Dat maakt het juist zo erg, hoe de Fuck weet ze dat? vraagt ze het aan mannen op straat ofzo...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:56 schreef Adfundum het volgende:
[..]
De vraag is eerder: Hoe weet moeder dat dat lekker spul is?
Als je daarover even nadenkt weet je ook dat het even een genant momentje is maar dat er verder niets aan de hand is. Mams is best ok als ik het zo hoor.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef ukga het volgende:
[..]
dude, je maakt een grap hoop ik___!
Hoe zou je piemel eruitzien als kinderen uit de piemels komenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:05 schreef Bomil het volgende:
[..]
Hoe zou de wereld eruitzien als kinderen uit de piemels komen
Alleen als ze kreunen van de pijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar kreunende meisjes zijn toch geil om te horen?
the point of no returnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef Henno het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het al helemaal voor me, een puber die gruwelijk hard tekeer ligt te gaan in de woonkamer met de ouders grinnikend toekijkend, 10 minuten lang... en dan net voorbij "the point of no return" "HALLO!!! WE ZIJN THUIS!"
Bij FOKKERS.! maakt het niet zoveel uit die hebben vaak zulke grote piemels dat een kind er makkelijk door past.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:18 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Hoe zou je piemel eruitzien als kinderen uit de piemels komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij FOKKERS.! maakt het niet zoveel uit die hebben vaak zulke grote piemels dat een kind er makkelijk door past.
Heb je die ook in 1440x900?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
afberen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Jij gaat je altijd eerst omkleden voor het afberen?
Wat een ziek topic. Serieus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:15 schreef LintuxCx het volgende:
Door je moeder gezien worden tijdens masturberen
Die was ook mooi. Moeders: "Dat ziet er goed uit!"
flikker op met je ranzige verhalenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb mijn oudste ook wel eens achter de pc betrapt, dan kijk ik even geniepig lachend en hij rolt met z'n ogen van: "Fuck" en that's it.
Blij dat het een gezonde jongen is, zeg maar.
Blijf je dan ook even staan kijken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb mijn oudste ook wel eens achter de pc betrapt, dan kijk ik even geniepig lachend en hij rolt met z'n ogen van: "Fuck" en that's it.
Blij dat het een gezonde jongen is, zeg maar.
Wat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:22 schreef lighted het volgende:
[..]
flikker op met je ranzige verhalen
omgg
Moet jij niet even lekker rukken, je klinkt zo gespannen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:22 schreef lighted het volgende:
[..]
flikker op met je ranzige verhalen
omgg
Eh, nee, de deur gaat snel dicht en ik ga heel hard aan iets anders denken terwijl ik de aardappels ga schillen ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Blijf je dan ook even staan kijken?
Door je moeder gezien worden tijdens masturberen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat.
shmoopy lijkt mij een toffe geile moeder.
Je gaat er niet over fantaseren nee?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Eh, nee, de deur gaat snel dicht en ik ga heel hard aan iets anders denken terwijl ik de aardappels ga schillen ofzo.
Dat je moeder je betrapt is nog tot daar aan toe, maar de gedachte dat ze het rond gaat bazuinen op FOK zou mij toch iets te veel wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Eh, nee, de deur gaat snel dicht en ik ga heel hard aan iets anders denken terwijl ik de aardappels ga schillen ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |