Ah okay, nou nee, ben blij dat ik daar nooit aan ben begonnen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat je verkapt op zoek bent naar drugs. GrapjeIn drugstopics komen dealbaits voor
Hij is ook erg goed met touwen, schijnt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:25 schreef Ericr het volgende:
Hoop het niet maar Yuri kan volgens mij maar beter goed in de gaten gehouden worden in de buurt van een spoorwegovergang of bruggen.
In ieder geval weinig geduld.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Dat ze hadden verwacht en dat ze het normaal zouden hebben gevonden dat Yuri zelf met een verklaring zou komen.
Nu dit niet is gebeurd hebben ze besloten om het zelf te doen. Kwam toch een beetje het onbegrip tegenover hem naar voren vond ik.
Goed punt. Mits hij de Belgische nationaliteit kan krijgen binnen 2 dagen misschien wel ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:27 schreef kahaarin het volgende:
Hypothetisch gesproken, stel nu dat Yuri de bv Belgische turnbond zo ver krijgt dat ze hem willen opstellen, dan mag hij nu toch gewoon wel turnen?
Dit toernooi zal hem wel niet worden denk ik, hoe lang kun je coke aantreffen in het bloed?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goed punt. Mits hij de Belgische nationaliteit kan krijgen binnen 2 dagen misschien wel ja.
Vind ik ook. Ze maken de wanvertoning van gister meer dan goed.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
In ieder geval weinig geduld.
Ze zijn klaar met hem en hebben er een opvallend goed verhaal bij, vind ik.
Daar ben ik ook wel bang voor ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:25 schreef Ericr het volgende:
Hoop het niet maar Yuri kan volgens mij maar beter goed in de gaten gehouden worden in de buurt van een spoorwegovergang of bruggen.
Er is nog steeds niet bekend hoe vaak hij heeft gebruikt, alleen dat hij gebruikt heeft. Kan ook eenmalige terugval zijn. Dit moet Yuri beantwoorden...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:31 schreef Ericr het volgende:
Absoluut een lamlul maar dat is wel vaker het geval bij junks. Knuppel staat diverse media te woord over zijn moeilijke tijden en dan ben je dus gewoon nog steeds bezig met hetzelfde gekloot waarvoor je al gestraft bent.
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:31 schreef Ericr het volgende:
Absoluut een lamlul maar dat is wel vaker het geval bij junks. Knuppel staat diverse media te woord over zijn moeilijke tijden en dan ben je dus gewoon nog steeds bezig met hetzelfde gekloot waarvoor je al gestraft bent.
Eenmalig of niet, het is gewoon dommer dan dom. Hij staat in no time weer op een WK en geeft de turnbond hoop op mooie tijden voor het Nederlandse turnen. Vind het lulliger voor de bond dan voor Yuri die zelf zijn eigen carriere om zeep heeft geholpen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:32 schreef Colplay het volgende:
[..]
Er is nog steeds niet bekend hoe vaak hij heeft gebruikt, alleen dat hij gebruikt heeft. Kan ook eenmalige terugval zijn. Dit moet Yuri beantwoorden...
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:32 schreef Colplay het volgende:
[..]
Er is nog steeds niet bekend hoe vaak hij heeft gebruikt, alleen dat hij gebruikt heeft. Kan ook eenmalige terugval zijn.
Weten we ook waar Yuri zijn spullen heeft gekocht dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:33 schreef twentemeisje het volgende:
"Wij hebben gedeald met de situatie."![]()
Dat laatste zie ik niet zo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:33 schreef Stansfield het volgende:
Kansloze actie. Ik vrees dat het een lastig verhaal wordt voor Yuri, zeker wat betreft sportcarriere maar ook wat betreft maatschappelijke carriere.
Veel ervaring met verslavingszorg?quote:
Bij de Nederlandse turnbond wel ja, dat is duidelijk uitgesproken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:34 schreef Zwansen het volgende:
Londen 2012 kan ie dus 100% zeker vergeten.
Ik weet het niet. Maar denk niet dat de bond bij enig vermoeden wacht tot vlak voor het WK in eigen land om deze stap te nemen. Zoals ze zelf ook aangaven hebben ze Yuri goed in de gaten gehouden. Dus bij enig vermoeden hadden ze al eerder stappen ondernomen. Ze hebben gisteren voor het eerst signalen gekregen, dus het zou mij niets verbazen als hij pas recent weer is begonnen met gebruiken.quote:
Internationaal ook. Iedereen die langer dan een half jaar is geschorst wordt geweerd van de OS. Nu is dit zijn 2e fout geweest, lijkt me einde oefening.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bij de Nederlandse turnbond wel ja, dat is duidelijk uitgesproken.
Dat denk ik ook, hij is gedurende de aanloop meerdere malen getest, als hij het eerder had gedaan dan was dat wel naar boven gekomen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:36 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar denk niet dat de bond bij enig vermoeden wacht tot vlak voor het WK in eigen land om deze stap te nemen. Zoals ze zelf ook aangaven hebben ze Yuri goed in de gaten gehouden. Dus bij enig vermoeden hadden ze al eerder stappen ondernomen. Ze hebben gisteren voor het eerst signalen gekregen, dus het zou mij niets verbazen als hij pas recent weer is begonnen met gebruiken.
2e fout lijkt me geen gevolgen hebben. Geen positieve test, geen schorsing die er aan komt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Internationaal ook. Iedereen die langer dan een half jaar is geschorst wordt geweerd van de OS. Nu is dit zijn 2e fout geweest, lijkt me einde oefening.
Oh, dat wist ik niet, heb je daar een bron voor? Geweerd door het IOC of door de turnbond?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Internationaal ook. Iedereen die langer dan een half jaar is geschorst wordt geweerd van de OS. Nu is dit zijn 2e fout geweest, lijkt me einde oefening.
Dat zei hij zelf bij DWDD toen hij daar vorige maand was.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, heb je daar een bron voor? Geweerd door het IOC of door de turnbond?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:45 schreef Mansjester het volgende:
Yuri is gewoon ziek en moet eerst maar is voor een langere periode zien af te kicken imo. Ik vind het opzich ook wel stom, maar vooral sneu voor hem.
Ah okay, de turnbond dus thnx, naja, het is ergens ook wel een beetje terecht natuurlijk, gedurende de schorsing mogen de andere sporters zijn plek innemen maar als er dan na de schorsing een olympisch toernooi is, dan zou het sneu zijn dat die ineens worden vervangen door iemand die dan weer terug is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat zei hij zelf bij DWDD toen hij daar vorige maand was.
Enige wat hem nog kon redden was een verandering van de regels dacht ik. En die kwamen wel vaak voor bij de turnbond.
WTF. Wat eenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:39 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind het sneu. Als er dan toch mensen aan de coke ten onder moeten gaan, laat dat dan bij voorkeur mensen zijn zonder talent.
Hoeft niet persé bij recreatief cocaine gebruik. Ik neem aan dat hij niet elke week werd getest (?)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, hij is gedurende de aanloop meerdere malen getest, als hij het eerder had gedaan dan was dat wel naar boven gekomen.
Dat weet ik ook niet, een voorwaarde was wel dat hij regelmatig werd getest, wat ze daar mee bedoelen is mij niet duidelijk, steekproeven, wekelijks, tweewekelijks, geen idee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:00 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Hoeft niet persé bij recreatief cocaine gebruik. Ik neem aan dat hij niet elke week werd getest (?)
quote:Cocaïne
Cocaïne is in verreweg de meeste gevallen na maximaal 72 uur niet meer aantoonbaar. Als er gedurende enkele dagen extreem veel wordt gesnoven, kan coke in zeer uitzonderlijke gevallen 5 - 7 dagen aantoonbaar zijn. Bij basen is dit ook het geval.
Ik meen hetquote:
Urine of haar meestal en dat kan maandenlang aangetoond worden als iemand een regelmatige gebruiker is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet iemand hoe lang na gebruik je cocaine terug kunt vinden in bloedstalen?
Lol, ik had dit gevonden:quote:
In haren is het idd wel terug te vinden, testen ze ook het haar van sporters? Lijkt me niet, je mag toch alleen bij wedstrijden niet onder invloed zijn?quote:Cocaïne
Cocaïne is in verreweg de meeste gevallen na maximaal 72 uur niet meer aantoonbaar. Als er gedurende enkele dagen extreem veel wordt gesnoven, kan coke in zeer uitzonderlijke gevallen 5 - 7 dagen aantoonbaar zijn. Bij basen is dit ook het geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |