abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92869742
Zij hebben echt het ideale huwelijk idd. Die van Susan en Lynette zijn een stuk saaier.
pi_92870801
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef Maartel het volgende:
Van dat Halfway House horen we ook niet veel meer..
Inderdaad.

Dat vind ik het jammere aan de laatste seizoenen van DH. Het is zo gefragmenteerd. Waar het de eerste helft bijvoorbeeld over de overval op Julie ging in het vorige seizoen, zo hoorde je er later weken niets meer van. Zelfde nu met dat halfway house. Allemaal losse stukjes die ze, vind ik, te weinig aan elkaar koppelen. Dat er steeds lange onderbrekingen tussen zitten helpt ook niet echt...
pi_92892344
Susan: 'There is close, and there is Glenn Close' (over die stalkende wannabe-donor).
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:30:51 #279
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93314697
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Susan: 'There is close, and there is Glenn Close' (over die stalkende wannabe-donor).
Haha ja!

Vraagje: hoe wist Mike waar Zach was?
pi_93438146
Volgens mij van in het begin toen hij net wist dat hij de vader van Zach was. Sindsdien hadden ze voor zover ik weet zo nu en dan contact.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_93438416
Gister was er geen aflevering toch? :( Volgende week weer..
pi_93440363
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef LeNick het volgende:
Gister was er geen aflevering toch? :( Volgende week weer..
Ja echt kut, zit je er net weer een beetje in, is er weer geen aflevering. Bij DH vind ik het altijd wel extreem, andere series lopen nog wel lekker door, maar dit is echt bagger.
Feauteaux
pi_93442575
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:43 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ja echt kut, zit je er net weer een beetje in, is er weer geen aflevering. Bij DH vind ik het altijd wel extreem, andere series lopen nog wel lekker door, maar dit is echt bagger.
En na volgende week is er weer een break dacht ik...logisch dat de kijkcijfers nu vallen..
pi_93445674
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En na volgende week is er weer een break dacht ik...logisch dat de kijkcijfers nu vallen..
Ik kon geen duidelijk lijst vinden, op IMDB staat iig dat er inderdaad 2 afleveringen zijn, dan 10 april pas weer verder. De aflevering daarna staat dan ineens voor 27 maart, wat natuurlijk niet klopt, laten we hopen dat dat wel gewoon 17 april zal zijn dan.
Inderdaad niet gek dat de kijkcijfers zo tegenvallen.
Feauteaux
pi_93449269
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ik zat helemaal klaar net! :'(
pi_93455590
Ik word daar zo moe van... Was vorig seizoen ook al. Snapte er geen reet meer van op een gegeven moment.
Bluh :(
pi_93760437
Ik heb een spoiler gezien :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door SW8810 op 07-03-2011 10:26:01 (Je kon het gif plaatje in dit topic zien ) ]
pi_93762544
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef SW8810 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
pi_93779132
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef SW8810 het volgende:

SPOILER
Oeh! :o

Ik heb hem net aangezet, ben benieuwd. c_/
pi_93779835
Leuk einde :P , verder vond ik het geen heel leuke aflevering. Er gebeurde niet zoveel.
pi_93781876
Ik vond het een goede aflevering! Jammer alleen dat Gaby nu voor de zoveelste keer een 'les' leert. Valt in herhaling en wordt een beetje ongeloofwaardig.

Dat einde! :o
pi_93787190
Die vriendin van Lynette heeft een wat vreemde rol, zij is wel :9~ :9~ trouwens.
pi_93813071
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef Natalie78 het volgende:
Ik vond het een goede aflevering! Jammer alleen dat Gaby nu voor de zoveelste keer een 'les' leert. Valt in herhaling en wordt een beetje ongeloofwaardig.

Dat einde! :o
Haha ja maar aan de andere kant had Gaby ook wel aardig wat lesjes te leren :P Alleen jammer dat ze dan altijd maar voor eventjes veranderd in diezelfde episode en ze daarna weer gewoon de 'egoistische bitch' uit kan hangen.

Ik vond het ook wel een toffe aflevering, ik vond het de laatste tijd een beetje makjes voortkabbelen, nu is er weer even actie in de tent :P
Feauteaux
pi_93813523
Vond het wel een vermakelijke aflevering, maar vind het niveau van de serie wel wat achteruit gehold. We hebben sinds die riot niets meer gehoord van dat huis, Mike en Susans financiele problemen worden genegeerd, en alweer een verhaallijn waarin Gaby vervelend tegen haar kinderen doet..

Beths zelfmoord zag ik op dat moment wel aankomen, maar vraag me af of ze dan inderdaad haar nier gebruiken. Lijkt me niet als Bree al heeft toegezegd.

En terwijl de dagen verstreken in Wisteria Lane, bleef die picknicktocht van Mike en Susan maar voortduren :? Bree had Susan allang kunnen opbellen om het goede nieuws te vertellen, dat doe je toch als eerste, en niet dat je dan eerst nog langs Beth gaat? Beetje vaag allemaal.
pi_93815002
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond het wel een vermakelijke aflevering, maar vind het niveau van de serie wel wat achteruit gehold. We hebben sinds die riot niets meer gehoord van dat huis, Mike en Susans financiele problemen worden genegeerd, en alweer een verhaallijn waarin Gaby vervelend tegen haar kinderen doet..

Beths zelfmoord zag ik op dat moment wel aankomen, maar vraag me af of ze dan inderdaad haar nier gebruiken. Lijkt me niet als Bree al heeft toegezegd.

En terwijl de dagen verstreken in Wisteria Lane, bleef die picknicktocht van Mike en Susan maar voortduren :? Bree had Susan allang kunnen opbellen om het goede nieuws te vertellen, dat doe je toch als eerste, en niet dat je dan eerst nog langs Beth gaat? Beetje vaag allemaal.
Ja dat laatste dacht ik ook ja, waarom niet meteen het goede nieuws rondbellen? :Y
pi_93832068
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:09 schreef shiNinG_staR het volgende:

Nou ja als Beth toch al dood is lijkt me dat ze eerder haar nier gebruiken dan die van een levend persoon. Alleen, moet ze dan niet binnen 5 minuten aan de machines liggen?

De tijdslijnen vind ik sowieso een beetje raar inderdaad. Valt me wel op dat dat wel vaker gebeurt, verschillende scenes door elkaar en de een zou in werkelijkheid eigenlijk veel langer moeten duren dan de rest, heel stom.
Feauteaux
pi_93832151
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ja dat laatste dacht ik ook ja, waarom niet meteen het goede nieuws rondbellen? :Y
Ja plus, waarom wordt Beth zelf niet gebeld, is dit geen info die ze eigenlijk helemaal niet aan Bree mogen geven?
Feauteaux
pi_93832825
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ja plus, waarom wordt Beth zelf niet gebeld, is dit geen info die ze eigenlijk helemaal niet aan Bree mogen geven?
Dat ook ja. ;)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:53:28 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93836134
Ik heb hardop gelachen bij dat Lynette-Rene-babygedoe in het restaurant _O-.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:55:04 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93836234
En dat lijkverhaal van vorige week: erg onwaarschijnlijk. 1) het is wel erg toevallig dat hij overlijdt op de dag dat z'n nieuwe testament ingaat, 2) ze kunnen toch wel vaststellen dat hij langer dood is dan de familie heeft opgegeven?
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')