Wow, heftig (wtf-)verhaal, als 't waar is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:34 schreef Akto het volgende:
Oké, het is nogal een verhaal, maar ik moet het echt even kwijt.
Ik woon nog thuis bij mijn moeder maar die is tijdens het avondeten vaak nog aan het werk dus ik kook inmiddels al een jaar of drie voor mezelf.
Begonnen met pasta en dergelijke niets vreemds, maar op een gegeven ging ik wat dingen uitproberen, sowieso heb ik heb nooit moeite gehad met rare dingen eten.
In de dierenwinkel kan je van die varkensoren kopen voor honden bijvoorbeeld, dat vind ik best aardig om te eten.
En zo heb ik ook een keer een konijn gekocht in de dierenwinkel, zelf klaargemaakt volgens een recept van internet, en allemaal prima te eten.
Tot ik op het idee kwam om het nog een tikje spannender te maken, ik had een aantal dierlijke dingen gehad, maar uiteindelijk zijn mensen ook niet veel meer dan zoogdieren, dus op een dag kwam ik op het idee om een stukje van mezelf op te eten. Toen heb ik een stukje van mijn huid afgesneden, een klein reepje bij mijn heup, en heb daar een worstje ingerold en in de oven gedaan.
Dat vond ik toen echt megaspannend, en gaf me echt een kick om het op te eten. Ik verzorg mezelf gelijk natuurlijk ook met pleister/verband en dergelijke.
Ik kan het natuurlijk niet te vaak doen, pas als de wond weer dicht is kan ik het weer een keer proberen. Maar nu is het toch wel een maandelijks iets waar ik heel erg naar uitkijk en een enorme kick uithaal.
Alhoewel ik er dus heel erg van geniet, heb ik ook wel door dat dit niet echt gezond is. Maar ik kom nu al een half jaar niet vanaf. Ik durf er ook verder met niemand over te praten.
Als ik het eenmaal gedaan heb denk ik van, nu nooit meer. Maar na een paar weken begint het dan toch weer te jeuken.
Herkent iemand dit? Wie kan me helpen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:38 schreef Echtjammer het volgende:
Dit kan niet waar zijn, FOK! moet dit ip traceren want dit gaat niet goed...
Om het extra spannend te maken zou je kunnen vragen naar menselijk afval van AIDS patiënten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef Lariekoek het volgende:
Misschien kun je afspreken met een ziekenhuis bij jou in de buurt dat ze menselijk afval van na de operatie bij jou leveren.
Breng hem nou niet op ideeën!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:41 schreef controlaltdelete het volgende:
dat konijn van de dierenwinkel was dat een levend expemplaar? Heb je die thuis zelfs geslacht dan?
Heb je nooit behoefte om vlees van een ander mens te eten? Ook deze fetish bestaat hoor...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:38 schreef Echtjammer het volgende:
Dit kan niet waar zijn, FOK! moet dit ip traceren want dit gaat niet goed...
Hij doet er tenminste nog iets goeds mee in zoverre.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:44 schreef Fortitudo het volgende:
LOL!!!
Wat een held die TS. Gewoon een konijn zelf slachten
quote:In de dierenwinkel kan je van die varkensoren kopen voor honden bijvoorbeeld, dat vind ik best aardig om te eten.
En zo heb ik ook een keer een konijn gekocht in de dierenwinkel, zelf klaargemaakt volgens een recept van internet, en allemaal prima te eten.
Die van mij daarintegenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:45 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn eetlust is na het lezen van de OP voorlopig even verdwenen..
Dan is het aan het genezen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:34 schreef Akto het volgende:
Maar na een paar weken begint het dan toch weer te jeuken.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:55 schreef ellevehC86 het volgende:
Beste TS,
Ik vind dit een belangrijk probleem en je moet hier wel aan geholpen worden.
Toeval is dat ik begrafenisondernemer ben en ik ervaring heb met dit soort praktijken.
PM me even voor mijn contactgegevens en ik zal je je discretie waarborgen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:55 schreef ellevehC86 het volgende:
Beste TS,
Ik vind dit een belangrijk probleem en je moet hier wel aan geholpen worden.
Toeval is dat ik begrafenisondernemer ben en ik ervaring heb met dit soort praktijken.
PM me even voor mijn contactgegevens en ik zal je je discretie waarborgen.
Vingertjes opgegeten denk ik zo..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:46 schreef Lariekoek het volgende:
TS reageert niet![]()
Toch niet zijn laatste oortjes versnoept he?
Ze worden vast zacht als je ze kookt ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Die oren zijn keihard, cool story bro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |