Zie ookquote:Op zondag 26 december 2010 16:01 schreef Rainesz het volgende:
Weet niet of 'Showroom" parkeer garage pic's ook mogen.
Maar deze juweeltjes kwam ik tegen!
Dacht eerst dat de exclusieve dealer er weer in zat,maar blijkbaar gebruikt iemand dit nu als oplsag/promotie/garage voor zijn bedrijf.
[ afbeelding ]
Apart, want op zich is hij vrij lelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:01 schreef Kluupkluup het volgende:
Misschien vind ik de Bugatti EB110 wel de mooiste auto ooit gemaakt
Dat is in Antwerpen tegenover de Metropolis toch?quote:Op zondag 26 december 2010 16:01 schreef Rainesz het volgende:
Weet niet of 'Showroom" parkeer garage pic's ook mogen.
Maar deze juweeltjes kwam ik tegen!
Dacht eerst dat de exclusieve dealer er weer in zat,maar blijkbaar gebruikt iemand dit nu als oplsag/promotie/garage voor zijn bedrijf.
[ afbeelding ]
Düsseldorf inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is in Antwerpen tegenover de Metropolis toch?
Ik dacht aan de snelweg bij Duiven.quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:29 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Ik dacht aan de snelweg bij Duiven.
Stiekem vind ik de normale F430 veel mooier/vetter dan de Scuderiaquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:33 schreef Row-1 het volgende:
Nog een paar:
Audi RS2 Avant, super vet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mercedes 500 SEC
[ afbeelding ]
Opel GT
[ afbeelding ]
Ferrari F430 Spider
[ afbeelding ]
Dat lijkt wel in Weurt.quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef Rainesz het volgende:
Vanmiddag op de parking Hummer H2.
Was net te laat,had ook graag even de binnekant bekeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
964quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Iemand91 het volgende:
Paar heel brakke foto's van misschien een niet te vermelden spot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:07 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
964![]()
Probeer het nog eens als je een 993 hebt gespot (liefst turbo)
Wat een onzin, de 911's hebben inderdaad allemaal dezelfde lijn maar dat maakt het ook een 911, verder zie ik genoeg variatie bij Porsche. In ieder geval meer dan bij Audi waarbij alle huidige modellen klonen van elkaar zijn in een net iets andere carrosserievorm gegoten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
![]()
En alsof er zo'n groot (uiterlijk) verschil tussen zit.
Ben het wel ergens met Jeremy Clarkson eens: De ontwerpers van Porsche zijn de meest luie ontwerpers.
Geloof me, ik vind een 911 niet lelijk hoor. Zeker niet. En je hebt ook wel gelijk, als ze de 911 ineens radicaal anders maken weet ik ook niet of dat zo'n slimme zet is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:38 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Wat een onzin, de 911's hebben inderdaad allemaal dezelfde lijn maar dat maakt het ook een 911, verder zie ik genoeg variatie bij Porsche. In ieder geval meer dan bij Audi waarbij alle huidige modellen klonen van elkaar zijn in een net iets andere carrosserievorm gegoten.
ik gok een pilgrim sumo bulldog (zoek maar op autotrader bij klassiekersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:31 schreef Tankiej het volgende:
Is al even geleden, heb deze auto's gespot toen ik een week in Londen was
[ afbeelding ]
TVR & Aston Martin
[ afbeelding ]
AC Cobra of replica?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lamborghini
[ afbeelding ]
Mustang met Gumball 3000 logo erop
Woon jij in Valkenburgquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik gok een pilgrim sumo bulldog (zoek maar op autotrader bij klassiekers)
en ik zal binnenkort eens een fototje maken wanneer ik er bij in de buurt ben
hier in dit dorp staat namelijk de originele (is mij verteld) auto van New Kidsdie gifgroene manta
neen.. maar het is mij maar verteld, ik weet niet of het zo isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2011 17:00:28 ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
neen.. maar het is mij maar verteld, ik weet niet of het zo isVreemd. Ik heb de indruk dat de Panamera in de aanbieding is geweest want da's de Porsche die ik het vaakst zie tegenwoordig. Iedere dag kom ik er wel 1 of 2 tegen. En nee, niet dezelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:39 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag bij de TU Delft:
Lotus Elise
[ afbeelding ]
Let op het stuur, op rdw staat (LHD & RHD).
off-topic:Is dat bij L&R?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht het al te herkennen, dat ik daar ooit in een ver verleden dat vliegtuig moest onderzoeken.quote:
iets wat +/- 5000 euro? kost en dan zo gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:59 schreef Erasmo het volgende:
Anders ga je even op je Segway naar de markt
Een auto van 50K zet je toch ook gewoon op straat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:50 schreef rubje het volgende:
[..]
iets wat +/- 5000 euro? kost en dan zo gebruikt wordt.Dan spoor je niet.
of je bent lid vd serie Gooische hoeren
Da's gaaf!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef vosss het volgende:
Bij mij zojuist achter op de parkeerplaats:
[ afbeelding ]
Godsklere, dat blijven toch vette apparaten he![]()
Ontzettend toffe spot!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Had hem al vaker gezien, maar elke keer een camera mee. Nu wel, foto van de zijkant is mislukt , dikke veeg over de foto, ben niet zo handig met dat camera'tje van mijn mobiel
![]()
Je ziet niet goed hoe groot hij is, mijn hoofd komt net boven de motorkap uit![]()
Ford F150 Raptor
[ afbeelding ]
De zoveelste snelle Mercedes of BMW mag voor mij ook achterwege blijven, maar het gaat erom dat degene die de foto post 'm bijzonder vindtquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Microtubuli het volgende:
Ik zie niet in wat er bijzonder is aan een oud gammel VW-busje.
Wat een afschuwelijk dingquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef appelsjap het volgende:
De Maybach 57 van de baas van mijn vriendin:
[ afbeelding ]
Ha, een echte pooierbak! En jouw vriendin maar zwoegen voor de baas.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dan minstens de derde keer dat een spot van dit exemplaar in deze topicreeks voorkomtquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is dan minstens de derde keer dat een spot van dit exemplaar in deze topicreeks voorkomt
LaZZ postte 'm al op 13 december 2006: Gespot deel 36
Ik heb 'm zelf in Nijmegen gespot op 6 februari vorig jaar, waar hij over twee taxistandplaatsen stond geparkeerd: Gespot! deel 49
Geeft niks hoor, daar kun je heel oud mee wordenquote:
En ik ook nog n keertje...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is dan minstens de derde keer dat een spot van dit exemplaar in deze topicreeks voorkomt
LaZZ postte 'm al op 13 december 2006: Gespot deel 36
Ik heb 'm zelf in Nijmegen gespot op 6 februari vorig jaar, waar hij over twee taxistandplaatsen stond geparkeerd: Gespot! deel 49
Oei dikke bak, wel toevallig dat ie toen uitkwam toen Jaguar ook net zijn S-klasse op de markt bracht... Dit gedrocht heeft ook wel wat van n E-klasse...quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:17 schreef Microtubuli het volgende:
Als we zo gaan beginnen, voor dat geld kun je ook deze brute bak op de oprit hebben![]()
[ afbeelding ]
Ik moet ook maar eens zo'n auto kopen, zie ik hem af en toe hier op fok voorbijkomenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:17 schreef Microtubuli het volgende:
Als we zo gaan beginnen, voor dat geld kun je ook deze brute bak op de oprit hebben![]()
[ afbeelding ]
Doet haar baas toevallig iets met Hotels??quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, cruises.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef HFdude het volgende:
[..]
Doet haar baas toevallig iets met Hotels??
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat kunnen hybrides toch mooie auto's zijn
[ afbeelding ]
Een Mercedes voor arme mensen.quote:
Sommigen geven daadwerkelijk om het milieu..quote:Op zondag 13 maart 2011 10:30 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Als je een Lexus kan betalen, dan ga je toch niet voor een hybride? Ik snap die keuze niet. Een hybride heeft alleen maar nadelen als je niet elk dubbeltje hoeft om te draaien (en dus deze auto kan betalen).
Juistquote:Op zondag 13 maart 2011 10:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Sommigen geven daadwerkelijk om het milieu..
ipv 1:6quote:Op zondag 13 maart 2011 11:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Juistmet een auto van 2,2 ton en een gemiddeld verbruik van 1:10
Belastingvoordeel.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:30 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Als je een Lexus kan betalen, dan ga je toch niet voor een hybride? Ik snap die keuze niet. Een hybride heeft alleen maar nadelen als je niet elk dubbeltje hoeft om te draaien (en dus deze auto kan betalen).
Ik zag een BMW M3 (matgrijs) en een Bentley Coupe (felblauw), beide nieuw en op een trailer,quote:
Weet je het kenteken nog? Ik heb 'm ook gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat kunnen hybrides toch mooie auto's zijn
[ afbeelding ]
Dat dus, en wat heeft het feit dat de auto 2,2 ton kost met milieu te maken?quote:
Ik denk dat het gaat om 't gewichtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat dus, en wat heeft het feit dat de auto 2,2 ton kost met milieu te maken?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:08 schreef Iemand91 het volgende:
Plus in het zwart + zwarte ramen + hybride + / = stil aankomen rijden = über maffioos
49-ZD-DVquote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Weet je het kenteken nog? Ik heb 'm ook gezien
Ken je de situatie (sloop, restauratie etc.)?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Aston Martin Lagonda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |