Is dat zo? Nou pis ik in mijn broek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:21 schreef Foksnor het volgende:
[..]
Google relateerd die resultaten aan je eigen zoekhistorie![]()
Dat hangt van meerdere factoren af. Onder andere of je ingelogd bent met je Google-account en die instellingen aan hebt staan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:21 schreef Foksnor het volgende:
Google relateerd die resultaten aan je eigen zoekhistorie![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:22 schreef Wijze_appel het volgende:
Is dat zo? Nou pis ik in mijn broek.
Er valt iemand flink door de mand.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Goedzo, pis jij maar lekker in je broek van het lachen dan, het was namelijk ook bedoeld als grapje. Ik heb 'm namelijk gewoon zelf gemaakt door in de html wijzigingen aan te brengen
.
Ieuw, Wijze_appel heeft in zijn broek geplast, nanananana
Nee hoor, maar aangezien ik me professioneel met SEO (Search Engine Optimization) en webdeveloping bezighoud, wil ik het graag even nuanceren als iemand onwaarheden over Google verkondigt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:32 schreef Wijze_appel het volgende:
![]()
De wijze waarop je hapt geeft me het vermoeden dat je wat te hard verdedigd. en je weet hoe het werkt met mensen die te vlug in de gordijnen vliegen...
Sow hey, wat ben jij goed zeg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar aangezien ik me professioneel met SEO (Search Engine Optimization) en webdeveloping bezighoud, wil ik het graag even nuanceren als iemand onwaarheden over Google verkondigt.
Brengt iemand eens expertise, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:11 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Sow hey, wat ben jij goed zeg.
echt, wat ben je eigelijk een onwijs zelfingenomen trieste kankerkneus. En dat zijn de laatste woorden die ik aan je wil besteden... Tering, de triestheid druipt er gewoon vanafquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:11 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Sow hey, wat ben jij goed zeg.
Ach, laat hem.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
echt, wat ben je eigelijk een onwijs zelfingenomen trieste kankerkneus. En dat zijn de laatste woorden die ik aan je wil besteden... Tering, de triestheid druipt er gewoon vanaf
ach, het is weekendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Er op gaan schelden lost vrij weinig op en brengt je alleen maar in de lagere positie.
quote:
Hoe zou jij het dan graag willen zien? En hoe moet dat praktisch aangepakt worden? Wetenschappers werken ook niet gratis enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... ik zeg namelijk niet dat de wetenschap als intentie slecht is. De wetenschap is tegenwoordig vervuild met subsidies en andere geldstromen wat de objectiviteit ten slechte komt. Het is tegenwoordig meer een vorm van politieke religie
Wetenschap moet weer worden waarvoor het is opgezet. En niet direct beïnvloedbaar door geldstromen en politiek of beklemmende patenten en copyrights.
Nogmaals: wat goed. Top.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook goed betaald voor mijn kennis en vaardigheden!
Hola. Dat is 1 kant van het verhaal. Er zijn honderden wetenschappers die heel wat anders zeggen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:32 schreef yole75 het volgende:
Is de kern ven det toppic nog wel begrepen?
Geen kans meer alles te laat en aarde gaar kapot,klinkt triest en negatief maar is gewoon feit dus...
Kep geen feiten want ik ben net als iedereen hier maar een leek die het van de info moet hebben van anderen. En dat filter ik op mijn manier, met mijn voorkeuren. Net als jij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:35 schreef yole75 het volgende:
ok wijze appel, wat is jouw feit of mening ,ik vertel mijn mening ook
Dat is waar: je mag in Nederland vrijelijk de grootste onzin verkopen die je kunt bedenken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:38 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Kep geen feiten want ik ben net als iedereen hier maar een leek die het van de info moet hebben van anderen. En dat filter ik op mijn manier, met mijn voorkeuren. Net als jij.
Mijn mening is dat het een dikke hoax is. Kan het niet bewijzen en dat hoeft ook niet.
Ey, Gobal cooling is óók onze schuld natuurlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In iedere geval groeit het ijs gestaag
De nieuwe subsidiespons?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ey, Gobal cooling is óók onze schuld natuurlijk.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:33 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hola. Dat is 1 kant van het verhaal. Er zijn honderden wetenschappers die heel wat anders zeggen.
Spatie na leesteken, om te beginnen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:32 schreef yole75 het volgende:
Is de kern ven det toppic nog wel begrepen?
Geen kans meer alles te laat en aarde gaar kapot,klinkt triest en negatief maar is gewoon feit dus,regering sta er maar voor en doe je best om t zo goed mogenlijk voor ons verwezelijken.,
dat er geen redding meer mogenlijk is,lees nostradames maar ook films en google!
t beste ervan maken met een goede stabiele overeenkomstige regerig bv?
Er is geen "global cooling" en die komt er ook niet. Waar heb je het eigenlijk over?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ey, Gobal cooling is óók onze schuld natuurlijk.
Prima, maar waar wordt dat interglaciaal dan veroorzaakt en is dat aantoonbaar verantwoordelijk voor de hele temperatuurstijging?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn geen meetfouten, dat stel ik helemaal niet. De Aarde warmt op grote schaal op doordat we in een interglaciaal zitten. Daar is niets geks aan, dat is juist erg natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |