Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef Maartel het volgende:
Van dat Halfway House horen we ook niet veel meer..
Haha ja!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Susan: 'There is close, and there is Glenn Close' (over die stalkende wannabe-donor).
Ja echt kut, zit je er net weer een beetje in, is er weer geen aflevering. Bij DH vind ik het altijd wel extreem, andere series lopen nog wel lekker door, maar dit is echt bagger.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef LeNick het volgende:
Gister was er geen aflevering toch?Volgende week weer..
En na volgende week is er weer een break dacht ik...logisch dat de kijkcijfers nu vallen..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:43 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja echt kut, zit je er net weer een beetje in, is er weer geen aflevering. Bij DH vind ik het altijd wel extreem, andere series lopen nog wel lekker door, maar dit is echt bagger.
Ik kon geen duidelijk lijst vinden, op IMDB staat iig dat er inderdaad 2 afleveringen zijn, dan 10 april pas weer verder. De aflevering daarna staat dan ineens voor 27 maart, wat natuurlijk niet klopt, laten we hopen dat dat wel gewoon 17 april zal zijn dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En na volgende week is er weer een break dacht ik...logisch dat de kijkcijfers nu vallen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door SW8810 op 07-03-2011 10:26:01 (Je kon het gif plaatje in dit topic zien ) ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef SW8810 het volgende:
Ik heb een spoiler gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef SW8810 het volgende:
Ik heb een spoiler gezien
Oeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem net aangezet, ben benieuwd.![]()
Haha ja maar aan de andere kant had Gaby ook wel aardig wat lesjes te lerenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef Natalie78 het volgende:
Ik vond het een goede aflevering! Jammer alleen dat Gaby nu voor de zoveelste keer een 'les' leert. Valt in herhaling en wordt een beetje ongeloofwaardig.
Dat einde!
Ja dat laatste dacht ik ook ja, waarom niet meteen het goede nieuws rondbellen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond het wel een vermakelijke aflevering, maar vind het niveau van de serie wel wat achteruit gehold. We hebben sinds die riot niets meer gehoord van dat huis, Mike en Susans financiele problemen worden genegeerd, en alweer een verhaallijn waarin Gaby vervelend tegen haar kinderen doet..
Beths zelfmoord zag ik op dat moment wel aankomen, maar vraag me af of ze dan inderdaad haar nier gebruiken. Lijkt me niet als Bree al heeft toegezegd.
En terwijl de dagen verstreken in Wisteria Lane, bleef die picknicktocht van Mike en Susan maar voortdurenBree had Susan allang kunnen opbellen om het goede nieuws te vertellen, dat doe je toch als eerste, en niet dat je dan eerst nog langs Beth gaat? Beetje vaag allemaal.
Nou ja als Beth toch al dood is lijkt me dat ze eerder haar nier gebruiken dan die van een levend persoon. Alleen, moet ze dan niet binnen 5 minuten aan de machines liggen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond het wel een vermakelijke aflevering, maar vind het niveau van de serie wel wat achteruit gehold. We hebben sinds die riot niets meer gehoord van dat huis, Mike en Susans financiele problemen worden genegeerd, en alweer een verhaallijn waarin Gaby vervelend tegen haar kinderen doet..
Beths zelfmoord zag ik op dat moment wel aankomen, maar vraag me af of ze dan inderdaad haar nier gebruiken. Lijkt me niet als Bree al heeft toegezegd.
En terwijl de dagen verstreken in Wisteria Lane, bleef die picknicktocht van Mike en Susan maar voortdurenBree had Susan allang kunnen opbellen om het goede nieuws te vertellen, dat doe je toch als eerste, en niet dat je dan eerst nog langs Beth gaat? Beetje vaag allemaal.
Ja plus, waarom wordt Beth zelf niet gebeld, is dit geen info die ze eigenlijk helemaal niet aan Bree mogen geven?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja dat laatste dacht ik ook ja, waarom niet meteen het goede nieuws rondbellen?
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja plus, waarom wordt Beth zelf niet gebeld, is dit geen info die ze eigenlijk helemaal niet aan Bree mogen geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |