Het probleem met series op de publieke omroep is dat het of laat of elke keer op een ander tijdstip wordt uitgezonden of een keer wordt overgeslagen dankzij voetbal.quote:
25 views ook maar echtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:32 schreef Stefan het volgende:
Overigens leuk actie van VPRO. Ik kan misschien mijn WK actie-film aanpassen naar iets Dexters-achtig,
Een digitaal thriller- en misdaadkanaal. Ze zenden ook dingen als Law & Order en The Closer uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar heb nog steeds geen idee wat voor zender 13th street precies is.
Spanjool was S03, rare vrouw was S02quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef Adelante het volgende:
Welke was met die rare chick en welke met die spanjool??
niet leuk...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:32 schreef Stefan het volgende:
Overigens leuk actie van VPRO. Ik kan misschien mijn WK actie-film aanpassen naar iets Dexters-achtig,
Ze zijn overigens woensdag ook over gegaan naar 16:9 breedbeeld. Mits het programma in 16:9 is ingekocht/gemaakt. Dus je ziet soms wel wat balkjes bij oudere series.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:14 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Een digitaal thriller- en misdaadkanaal. Ze zenden ook dingen als Law & Order en The Closer uit.
Ik bedoel ook op 13th street ;-)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:09 schreef Stefan het volgende:
Aflevering 4 moet nog worden uitgezonden eerst.
Dat zeg ik, aflevering 4 moet nog worden uitgezonden in Amerika. Dat gebeurt 17 oktober.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:15 schreef A-ce het volgende:
[..]
Ik bedoel ook op 13th street ;-)
Daar zijn ze al bij seizoen5
Ja, dat is ontzettend jammer. Natuurlijk willen we graag zo snel mogelijk na Amerika uitzenden, maar dat gaat niet vanzelf. We proberen in te lopen, want het is natuurlijk doodzonde als we hierdoor juist de grootste fans kwijtraken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:06 schreef Stefan het volgende:
Aan de VPRO medewerker. Waarom is de Publieke Omroep zo laat met Dexter elke keer? Jammer, een van de beste series die er zijn.
Jij bent echt net een indoversie van Paul de Leeuw hèquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:32 schreef Stefan het volgende:
Oh, dat is een fout van mijn kant! De marathon is van seizoen 4!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:01 schreef .aeon het volgende:
De hele nacht die coño op je beeldscherm
[ afbeelding ]
quote:Dat komt denk ik omdat het prijzenpakket niet bekend is. Ikzelf heb S4 al gezien en heb niet zon zin een marathon te volgen. Zit er een ipad in het pakket?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:06 schreef VPRO_Dexter het volgende:
Er is echter nog niet een inzending vanuit FOK!
quote:Haha, was het maar zo'n feest! Nee, het is echt een Dexter-pakket, met o.a. een Dexter Bobblehead en andere leuke Dexter gadgets.
quote:Een soort horrorparodie door Johan Vlemmix.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef wolfrolf het volgende:
Stefan, gruwelijke avatar. Waar is dat van?
quote:Vet gedaan wel, enge shitOp dinsdag 26 oktober 2010 21:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een soort horrorparodie door Johan Vlemmix.
Klik eens op het linkje in mn sig
quote:Elke dag - je kunt het hele seizoen dus in twee weken volgen. Als je om 23.00u geen tijd hebt, staat het de hele volgende dag nog online.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
Maandag 8 november start de VPRO met de vierde reeks van Dexter.![]()
en dan elke dag, of elke week een aflevering?
quote:Bij 13th Street hebben ze recent nog seizoen 4 herhaald. Seizoen 5 wordt nog niet in NL uitgezonden bij 13th Street Universal. De verwachting is dat in januari/februari seizoen 5 bij 13th street te zien is. Zie ook dit bericht:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:15 schreef A-ce het volgende:
[..]
Ik bedoel ook op 13th street ;-)
Daar zijn ze al bij seizoen5
quote:Hoe bedoel je? Dat de aflevering te zien is op je eigen website?Op woensdag 27 oktober 2010 08:30 schreef VPRO_Dexter het volgende:
Als je de promo zelf op je homepage zet (veel makkelijker dan t misschien klinkt) heb je daarna dus elke dag de laatste aflevering op je site!
quote:De afleveringen worden afgespeeld in een player van de Publieke Omroep. Die mag binnen Nederland overal vertoond worden, het maakt niet uit waar hij staat. Daarom is deze actie zo leuk: we gaan proberen Dexter op zo veel mogelijk plekken te embedden, want zo lang hij op Uitzendig Gemist staat mogen we hem overal laten zien. Hij mag dus ook op FOK!, en dan kun je dagelijks hierheen komen om Dexter te zien.Op woensdag 27 oktober 2010 13:23 schreef Stefan het volgende:
Hoe zit dat met de rechten dan? Als je het embedded doet. Stel dat FOK! de promo plaatst, biedt FOK! dan ook dagelijks de serie aan online?
Helaas, niet dat ik weet!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:57 schreef Stefan het volgende:
Heb je inzendingen vanuit FOK! gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |