongemaakt was. Dus. Daarvoor moet je mij drie keer bellen?
Wanneer was die van jou geshipped?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pakketman stond net voor de deur toen ik uit school kwam fietsen, met mijn asos pakketje
Yeey!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pakketman stond net voor de deur toen ik uit school kwam fietsen, met mijn asos pakketje
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Mag ik het topic ff opfleuren met een lach-momentje? Zo lagen mijn poezels gister, Square gewoon languit bovenop d'r zusEn nog samen maffen ook
Vraag me af of ze beseffen dat ze geen 800 gram meer wegen
[ afbeelding ]
aahww!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Mag ik het topic ff opfleuren met een lach-momentje? Zo lagen mijn poezels gister, Square gewoon languit bovenop d'r zusEn nog samen maffen ook
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
LOLquote:
Schrok 'ie?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LOL
Ik kwam aanfietsen en denk, huh er staat iemand voor de deur..... HET IS DE PAKKETMAN
*gooit fiets neer en rent op pakketman af, IK BEN ER WEL HOOR
PAKKETMAN *rent met open armen*quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LOL
Ik kwam aanfietsen en denk, huh er staat iemand voor de deur..... HET IS DE PAKKETMAN
*gooit fiets neer en rent op pakketman af, IK BEN ER WEL HOOR
quote:
... UIT SCHOOL? NU ALquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kleed je warmer aan en zet de verwarming aan...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Het is zo verschrikkelijk koud! Heb het gewoon te koud om weer verder te gaan met opruimen....
Heb mijn warmste trui al aanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kleed je warmer aan en zet de verwarming aan...
sorry maarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb mijn warmste trui al aanEn tis nog te vroeg in het jaar om de verwarming aan te zetten... willen we dit seizoen echt op letten, kost klauwen met geld.... Heb nu handschoenen aan en mn capuchon op, begint al beetje bij te trekken
Sorry hoe meer ik van je lees hoe minder ik je begrijpquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb mijn warmste trui al aanEn tis nog te vroeg in het jaar om de verwarming aan te zetten... willen we dit seizoen echt op letten, kost klauwen met geld.... Heb nu handschoenen aan en mn capuchon op, begint al beetje bij te trekken
Heb speciaal van die handschoenen waar de topjes vanaf zijn zodat je fatsoenlijk kunt werkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:14 schreef Joysa het volgende:
Je gaat toch niet binnen zitten met handschoenen aan![]()
Dat je eerst een warmere trui aan doet ok.. maar handschoenen
wordt dat na groep 3 nog gebruikt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
heel mn handen zijn gekleurd door ecoline
amazon.co.uk of amazon.de?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mweh ik moet een duits boek hebben maar die hebben ze niet op bol.com
Weet iemand een andere webshop die buitenlandse boeken verkoopt?
mijn man loopt ook nog in een t-shirtquote:
Heeft selexyz.nl misschien iets? en anders amazon vast wel!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mweh ik moet een duits boek hebben maar die hebben ze niet op bol.com
Weet iemand een andere webshop die buitenlandse boeken verkoopt?
Ik heb kunstquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wordt dat na groep 3 nog gebruikt?En die poeskes van zoeper
Selexysz heeft het ook niet, zal straks op amazon kijken! ;Dquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heeft selexyz.nl misschien iets? en anders amazon vast wel!
Beter ventileren? Dat is het trouwens ook hoor, ik zit nu boven, en daar is het kouder dan beneden (waar het 18 graden is) omdat hier altijd ramen opstaan zodat het 's nachts niet benauwd is. Overdag gaan ze wel dicht (behalve op de badkamer, daar moet het ook goed ventileren), maar zonder verwarming warmt het niet veel meer op als er geen zon isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:28 schreef buzzwheedle het volgende:
het is hier nu 19 graden in huis en de verwarming slaat inderdaad af en toe aan.
maar als ik de verwarming niet aandoe wordt het hier veel te vochtig in huis, en dan heb ik een groter probleem, op verschillende muren hebben we al behoorlijke schimmelplekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |