Oh lekker IKEA spul bouwenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:14 schreef Loqi het volgende:
Morgen!
Ikea speelgoed vandaagen maandag de koelkast, en volgende week donderdag de rest van de meubels
![]()
Boven is de vloer bijna af (laminaat), dus vandaag komt ook beneden een deel
En ik ga een koude bak/kas kopen voor de moestuin
Das wel jammer jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:56 schreef Dwyn het volgende:
Zucht, ik krijg op mijn werk af en toen zo'n 'Kunnen jullie nou helemaal niets alleen?!'-gevoel. Word ik op mijn vrije avond drie keer gebeld terwijl ik uit eten ben, sms ik vanmorgen wat er aan de hand was, ging het om iets dat door een ander niet schoongemaakt was. Dus. Daarvoor moet je mij drie keer bellen?
Wanneer was die van jou geshipped?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pakketman stond net voor de deur toen ik uit school kwam fietsen, met mijn asos pakketje
Yeey!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pakketman stond net voor de deur toen ik uit school kwam fietsen, met mijn asos pakketje
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Mag ik het topic ff opfleuren met een lach-momentje? Zo lagen mijn poezels gister, Square gewoon languit bovenop d'r zusEn nog samen maffen ook
Vraag me af of ze beseffen dat ze geen 800 gram meer wegen
[ afbeelding ]
aahww!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Mag ik het topic ff opfleuren met een lach-momentje? Zo lagen mijn poezels gister, Square gewoon languit bovenop d'r zusEn nog samen maffen ook
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
LOLquote:
Schrok 'ie?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LOL
Ik kwam aanfietsen en denk, huh er staat iemand voor de deur..... HET IS DE PAKKETMAN
*gooit fiets neer en rent op pakketman af, IK BEN ER WEL HOOR
PAKKETMAN *rent met open armen*quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LOL
Ik kwam aanfietsen en denk, huh er staat iemand voor de deur..... HET IS DE PAKKETMAN
*gooit fiets neer en rent op pakketman af, IK BEN ER WEL HOOR
quote:
... UIT SCHOOL? NU ALquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |