Een net tegen vallend gesteente denk ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef Your_Business_Partner het volgende:
In die mijn he, daar links van het beeld staat een licht en ervoor allemaal vierkantjes, wat is dit?
De jongste betaalt de helft, de rest wordt door de 32 anderen gezamenlijk opgehoest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:18 schreef ouderejongere het volgende:
Wie draait er nu eigenlijk op voor de kosten van deze operatie?
Ik denk dat ze meer verdienen aan de persquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:18 schreef ouderejongere het volgende:
Wie draait er nu eigenlijk op voor de kosten van deze operatie?
Is er op de BBC commentaar bij? Het is soms best wel lastig raden wat er allemaal gebeurt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Ringo het volgende:
Op de stream van BBC belde de president met David Cameron: "David, next week I will be on Downing Street number Ten en then we'll have a cup of tea to celebrate. Thank you David, bye bye!"
Yes, BBC World.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Is er op de BBC commentaar bij? Het is soms best wel lastig raden wat er allemaal gebeurt.
Op CNN is toch commentaar? (op TV)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Is er op de BBC commentaar bij? Het is soms best wel lastig raden wat er allemaal gebeurt.
Ik kijk geen TV, ik heb een snelle breedbandverbinding.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op CNN is toch commentaar? (op TV)
WMP kun je toch ook 'on-top' zettenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, ik heb een snelle breedbandverbinding.
Ik kijk graag met VLC omdat ik die 'on top' kan zetten, maar ik zet straks mijn laptop aan als ik ga eten.
Mijn klokje zegt 25 minuten sinds de vorige....zo snel zijn ze niet hoorquote:
WMPquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
WMP kun je toch ook 'on-top' zetten
En andere vensters ook met een stukje on-top software
Oh, ik wist niet eens dat VLC er ook voor niet windows wasquote:
Volgens mij nog niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:34 schreef Mula het volgende:
Is die man die een dochter heeft gekregen toen hij onder de grond zat al naar boven gehaald??
Ah dankje! Ik was al op zoek naar die link!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef LadyS het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet.
Ik heb even hier gekeken, daar staat hij nog bij de 'underground'
Nee, nog niet...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:34 schreef Mula het volgende:
Is die man die een dochter heeft gekregen toen hij onder de grond zat al naar boven gehaald??
Ja, en af en toe een flesje water.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:45 schreef mrsjaak2 het volgende:
Wat ik niet snap, die mannen hebben na 2 maanden nog steeds een glad gezicht en kortgeknipte nagels. Zijn er scheerspullen die mijn in gegooid ofzo?
Voor de mensen die nog altijd denken dat ze allemaal duivenmelkers zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:41 schreef _The_General_ het volgende:
Die mijnwerkers zijn helemaal geen Duivenmelkers maar zitten ze in de groep die de "duiven", zoals ze zelf de kokers noemen (kokers voor transport van eten, brieven etc.), opvangen en verwerken.
Lastig was dat hè om uit te vogelenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:45 schreef mrsjaak2 het volgende:
Wat ik niet snap, die mannen hebben na 2 maanden nog steeds een glad gezicht en kortgeknipte nagels. Zijn er scheerspullen die mijn in gegooid ofzo?
Dat is wel heel bijzonder. Nog nooit aanwezig geweest bij de geboorte van je kinderen en dan zit je 70 meter onder de grond en kun je dat via wat dan ook wel volgen.quote:
Ze hadden zelfs een tv beneden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:45 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik ben geen Latijnse mama, maar ik zou mijn zoon ook doodknuffelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:48 schreef Ringo het volgende:
Ha, een heuse Latijnse Mama. Die zal d'r zoon wel effe doodknuffelen.
Weet je wat pas heel bijzonder is? Dat men van over de hele wereld via hun luie stoel zien kunnen hoe een stel mijnwerkers in een of ander Spaanstalig land (waar de meeste waarschijnlijk nooit heen zullen gaan) uit de grond getrokken wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel heel bijzonder. Nog nooit aanwezig geweest bij de geboorte van je kinderen en dan zit je 70 meter onder de grond en kun je dat via wat dan ook wel volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |