quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja als ik school leuk had gevonden en had willen studeren had ik wel wat minder gespijbeld.
En omdat te kunnen betalen moet je een goede baan hebben en daar heb je weer die studie voor nodigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
je moet ook reizen, maar dan wel de wereld rond(of iig een stukje ervan)..
niet dat forens-verkeer, daar word je depressief van
Nee is niks met Recht. Maar is idd wel vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
ST, wat heb jij eigenlijk gedaan/doe jij? Rechtswinkel toch, maar is dat geen vrijwillgerswerk?
Dat doe jij toch ook weleens.quote:
Studenten kijken ook neer op anderen dus wat is het verschil?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:01 schreef bijdehand het volgende:
Kan je vrijwillig neerkijken op studenten
En alle negers eten kip en watermeloen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Studenten kijken ook neer op anderen dus wat is het verschil?
Ohh oke, is het wel leuk werk?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee is niks met Recht. Maar is idd wel vrijwilligerswerk.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook weleens.
Nee nee. Jij bent zeker 1.50meter?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En alle negers eten kip en watermeloen.
Ik kijk neer op niemand
Ja zeker!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh oke, is het wel leuk werk?![]()
Nee, 1.80 meterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee nee. Jij bent zeker 1.50meter?
En dat is je hele lichaamquote:
?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dat is je hele lichaam?
Ja negers schijnen hun lul ook 3x om hun middel te kunnen slaan dus.quote:
Ohhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zeker!Ik vind het misschien wel leuker dan betaald werk, waar je voor je baas alleen een nummer bent die betaald moet worden, maar je er vaak weinig waardering voor terugkrijgt.
Het zou niet nodig moeten zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OhhVrijwilligerswerk is wel een goed iets. Zouden meer mensen moeten doen.
Klopt, maar dat is het helaas wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het zou niet nodig moeten zijn.
Dat zou awesome zijn. En dat zou zomaar kunnen als dagen 34 uur hadden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef FedExpress het volgende:
Nog beter is het om te studeren/werken EN vrijwilligerswerk te doen
Als je dat goed kan combineren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef FedExpress het volgende:
Nog beter is het om te studeren/werken EN vrijwilligerswerk te doen
maar niet te veel, er moet namelijk ook nog geld verdiend wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OhhVrijwilligerswerk is wel een goed iets. Zouden meer mensen moeten doen.
Idd. Vrijwilligerswerk is alleen te doen als je het of weinig doet of van een uitkering leeft (no offence)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maar niet te veel, er moet namelijk ook nog geld verdiend worden
met 24 uur gaat het ook kan ik je meldenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zou awesome zijn. En dat zou zomaar kunnen als dagen 34 uur hadden.
Werken en studeren en vrijwilligerswerk tegelijk... of je hebt zo'n suf kutvrijwilligersbaantje van 2 uur per week.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
met 24 uur gaat het ook kan ik je melden
ik zei werken/studeren...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Werken en studeren en vrijwilligerswerk tegelijk... of je hebt zo'n suf kutvrijwilligersbaantje van 2 uur per week.
Ja, dan moet het wel kunnen. Al is het een beetje raar om met een fulltime baan/studie nog vrijwillig te gaan werkenquote:
Geen last vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Sommige kunnen moeilijk stilzitten.
Je zou er maar eens last van hebben. Dan ben je eraan.quote:
Kan wel hoor. Een collega van mij heeft gewoon een fulltime baan, maar had nog tijd over.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dan moet het wel kunnen. Al is het een beetje raar om met een fulltime baan/studie nog vrijwillig te gaan werken
ja, ligt eraan wat je onder vrijwilligerswerk verstaat dan. Ik doe bijvoorbeeld bij mijn tennisclub een aantal commissies en heb bij mn studie ook een commissie gedaan. Daar gaan geen tientallen uren per week inzitten, maar het is wel vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dan moet het wel kunnen. Al is het een beetje raar om met een fulltime baan/studie nog vrijwillig te gaan werken
Ik versta toch andere dingen onder vrijwilligers werk maar tering wat een kutdiscussiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, ligt eraan wat je onder vrijwilligerswerk verstaat dan. Ik doe bijvoorbeeld bij mijn tennisclub een aantal commissies en heb bij mn studie ook een commissie gedaan. Daar gaan geen tientallen uren per week inzitten, maar het is wel vrijwilligerswerk
Nou verzin eens een onderwerp dan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik versta toch andere dingen onder vrijwilligers werk maar tering wat een kutdiscussie
Nee ga maar door ik peer 'm toch zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou verzin eens een onderwerp dan.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
laten we even naar de oorspronkelijke discussie teruggaan en het er dan niet meer over hebben: ST, prima als je iets tegen studenten hebt, maar doe niet zo neerbuigend, dat doen wij ook niet, ook al denk je dat
Ok.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
laten we even naar de oorspronkelijke discussie teruggaan en het er dan niet meer over hebben: ST, prima als je iets tegen studenten hebt, maar doe niet zo neerbuigend, dat doen wij ook niet, ook al denk je dat
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ga maar door ik peer 'm toch zo
Dat denk je. Ze kankert om de zoveel topics over studenten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:09 schreef kutkabouter het volgende:
mooi, we hebben het er niet meer over
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat denk je. Ze kankert om de zoveel topics over studenten.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef FedExpress het volgende:
studenten hebben de toekomst, of men dat nu leuk vindt of niet
het is gewoon zo. Met alle respect, vrijwilligerswerk is heel belangrijk, maar het houdt de economie niet op gang... Maar goed, ik houd er wel over op.quote:
Eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef FedExpress het volgende:
Wat heb jij dan voor toegevoegde waarde? Wij zijn minderwaardig aan jou, maar wat maakt jou meerderwaardig?quote:
Zou het breder willen trekken en zeggen 'mensen met een opleiding'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef FedExpress het volgende:
Ja, ST is weer op dreefquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zou het breder willen trekken en zeggen 'mensen met een opleiding'
Laaggeschoold werk is ook nog steeds nodig namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |