Het probleem met series op de publieke omroep is dat het of laat of elke keer op een ander tijdstip wordt uitgezonden of een keer wordt overgeslagen dankzij voetbal.quote:
25 views ook maar echtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:32 schreef Stefan het volgende:
Overigens leuk actie van VPRO. Ik kan misschien mijn WK actie-film aanpassen naar iets Dexters-achtig,
Een digitaal thriller- en misdaadkanaal. Ze zenden ook dingen als Law & Order en The Closer uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar heb nog steeds geen idee wat voor zender 13th street precies is.
Spanjool was S03, rare vrouw was S02quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef Adelante het volgende:
Welke was met die rare chick en welke met die spanjool??
niet leuk...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:32 schreef Stefan het volgende:
Overigens leuk actie van VPRO. Ik kan misschien mijn WK actie-film aanpassen naar iets Dexters-achtig,
Ze zijn overigens woensdag ook over gegaan naar 16:9 breedbeeld. Mits het programma in 16:9 is ingekocht/gemaakt. Dus je ziet soms wel wat balkjes bij oudere series.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:14 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Een digitaal thriller- en misdaadkanaal. Ze zenden ook dingen als Law & Order en The Closer uit.
Ik bedoel ook op 13th street ;-)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:09 schreef Stefan het volgende:
Aflevering 4 moet nog worden uitgezonden eerst.
Dat zeg ik, aflevering 4 moet nog worden uitgezonden in Amerika. Dat gebeurt 17 oktober.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:15 schreef A-ce het volgende:
[..]
Ik bedoel ook op 13th street ;-)
Daar zijn ze al bij seizoen5
Ja, dat is ontzettend jammer. Natuurlijk willen we graag zo snel mogelijk na Amerika uitzenden, maar dat gaat niet vanzelf. We proberen in te lopen, want het is natuurlijk doodzonde als we hierdoor juist de grootste fans kwijtraken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:06 schreef Stefan het volgende:
Aan de VPRO medewerker. Waarom is de Publieke Omroep zo laat met Dexter elke keer? Jammer, een van de beste series die er zijn.
Jij bent echt net een indoversie van Paul de Leeuw hèquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:32 schreef Stefan het volgende:
Oh, dat is een fout van mijn kant! De marathon is van seizoen 4!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:01 schreef .aeon het volgende:
De hele nacht die coño op je beeldscherm
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |