Maar ze hebben wel uniformen. Stadswacht is echt triest.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die lijken er nieteens op mafkees.
Die hebben nog nieteens bevoegdheid om zelfstandig te schijten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel uniformen. Stadswacht is echt triest.
Ja je moet mongolen toch ergens mee bezig houden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef BarrieButsers het volgende:
In de stad lopen vortaan ook van die mannen die controleren of je fiets wel op slot staat.![]()
Ach het houdt ze van de ''straat''..
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja je moet mongolen toch ergens mee bezig houden.
Euh ja dus?quote:
Als je ze uitscheldt moeten ze de politie bellen. Of ze geven je een boete omdat je niet goed geparkeert staatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die hebben nog nieteens bevoegdheid om zelfstandig te schijten.
Hun baantje is nog triester dan de mijne.quote:
Ze kunnen ook heel de dag in hun nest blijven liggen. Nu doen ze tenminste iets.quote:
Ja da's waar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze kunnen ook heel de dag in hun nest blijven liggen. Nu doen ze tenminste iets.
Ja. Nu zijn ze wakker. Aloha-ho!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze kunnen ook heel de dag in hun nest blijven liggen. Nu doen ze tenminste iets.
LEUGENS!!!11quote:
Jij hebt hier al helemaal niks over te zeggen.quote:
eigenlijk wel, ik ben namelijk al 19 jaar een bosschenaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt hier al helemaal niks over te zeggen.
Tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
eigenlijk wel, ik ben namelijk al 19 jaar een bosschenaar
Dat dus.quote:
Stel dat je fiets wordt gejat. Dan ben je ook blij als ze hem weer heel terug vinden. Of dat je per ongeluk je fiets sleutels erop laat zitten ( Hé STquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Nu zijn ze wakker. Aloha-ho!
jawel hoor, ik blijf altijd bosschenaarquote:
Ja en waarzo krijg je die weer terug dan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stel dat je fiets wordt gejat. Dan ben je ook blij als ze hem weer heel terug vinden. Of dat je per ongeluk je fiets sleutels erop laat zitten ( Hé ST) dat ze die dan niet erin laten zitten maar gewoon jouw fiets netjes op slot zetten.
Ja fijn, maar je zeggenschap ben je verloren toen je ging verhuizen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jawel hoor, ik blijf altijd bosschenaar
Bij zo'n mannetje en anders tegenover het stadskantoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en waarzo krijg je die weer terug dan.
oke dus ik moet maar mijn hele leven in den bosch blijven en niet studeren?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja fijn, maar je zeggenschap ben je verloren toen je ging verhuizen.
Waarom moeten studenten altijd op kamersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oke dus ik moet maar mijn hele leven in den bosch blijven en niet studeren?over 4 jaar ofzo woon ik er weer, oke? en dan verdien ik klauwen met geld
4 uur reizen per dagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom moeten studenten altijd op kamers? Wat is er mis met op en neer reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |