Op woensdag 13 oktober 2010 11:34 schreef Akto het volgende:Oké, het is nogal een verhaal, maar ik moet het echt even kwijt.
Ik woon nog thuis bij mijn moeder maar die is tijdens het avondeten vaak nog aan het werk dus ik kook inmiddels al een jaar of drie voor mezelf.
Begonnen met pasta en dergelijke niets vreemds, maar op een gegeven ging ik wat dingen uitproberen, sowieso heb ik heb nooit moeite gehad met rare dingen eten.
In de dierenwinkel kan je van die varkensoren kopen voor honden bijvoorbeeld, dat vind ik best aardig om te eten.
En zo heb ik ook een keer een konijn gekocht in de dierenwinkel, zelf klaargemaakt volgens een recept van internet, en allemaal prima te eten.
Tot ik op het idee kwam om het nog een tikje spannender te maken, ik had een aantal dierlijke dingen gehad, maar uiteindelijk zijn mensen ook niet veel meer dan zoogdieren, dus op een dag kwam ik op het idee om een stukje van mezelf op te eten. Toen heb ik een stukje van mijn huid afgesneden, een klein reepje bij mijn heup, en heb daar een worstje ingerold en in de oven gedaan.
Dat vond ik toen echt megaspannend, en gaf me echt een kick om het op te eten. Ik verzorg mezelf gelijk natuurlijk ook met pleister/verband en dergelijke.
Ik kan het natuurlijk niet te vaak doen, pas als de wond weer dicht is kan ik het weer een keer proberen. Maar nu is het toch wel een maandelijks iets waar ik heel erg naar uitkijk en een enorme kick uithaal.
Alhoewel ik er dus heel erg van geniet, heb ik ook wel door dat dit niet echt gezond is. Maar ik kom nu al een half jaar niet vanaf. Ik durf er ook verder met niemand over te praten.
Als ik het eenmaal gedaan heb denk ik van, nu nooit meer. Maar na een paar weken begint het dan toch weer te jeuken.
Herkent iemand dit? Wie kan me helpen?