quote:Vervang dit door je naam en team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
ik wil geen topic in myat waarin ik niet gepost heb, uit principequote:
ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat maakt voor dit topic toch niet uit, is nooit meer dan 2 pagina's
Alleen in de Bagger-lay-out en de Nieuwe lay-out (voor abohouders): rechtsonder de QR-box.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:18 schreef Burnie88 het volgende:
Waar zit die volg knop nou precies dan?
quote:Dan gefeliciteerd met de tweede plaatsOp vrijdag 22 oktober 2010 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
ik deed deze keer niet mee. Was wat vroeger dan anders klaar met de andere bezigheden
quote:Het circuit is langer dan bijvoorbeeld Sepang, maar in de basis ook langzamer, omdat er vele meer langzame bochten in zitten en niet echt lekker doordraait. Het is wat te vergelijken met het Yas Marina circuit in Abu Dhabi.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:30 schreef Burnie88 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen zo hoog in de rondetijden voor Q3 zit...
quote:Als het niet regent zit je met 1:40+ veel te hoogOp vrijdag 22 oktober 2010 00:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het circuit is langer dan bijvoorbeeld Sepang, maar in de basis ook langzamer, omdat er vele meer langzame bochten in zitten en niet echt lekker doordraait. Het is wat te vergelijken met het Yas Marina circuit in Abu Dhabi.
quote:Ik ben ook wat te positief met mijn 34.9 maar ik had verwacht dat ze met 1:38 zouden beginnen en er dan wel een seconde of 3 afschaven, ze zitten nu nog 2 tienden boven 1:38 met nog een half uur te gaan in FP2
quote:Ik heb gegokt op een opdrogende baanOp vrijdag 22 oktober 2010 00:30 schreef Burnie88 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen zo hoog in de rondetijden voor Q3 zit...
quote:Eerder de Renault motor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |