Zo blijkt maar weer dat de Arm van het Rijk Lang en Sterk is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kwam vanmorgen op de linkedin van zoodje terecht (via een gemeenschappelijke kennis die mij toevoegde). En wat blijkt: mijn oma maakt gebruikt van wat hij bedenkt. Mooi he! En een vriendin moet in Amsterdam uitvoeren wat hij daar bedenkt.
Zijn wij niet allen verbonden met elkaar? Laat de gramschap dan rusten, en ons uiterste best doen om een mooiere plek van deze wereld te maken!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Geen resultaten gevonden voor "paarden met tieten".
Nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef Lienekien het volgende:
Kom op, beetje feestelijk doen, Gellius.
De overeenkomst tussen Gellius' usericon en de afbeelding op het affiche ontgaat je toch niet?quote:
Ah, laat ik dáár nou nog wel een plaatje van hebben!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:09 schreef Z het volgende:
Paarden met tieten zijn natuurlijk gewoon kamelen.
ik vroeg of geen-zin-in-feest-gellius de enige link is tussen aulus gellius en munch.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
De overeenkomst tussen Gellius' usericon en de afbeelding op het affiche ontgaat je toch niet?
vergeet de vrouwelijke centaur niet!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:09 schreef Z het volgende:
Paarden met tieten zijn natuurlijk gewoon kamelen.
Niets. Het gaat erom dat Rutte op kwaliteit selecteert en niet op kwalitiet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:54 schreef k_man het volgende:
Rest nog de vraag wat er nou eigenlijk vrouwonvriendelijk is aan dat affiche.
Dit is sarcasme, toch? Toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Lienekien het volgende:
Doe mij maar een man die ik kan plezieren met mijn kookkunsten. En die zonder morren eten gaat afhalen als ik geen zin heb in koken.
Zo'n man heb ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dit is sarcasme, toch? Toch?
Anders moet ik mijn Lienekien-beeld ten slechte bijstellen.
Feminisme 2.0quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dit is sarcasme, toch? Toch?
Anders moet ik mijn Lienekien-beeld ten slechte bijstellen.
Feminisme met dampende aardappelen op tafel als de man thuiskomt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |