abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:17:52 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87546196
Mart Smeets (....) neemt het nu bij DWDD erg op voor Yuri.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87546248
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:49 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, coke is na 4 dagen max weer uit je bloed, behalve bij binge gebruik, dan kan het 8 dagen duren, in theorie zou je een test dus kunnen omzeilen bij regelmatige controles, 4 dagen daarvoor niets meer nemen.

Wat mij opvalt is dat hij vlak voor de schorsing gebruikt zou hebben en dat er bij de test van de 13e niks is gevonden. Dat kan natuurlijk nooit. De verandering in gedrag kan heel goed een geestelijke terugval zijn geweest zonder dat hij gebruikt heeft.
Dit vind ik ook opmerkelijk. Waar ik tot nu weinig vertrouwen in het verhaal van Van Gelder had brengt me dit toch sterk aan het twijfelen.

Ik heb bovendien de indruk dat de turnbond hem liever kwijt is dan rijk. Ze willen niet eens moeite doen, terwijl het toch een bekend gegeven is dat verslaafden meestal een terugslag krijgen.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:20:33 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87546316
Er is nog geen uitslag van de test van de 13e.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:20:44 #179
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_87546327
Met alle informatie die ik nu heb neig ik naar het geloven van Van Gelder.
Dan zit de bond gigantisch fout en behaalt Van Gelder in Londen een gouden medaille voor België
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_87546924
Gisteren vond ik de verklaring van de bond nog goed en netjes, maar dat staat nu ook op losse schroeven bij mij. Ze trekken wel heel erg hard hun handen ervan af.

Gelukkig weet NOC*NSF wel hoe het werkt en leveren zij iig nog nazorg aan Van Gelder. Zouden zij trouwens de bond nog kunnen overrulen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_87547357
Er zal toch neem ik aan een grondig onderzoek gaan plaatsvinden na deze hele affaire neem ik aan.

Is daar iets over bekend?
٩๏̯͡๏)۶
pi_87548897
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:49 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, coke is na 4 dagen max weer uit je bloed, behalve bij binge gebruik, dan kan het 8 dagen duren, in theorie zou je een test dus kunnen omzeilen bij regelmatige controles, 4 dagen daarvoor niets meer nemen.

Wat mij opvalt is dat hij vlak voor de schorsing gebruikt zou hebben en dat er bij de test van de 13e niks is gevonden. Dat kan natuurlijk nooit. De verandering in gedrag kan heel goed een geestelijke terugval zijn geweest zonder dat hij gebruikt heeft.

Zo jammer, dit gaat hem blijven achtervolgen.
ze kunnen door een haartest een half jaar terug in de tijd om te zien of je coke hebt gebruikt
  † In Memoriam † donderdag 14 oktober 2010 @ 21:23:03 #183
128220 Peter6000
pi_87549446
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:11 schreef Evertjan het volgende:

[..]

ze kunnen door een haartest een half jaar terug in de tijd om te zien of je coke hebt gebruikt
Als dat echt zo is ligt de sleutel om aan alle twijfel een eind te maken bij hem.

Als hij zo`n test niet doet zegt dat ook wat.
pi_87549944
Wat is dit allemaal voor gekkigheid? DIe bond is hoe dan ook een schoolvoorbeeld van amateurisme. Lekker voor België uitkomen en weg uit dit achterlijke maaiveld-land.
pi_87549989
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:23 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Als dat echt zo is ligt de sleutel om aan alle twijfel een eind te maken bij hem.

Als hij zo`n test niet doet zegt dat ook wat.
Gaat er niet om of hij coke heeft gebruikt. Het gaat erom of wat de bond gezegd heeft klopt.
  † In Memoriam † donderdag 14 oktober 2010 @ 21:36:48 #186
128220 Peter6000
pi_87550153
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Gaat er niet om of hij coke heeft gebruikt. Het gaat erom of wat de bond gezegd heeft klopt.
De bond heeft toch gezegd dat hij coke heeft gebruikt?

Dan kan hij aantonen of dat klopt.
pi_87550163
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ja, maar iedereen wil nu weten of ie gesnoven heeft.

Daarom moet ie een haar afstaan.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:37:35 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87550200
Straks zijn sponsor en nieuwe woordvoerder Hans Horneman bij P&W.
Poef.....gone! ©golfer
pi_87550468
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

De bond mag wel eens vertellen hoe ze weten dat hij coke heeft gebruikt. Ik snap dat ze achterdochtig zijn maar wij kunnen niet controleren wie er nu liegt zeker omdat er geen test is. Yuri kan wel een test doen maar stel dat hij wel gebruikt heeft dan doet hij dat niet. Ook als hij niet heeft gebruikt kan ik me voorstellen dat hij geen test wil als de bond gewoon liegt. Daarom wil ik weten of de bond gewoon bluft of dat Yuri liegt.

Kan me voorstellen dat de bond geen test wil als ze bluffen en kan me voorstellen dat Yuri geen test wil als ie coke gebruikt heeft.
pi_87550591
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, maar iedereen wil nu weten of ie gesnoven heeft.

Daarom moet ie een haar afstaan.
Begrijp ik, maar stel dat hij incidenteel gebruikt heeft (twee week geleden bijvoorbeeld) en de bond weet dat helemaal niet maar vertrouwt hem niet en liegt nu. Dan snap ik dat hij geen test wil doen. Het is niet in competitieverband en bij een out of competition-controle ook niet gepakt.
  † In Memoriam † donderdag 14 oktober 2010 @ 21:46:58 #191
128220 Peter6000
pi_87550655
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:42 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

De bond mag wel eens vertellen hoe ze weten dat hij coke heeft gebruikt. Ik snap dat ze achterdochtig zijn maar wij kunnen niet controleren wie er nu liegt zeker omdat er geen test is. Yuri kan wel een test doen maar stel dat hij wel gebruikt heeft dan doet hij dat niet. Ook als hij niet heeft gebruikt kan ik me voorstellen dat hij geen test wil als de bond gewoon liegt. Daarom wil ik weten of de bond gewoon bluft of dat Yuri liegt.

Kan me voorstellen dat de bond geen test wil als ze bluffen en kan me voorstellen dat Yuri geen test wil als ie coke gebruikt heeft.
Ik geloof dat ik je point nu begrijp.

Het gaat je er meer om dat het ook zo kan zijn dat de bond door iemand anders is ingelicht dat Yuri gebruikt heeft, en dat hij dat zelf niet toegegeven heeft. En dat het daarom onterecht is dat hij uit het team gezet is omdat de bond dat heeft gedaan zonder dat ze hard kunnen maken (geen positieve test) dat hij gebruikt heeft.
  † In Memoriam † donderdag 14 oktober 2010 @ 21:59:34 #192
128220 Peter6000
pi_87551310
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:42 schreef Lagrinta het volgende:
Ook als hij niet heeft gebruikt kan ik me voorstellen dat hij geen test wil als de bond gewoon liegt.
Maar dat kan ìk me dus niet voorstellen.

Als je op die manier aan alle twijfel een eind kan maken, zie ik geen reden dat niet te doen.
pi_87551395
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Iemand die zijn onschuld moet bewijzen. _O- Omgekeerde wereld.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_87551449
Geukers over verklaring Van Gelder:
http://nos.nl/video/19143(...)yuri-van-gelder.html
pi_87553276
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:46 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik je point nu begrijp.

Het gaat je er meer om dat het ook zo kan zijn dat de bond door iemand anders is ingelicht dat Yuri gebruikt heeft, en dat hij dat zelf niet toegegeven heeft. En dat het daarom onterecht is dat hij uit het team gezet is omdat de bond dat heeft gedaan zonder dat ze hard kunnen maken (geen positieve test) dat hij gebruikt heeft.
Ah je, een lek. Ja, maar daar mag een bond niet op afgaan. Ik vind het al met al een groot gepruts. Misschien wordt er meer duidelijk in P en W.
pi_87553311
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:59 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Maar dat kan ìk me dus niet voorstellen.

Als je op die manier aan alle twijfel een eind kan maken, zie ik geen reden dat niet te doen.
Ja, maar gaat ook om je eergevoel. Dat is geen ratio maar emotie en dat speelt ook minstens zo'n grote rol. Jij wordt ergens van beschuldigd, nou laat diegene dat maar hard maken. Er is niet eens een positieve test.
pi_87553962
Z'n woordvoerder, die gisteren ook bij DWDD zat, zit zometeen bij P&W.
sig verwijderd door FA
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:02:35 #198
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87554249
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Z'n woordvoerder, die gisteren ook bij DWDD zat, zit zometeen bij P&W.
Gisteren zat toch alleen z'n werkgever bij DWDD?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_87554323
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:02 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Gisteren zat toch alleen z'n werkgever bij DWDD?
Ja, maar nu is hij officieel benoemd tot z'n woordvoerder.
sig verwijderd door FA
pi_87554329
Het is sinds vanmiddag ook zijn woordvoerder.

edit: ah, dubbel. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')