abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87499165
Reken er maar op dat zijn gebruik zeer problematisch was. Als die kerel echt heavy verslaafd is aan dat spul dan gebruikt hij al tijden stiekem. Een verslaafde is een koning van het maskeren totdat het gebruik dusdanig dwangmatig wordt dat hij ook moet gebruiken op momenten waarop hij betrapt kan worden.

Dat is wat ik denk dat er gebeurt is, dit was niet omdat hij nog maar eens 'een' lijntje heeft genomen. Ook de sportbond zou een kleine terugval kunnen begrijpen en met veel gesnik en gedoe zouden ze dat kunnen vergeven.

Mijn vermoeden is dat hij gewoon helemaal teruggevallen in gebruik is.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_87499186
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:10 schreef PLAE@ het volgende:
Sowieso belachelijk gedoe met bonden met zoveel macht.

Hij moet zelf weten wat ie privé doet. Zolang hij bij controles niet positief test zie ik het probleem niet.
cocaine blijft maanden in je urine zichtbaar volgens mij dus dan was ie vanzelf wel tegen de lamp gelopen bij een controle... het effect is dan precies hetzelfde als nu
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:18:55 #103
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_87499437
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

cocaine blijft maanden in je urine zichtbaar volgens mij dus dan was ie vanzelf wel tegen de lamp gelopen bij een controle... het effect is dan precies hetzelfde als nu
quote:
Cocaïne
Cocaïne is in verreweg de meeste gevallen na maximaal 72 uur niet meer aantoonbaar. Als er gedurende enkele dagen extreem veel wordt gesnoven, kan coke in zeer uitzonderlijke gevallen 5 - 7 dagen aantoonbaar zijn. Bij basen is dit ook het geval.
Maar hoe dan ook, hij heeft afspraken gemaakt, die is hij niet nagekomen. Ik kan me nu ook moeilijk voorstellen dat hij helemaal niet meer heeft gebruikt tot op het moment dat hij is betrapt. Ik dacht nl ook dat het veel langer aantoonbaar was maar het blijkt toch relatief snel uit je lichaam te zijn. Recreatief gebruik hoeft dus geen positief resultaat op te leveren, vooral niet als de controles periodiek zijn geweest. Vier dagen voor de test niet gebruiken is bij niet al te grote hoeveelheden voldoende.
be nice or go away
pi_87500339
Wat een sukkel.

Mag hopen dat ie hulp heeft om er vanaf te komen.

En waarom kon deze info gisteravond niet al bekend gemaakt worden??
pi_87500813
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:53 schreef Symphonic het volgende:
Wat een droplul ook...
Zijn hele comeback voor niets geweest dus...

http://nos.nl/video/191085-sikkens-er-moet-een-streep-onder.html

Die eindopmerking is inderdaad geniaal :Y
Een lijntje :D
pi_87500914
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:

Omdat ze hem de kans wilden geven om zelf met het verhaal naar buiten te komen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_87500964
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een sukkel.

Mag hopen dat ie hulp heeft om er vanaf te komen.

Zal zijn advocaat wel tegengehouden hebben om de een of andere reden.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:05:57 #108
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_87501232
Mja, "makkelijk opspoorbaar" ...coke head - en dealer (aldus Tom Vanoppen) - Tom Boonen is ook maar 2 keer betrapt, he. Lijkt me dat die in zijn carriere meer dan 2 (buiten competitie) controles heeft moeten ondergaan.
pi_87501320
quote:
Werkgever Van Gelder: Koude douche AMSTELVEEN - Vanaf 1 september verrichtte turner Yuri van Gelder pr-werkzaamheden voor mediabedrijf Omnicom. Aan de samenwerking komt nadat woensdag bekend werd dat de turner opnieuw cocaïne heeft gebruikt waarschijnlijk meteen weer een einde. ?Ik word er niet blij van?, zei directeur Hans Horneman woensdag.

Horneman had nog contact gehad met de sporter die zelf nog steeds geen verklaring heeft afgelegd. Dat deed gymnastiekbond KNGU dan maar zelf. "Yuri heeft tegen mij blijkbaar niet de waarheid gezegd”, concludeerde Horneman. "Ik heb hem op de man af gevraagd wat er speelde. Hij zei me dat hij mentaal onder grote druk stond, dat het te moeilijk was om te turnen. Ik kreeg de indruk dat hij in het buitenland was.”

"Dit is een koude douche. Je geeft iemand een kans, maar ik denk dat er nu een streep door gaat.”
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:09:57 #110
67205 Colplay
How you doin??
pi_87501384
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef SuikerVuist het volgende:
Mja, "makkelijk opspoorbaar" ...coke head - en dealer (aldus Tom Vanoppen) - Tom Boonen is ook maar 2 keer betrapt, he. Lijkt me dat die in zijn carriere meer dan 2 (buiten competitie) controles heeft moeten ondergaan.
Boonen is volgens mij door UCI en WADA ook nooit officieel geschorst. Omdat het buiten competitie was en er op dat gebruik geen straf staat.

Van Gelder gebruikte al jaren voor hij vorig jaar betrapt werd. Verschil was alleen dat hij het nu rond een wedstrijd deed. Zoals gezegd is gemiddeld cokegebruik in de urine na 72 uur niet meer te zien. Dus Van Gelder heeft zich jaren weten te beheersen als het binnen drie dagen voor de wedstrijd was.

Dat de bond strengere regels heeft kan ik mij aan de ene kant voorstellen, maar aan de andere kant waarom roomser zijn dan de paus? Als cokegebruiker was hij jaren de beste van de Europa en heeft de bond ook niets gedaan al wisten ze van zijn gebruik!
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:26:08 #111
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_87502008
ik vind het bijzonder jammer voor zo'n iemand als hij, met zijn capaciteiten, zo laag kan zinken:( Toen ik hem ontmoetten was hij toch wel een hele toffe gozer...
Be dance |Be real| Be You
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:26:43 #112
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_87502026
jammer had van Yuri wel wat meer discipline verwacht :S

Vanavond maar kijken dan naar Hangen opstaan en diep vallen.
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:45:54 #113
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_87502752
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:09 schreef Colplay het volgende:

[..]

Boonen is volgens mij door UCI en WADA ook nooit officieel geschorst. Omdat het buiten competitie was en er op dat gebruik geen straf staat.

Van Gelder gebruikte al jaren voor hij vorig jaar betrapt werd. Verschil was alleen dat hij het nu rond een wedstrijd deed. Zoals gezegd is gemiddeld cokegebruik in de urine na 72 uur niet meer te zien. Dus Van Gelder heeft zich jaren weten te beheersen als het binnen drie dagen voor de wedstrijd was.

Wat betreft Tom Boonen doelde ik op de opmerking (van een andere poster) dat het (of beter, een bestanddeel) maandenlang opspoorbaar zou zijn. Dat zal wel, maar dan is het blijkbaar(?) niet foolproof.

Of niet?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:49:16 #114
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_87502863
Die opmerking. _O_
Maar ik vind het gewoon sneu, hoop dat die jongen - ongeacht of dat binnen de sport is - de boel weer op de rails krijgt.
pi_87506487
Nu bij DWDD zegt z'n werkegever dat Yuri het gebruik ontkent :?
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_87506489
In Holland Sport wordt er nu gezegd dat hij heeft ontkent cocaïne te hebben gebruikt??
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:38:46 #117
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87506494
Nu bij DWDD zit de werkgever van Yuri, die beweert dat Yuri tegen hem heeft gezegd dat hij NIET heeft gebruikt. Verder zegt de werkgever dat hij er mentaal compleet doorheen zit.

Tsja.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_87506522
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik vind dat ongeloofwaardig van Van Gelder.
pi_87506566
Wat een soap is dit zeg jezus :')
pi_87506574
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef Little_Acorn het volgende:
Klopt ja ;)

Denk dat hij het nu gaat ontkennen, omdat hij officiël niet positief getest is, op die manier zou hij dan misschien zijn turncarriere nog kunnen redden. Maar de turnbond zal wel niet meer op hem zitten te wachten.
pi_87506742
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef VreemdeEend het volgende:
In Holland Sport wordt er nu gezegd dat hij heeft ontkent cocaïne te hebben gebruikt??
Holland Sport :').

Als verwacht, toch gebruikt, het verhaal nu lijkt me onzin.
sig verwijderd door FA
pi_87506857
Eerst heeft ie toegegeven weer te hebben gebruikt, toen heeft de bond hem eruit gezet en nu ontkent ie dat ie heeft gezegd dat er weer is gebruikt door hem. Is zoiets de situatie nu 8)7
pi_87506954
Hm, zonder positieve test gaat het een beetje welles nietes spelletje worden vrees ik...
pi_87507039
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:50 schreef Toad het volgende:
Hm, zonder positieve test gaat het een beetje welles nietes spelletje worden vrees ik...
Valt wel mee hoor, iedereen weet dat hij gebruikt heeft, dan kan hij nog wel wat tegenpruttelen, maar ik denk niet dat iemand daar naar luistert.
pi_87507149
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:52 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, iedereen weet dat hij gebruikt heeft, dan kan hij nog wel wat tegenpruttelen, maar ik denk niet dat iemand daar naar luistert.
Beeldvorming is een. Maar iedereen heeft het ook al over een juridische procedure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')