cocaine blijft maanden in je urine zichtbaar volgens mij dus dan was ie vanzelf wel tegen de lamp gelopen bij een controle... het effect is dan precies hetzelfde als nuquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:10 schreef PLAE@ het volgende:
Sowieso belachelijk gedoe met bonden met zoveel macht.
Hij moet zelf weten wat ie privé doet. Zolang hij bij controles niet positief test zie ik het probleem niet.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
cocaine blijft maanden in je urine zichtbaar volgens mij dus dan was ie vanzelf wel tegen de lamp gelopen bij een controle... het effect is dan precies hetzelfde als nu
Maar hoe dan ook, hij heeft afspraken gemaakt, die is hij niet nagekomen. Ik kan me nu ook moeilijk voorstellen dat hij helemaal niet meer heeft gebruikt tot op het moment dat hij is betrapt. Ik dacht nl ook dat het veel langer aantoonbaar was maar het blijkt toch relatief snel uit je lichaam te zijn. Recreatief gebruik hoeft dus geen positief resultaat op te leveren, vooral niet als de controles periodiek zijn geweest. Vier dagen voor de test niet gebruiken is bij niet al te grote hoeveelheden voldoende.quote:Cocaïne
Cocaïne is in verreweg de meeste gevallen na maximaal 72 uur niet meer aantoonbaar. Als er gedurende enkele dagen extreem veel wordt gesnoven, kan coke in zeer uitzonderlijke gevallen 5 - 7 dagen aantoonbaar zijn. Bij basen is dit ook het geval.
Een lijntjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:53 schreef Symphonic het volgende:
Wat een droplul ook...
Zijn hele comeback voor niets geweest dus...
http://nos.nl/video/191085-sikkens-er-moet-een-streep-onder.html
Die eindopmerking is inderdaad geniaal
Omdat ze hem de kans wilden geven om zelf met het verhaal naar buiten te komenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
En waarom kon deze info gisteravond niet al bekend gemaakt worden??
Zal zijn advocaat wel tegengehouden hebben om de een of andere reden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een sukkel.
Mag hopen dat ie hulp heeft om er vanaf te komen.
En waarom kon deze info gisteravond niet al bekend gemaakt worden??
quote:Werkgever Van Gelder: Koude douche AMSTELVEEN - Vanaf 1 september verrichtte turner Yuri van Gelder pr-werkzaamheden voor mediabedrijf Omnicom. Aan de samenwerking komt nadat woensdag bekend werd dat de turner opnieuw cocaïne heeft gebruikt waarschijnlijk meteen weer een einde. ?Ik word er niet blij van?, zei directeur Hans Horneman woensdag.
Horneman had nog contact gehad met de sporter die zelf nog steeds geen verklaring heeft afgelegd. Dat deed gymnastiekbond KNGU dan maar zelf. "Yuri heeft tegen mij blijkbaar niet de waarheid gezegd”, concludeerde Horneman. "Ik heb hem op de man af gevraagd wat er speelde. Hij zei me dat hij mentaal onder grote druk stond, dat het te moeilijk was om te turnen. Ik kreeg de indruk dat hij in het buitenland was.”
"Dit is een koude douche. Je geeft iemand een kans, maar ik denk dat er nu een streep door gaat.”
Boonen is volgens mij door UCI en WADA ook nooit officieel geschorst. Omdat het buiten competitie was en er op dat gebruik geen straf staat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef SuikerVuist het volgende:
Mja, "makkelijk opspoorbaar" ...coke head - en dealer (aldus Tom Vanoppen) - Tom Boonen is ook maar 2 keer betrapt, he. Lijkt me dat die in zijn carriere meer dan 2 (buiten competitie) controles heeft moeten ondergaan.
Wat betreft Tom Boonen doelde ik op de opmerking (van een andere poster) dat het (of beter, een bestanddeel) maandenlang opspoorbaar zou zijn. Dat zal wel, maar dan is het blijkbaar(?) niet foolproof.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:09 schreef Colplay het volgende:
[..]
Boonen is volgens mij door UCI en WADA ook nooit officieel geschorst. Omdat het buiten competitie was en er op dat gebruik geen straf staat.
Van Gelder gebruikte al jaren voor hij vorig jaar betrapt werd. Verschil was alleen dat hij het nu rond een wedstrijd deed. Zoals gezegd is gemiddeld cokegebruik in de urine na 72 uur niet meer te zien. Dus Van Gelder heeft zich jaren weten te beheersen als het binnen drie dagen voor de wedstrijd was.
Ik vind dat ongeloofwaardig van Van Gelder.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef Little_Acorn het volgende:
Nu bij DWDD zegt z'n werkegever dat Yuri het gebruik ontkent
Klopt jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef Little_Acorn het volgende:
Nu bij DWDD zegt z'n werkegever dat Yuri het gebruik ontkent
Holland Sportquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef VreemdeEend het volgende:
In Holland Sport wordt er nu gezegd dat hij heeft ontkent cocaïne te hebben gebruikt??
Valt wel mee hoor, iedereen weet dat hij gebruikt heeft, dan kan hij nog wel wat tegenpruttelen, maar ik denk niet dat iemand daar naar luistert.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:50 schreef Toad het volgende:
Hm, zonder positieve test gaat het een beetje welles nietes spelletje worden vrees ik...
Beeldvorming is een. Maar iedereen heeft het ook al over een juridische procedure.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:52 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, iedereen weet dat hij gebruikt heeft, dan kan hij nog wel wat tegenpruttelen, maar ik denk niet dat iemand daar naar luistert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |