das echt een goed punt!quote:Op maandag 15 november 2010 19:05 schreef Natalie78 het volgende:
Ik zet de aflevering van gisteren net aan, maar voor ik het vergeet...hoe zouden ze dat gedaan hebben met die vingers van Felicia? Het is toch dezelfde actrice?
Hoe bedoel je hoe hebben ze dat gedaan?quote:Op maandag 15 november 2010 19:05 schreef Natalie78 het volgende:
Ik zet de aflevering van gisteren net aan, maar voor ik het vergeet...hoe zouden ze dat gedaan hebben met die vingers van Felicia? Het is toch dezelfde actrice?
mist dat mens nu nog altijd een paar vingers, of zie je haar nu weer gewoon in beeld met vingers?quote:Op maandag 15 november 2010 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hoe hebben ze dat gedaan?
De actrice zelf heeft al haar vingers nog. En toen paar seizoenen terug toen ze hem net had afgesneden zag je soms wel duidelijk dat ze die vinger gebogen hield. En dat zal nu denk ik nog steeds zijn...quote:Op maandag 15 november 2010 19:21 schreef A-noniem het volgende:
[..]
mist dat mens nu nog altijd een paar vingers, of zie je haar nu weer gewoon in beeld met vingers?
daar heb ik dus helemaal niet op gelet.
Ja precies dat dus! Maar in deze aflevering zie je echt twee kleine stompjes, dat krijg je niet voor elkaar als je je vingers buigt. Misschien een stand in?quote:Op maandag 15 november 2010 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
De actrice zelf heeft al haar vingers nog. En toen paar seizoenen terug toen ze hem net had afgesneden zag je soms wel duidelijk dat ze die vinger gebogen hield. En dat zal nu denk ik nog steeds zijn...
Deze aflevering heb ik niet opgelet, maar die stompjes zag ik in een eerdere aflevering ook al idd. Geen idee hoe ze dat doen, maar zo heb ik vaker personages gezien die complete armen en benen moesten missen en dat het er ook heel echt uitzag, terwijl ze in het echt gewoon nog helemaal intact zijn zeg maarquote:Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja precies dat dus! Maar in deze aflevering zie je echt twee kleine stompjes, dat krijg je niet voor elkaar als je je vingers buigt. Misschien een stand in?
Oh, heb nog niet gekeken. Maar kunsthand kan altijd dat ze een soort handschoen draagt, met haar vingerstoppen alleen erin. Of weggeshopt later?quote:Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja precies dat dus! Maar in deze aflevering zie je echt twee kleine stompjes, dat krijg je niet voor elkaar als je je vingers buigt. Misschien een stand in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Op 5 december!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:32 schreef A-noniem het volgende:
maar op welke datum komt de nieuwe aflevering dan nu?
baal echt dat het een paar weken gaat duren
echt vervelend is dat inderdaad. en dan altijd op zo'n spannend moment. ben nu wel echt benieuwd naar hoe het gaat lopen met gabby en grace.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Op 5 december!Ik kijk altijd hier http://epguides.com/DesperateHousewives/ want helaas is Desperate Housewives nooit een heel seizoen achter elkaar iedere week. Ik heb al heel wat keren helemaal happy klaargezeten en er dan achtergekomen dat er geen nieuwe was.
Dat is echt zwaar balen ja! Nu kijk ik daarom ook regelmatig of er nog pauzes worden gehouden want het is echt niet tof als je je er helemaal op hebt verheugd en dan nog langer moet wachten.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Op 5 december!Ik kijk altijd hier http://epguides.com/DesperateHousewives/ want helaas is Desperate Housewives nooit een heel seizoen achter elkaar iedere week. Ik heb al heel wat keren helemaal happy klaargezeten en er dan achtergekomen dat er geen nieuwe was.
quote:Desperate Housewives star Teri Hatcher is to quit her lead role in the show, leaving the future of the series in jeopardy.
The 45-year-old actress, who has played ditsy mother Susan Mayer for seven years, has told colleagues at ABC that the next season will be her last.
Bosses at the U.S. network are now prepared for a double exit with co-star Felicity Huffman following Hatcher out of the show.
Oh noes!quote:Op zondag 21 november 2010 19:56 schreef BaRdmann het volgende:
Oei! Alarm! Please let this not be true!
http://bit.ly/9EL8CP
[..]
nou als een van de vier gaat, maakt me niet uit welke, dan mogen ze het van mij aan een einde breien. ik zou het heel jammer vinden, maar het is nu eenmaal toch zo dat de serie dan alleen maar bergafwaarts zou gaan. dan kunnen ze de serie beter eerder stoppen en mooi eindigen, dan lang doorgaan en slecht eindigen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh noes!![]()
Hoewel ik niet inzie waarom Susan's vertrek het einde van de serie zou betekenen. Persoonlijk zie ik van alle housewives Susan het liefste gaan, ze gedraagt zich soms als een puber van 14.
quote:Bosses at the U.S. network are now prepared for a double exit with co-star Felicity Huffman following Hatcher out of the show
Precies dit. Ik hoop dat het enkel een gerucht is, en dat ze de serie niet echt verlaat ; en Felicity Huffmann ook niet.quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nou als een van de vier gaat, maakt me niet uit welke, dan mogen ze het van mij aan een einde breien. ik zou het heel jammer vinden, maar het is nu eenmaal toch zo dat de serie dan alleen maar bergafwaarts zou gaan. dan kunnen ze de serie beter eerder stoppen en mooi eindigen, dan lang doorgaan en slecht eindigen.
maar dat zou natuurlijk ook betekenen dat susan en lynette uit wisteria lane verhuizen, en dat bree en gabby als enige achterblijven. en dat zou de afloop van de serie voor mij ook echt een kutgevoel geven. dan vallen ze dus uit elkaar na al die jaren van vriendschap.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef BaRdmann het volgende:
Ik denk, als ik het zo lees, dat ze stopt na het volgende seizoen. Dus na seizoen 8... goed, dat geeft dan nog afleveringen tot mei 2012. Maar Marc Cherry heeft getekend tot seizoen 9. Dus als ABC echt wil, eentje met Bree en Gabrielle (& Renee) ?
Nee toch maar niet. Stop dan maar de boel helemaal. Doodjammer weliswaar, had me nu gefocused op 9 seizoenen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |