Zo blijkt maar weer dat de Arm van het Rijk Lang en Sterk is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kwam vanmorgen op de linkedin van zoodje terecht (via een gemeenschappelijke kennis die mij toevoegde). En wat blijkt: mijn oma maakt gebruikt van wat hij bedenkt. Mooi he! En een vriendin moet in Amsterdam uitvoeren wat hij daar bedenkt.
Zijn wij niet allen verbonden met elkaar? Laat de gramschap dan rusten, en ons uiterste best doen om een mooiere plek van deze wereld te maken!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Geen resultaten gevonden voor "paarden met tieten".
Nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef Lienekien het volgende:
Kom op, beetje feestelijk doen, Gellius.
De overeenkomst tussen Gellius' usericon en de afbeelding op het affiche ontgaat je toch niet?quote:
Ah, laat ik dáár nou nog wel een plaatje van hebben!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:09 schreef Z het volgende:
Paarden met tieten zijn natuurlijk gewoon kamelen.
ik vroeg of geen-zin-in-feest-gellius de enige link is tussen aulus gellius en munch.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
De overeenkomst tussen Gellius' usericon en de afbeelding op het affiche ontgaat je toch niet?
vergeet de vrouwelijke centaur niet!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:09 schreef Z het volgende:
Paarden met tieten zijn natuurlijk gewoon kamelen.
Niets. Het gaat erom dat Rutte op kwaliteit selecteert en niet op kwalitiet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:54 schreef k_man het volgende:
Rest nog de vraag wat er nou eigenlijk vrouwonvriendelijk is aan dat affiche.
Dit is sarcasme, toch? Toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Lienekien het volgende:
Doe mij maar een man die ik kan plezieren met mijn kookkunsten. En die zonder morren eten gaat afhalen als ik geen zin heb in koken.
Zo'n man heb ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dit is sarcasme, toch? Toch?
Anders moet ik mijn Lienekien-beeld ten slechte bijstellen.
Feminisme 2.0quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dit is sarcasme, toch? Toch?
Anders moet ik mijn Lienekien-beeld ten slechte bijstellen.
Feminisme met dampende aardappelen op tafel als de man thuiskomt.quote:
Nou, niet zozeer dat jij kookt en dwerg niet. Dat zoeken jullie maar lekker met zijn tweeën uit. Maar dat je het als een ideaal presenteert, is wel een min, ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik begrijp dat dit bij broer een grote min is op de emancipatieschaal.
Feminisme waarbij de vrouw zich niet in het door radicale feministen opgedrongen keurslijf van ongeschoren oksels en verbrandde bh's laat dwingen, maar naar eigen aard bepaald wat ze wil.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Feminisme met dampende aardappelen op tafel als de man thuiskomt.
Ok, je neemt het dus veulste serieus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:26 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, niet zozeer dat jij kookt en dwerg niet. Dat zoeken jullie maar lekker met zijn tweeën uit. Maar dat je het als een ideaal presenteert, is wel een min, ja.
Maar dat vind ik dus een flauwekulbeeld van feminisme.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Feminisme waarbij de vrouw zich niet in het door radicale feministen opgedrongen keurslijf van ongeschoren oksels en verbrandde bh's laat dwingen, maar naar eigen aard bepaald wat ze wil.
Heel goed. Maar laat Dresselhuys dat maar niet horen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dus een flauwekulbeeld van feminisme.
De mijnwerkertjes worden één voor één gered, Yuri heeft toch weer met z'n gok in 't poeier gehangen, Antonie ligt tevreden onder de grond, mijn broer zit in Istanbul en Beau wil ongelofelijk veel seks (lees ik net op nu.nl). Dus wie weet.quote:
Ja, mijn moeder viert binnenkort haar uitgestelde verjaardag. Iemand nog een goed cadeau-idee voor een vrouw van 59?quote:
Hé, ik begón met vragen of het sarcasme was...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Ok, je neemt het dus veulste serieus.
Helaas: "Ojee er is geen buurtchef actief in jouw buurt."quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:35 schreef Frollo het volgende:
Nou broer, mijn vrouw heeft zich gisteravond aangemeld bij Tweetjemee, dus wie weet kom je binnenkort aanschuiven!
Ja. Wel vegetarisch en cholesterol-arm.quote:
Borende buurman irritanter dan verkeerslawaaiquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:47 schreef broer het volgende:
Het huis boven mij is vandaag verkocht en nu zijn er mensen aan het klussen. Godver!
Misschien was dat de foute vraag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:42 schreef broer het volgende:
[..]
Hé, ik begón met vragen of het sarcasme was...
Ja, Ringo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:43 schreef ShadyLane het volgende:
Ach welnee, d'r waren wellicht gewoon acutere dingen om daar te posten dan hier. Niet overal iets achterzoeken, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |