Ik weet niet of dat met kamper te maken heeft eigenlijk... moet je dan maar iedereen betalen, ook de mensen die er geen recht op hebben, uit angst voor het nieuws? Ik bewonder dit wel, eigenlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dat stukje had ik dus gemist, kwam binnen toen het praktisch af was, maar dacht al zoiets te horen.
Ik snap het ook niet hoor, ik weet dat mensen zeggen "gaat om een principekwestie", nee dit is lekker, elke dag in 3 programma's in het nieuws
Ik zou het ook betalen en er vanaf willen zijn. Maar ja, je bent kamper of je bent het niet.
Jammer eigenlijk wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:38 schreef lady-wrb het volgende:
toch vreemd dat je van rossanna helemaal niets hoort?
Tjja. Greta Smit haar verhaal wordt wel bevestigd op deze manier.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat met kamper te maken heeft eigenlijk... moet je dan maar iedereen betalen, ook de mensen die er geen recht op hebben, uit angst voor het nieuws? Ik bewonder dit wel, eigenlijk.
Yo kende het zinnetje "don’t mix business with pleasure" nog niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik zou doen wat Derksen oppert. Betalen en nooit meer zaken doen met vrienden.
Misschien zit ze nog in tweestrijdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:42 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar ros zit toch samen met die hoe-heet-ze-ook-alweer in de class-company?
je je hoort alleen van de één.
Mijn indruk is steeds geweest dat hij helemaal gék van haar was/is maar dat dat omgekeerd niet zo is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
Heeft ze het niet gewoon ontzéttend druk met haar liefdesleven, waar het vuur vanaf spatte enzo?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:59 schreef blablabla99 het volgende:
moeilijk denkend door die loodzware kop vol extensions
Ik word alsnog Team Gerdaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:59 schreef blablabla99 het volgende:
Laat de rechter vooral de kleine lettertjes na-pluizen, maar heeeel graag ook wat deskundigen/getuigen en dan komen we helaas weer uit in rocking Volendam. Die kunnen wel uitleggen hoe het mevrouw genetisch ingebakken zit om over-de-top te willen (brillen/auto's/tasjes/zijden bloemen) op andermans creditcard.
Nu nog wel, over een paar jaar komt alimentatie om de hoek kijken en da's minder leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef Ole het volgende:
Gerda is vast héél blij dat ze Yo niet meer als schoondochter heeft
Bij de eerste foto (links boven) denk ik meteen aan Rachel Hazes, exact dezelfde tint en ook een beetje het koppiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:35 schreef blablabla99 het volgende:
http://www.sportfotoside.nl/afs/wesley/wesley.html
sorry, lukt niet echt.
2005-Foto van een (toen ook al erg verneukt kijkende) Wesley met bruid Ramona en..... witte duiven.
Vergeet het zwaaiende handje van het prinsesje niet naar élke cameraquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:29 schreef blablabla99 het volgende:
(En het beeld dat bij iedereen blijft hangen is Disney-outfits, plakwimpers en een onhandige koets in een smal straatje).
Nee, die ze nu heeft is vast een stuk betrouwbaarder. Laten we het haar ex-man even vragen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef Ole het volgende:
Gerda is vast héél blij dat ze Yo niet meer als schoondochter heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |