Cliche, maar vooruit kijken. Het verleden verander je toch niets aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:27 schreef neen het volgende:
Ja dat gaat goed daar hè, veel sneller dan verwacht. Net ook even NOS live gezien.
En Coco, het kan niet meer. Daarom zit ik er mee maarja. Laatste tijd praat ik wel vaker met m'n moeder, dat is wel oké.
Refer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:49 schreef _Calimero_ het volgende:
Thanks, ik ga voor redirect denk ik!
Refer dus idd.quote:You can also ask a doctor to refer you to a psychologist who can help you.
Dattum.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Ah oke,mijn vertalingssite is dus ook ruk![]()
gelukkig worstel ik nog met de 10 volgende zinnen dus hij was nog niet verstuurd![]()
Thanks ladies!
En Neen, je mag denk ik het hele topic PMmen, maar just so you know: mijn inbox staat altijd voor je open!
Idd. Ik heb geen idee wat er is (al heb ik de indruk dat het gaat over iemand die overleden is, gezien de onomkeerbaarheid), maar het is erg rot als je achtervolgd wordt door dingen die je niet kunt veranderen.quote:
Tuurlijk. Misschien kunnen we je zelfs (al is het maar een beetje) helpen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
En Neen, je mag denk ik het hele topic PMmen, maar just so you know: mijn inbox staat altijd voor je open!
he, gelukkig maar. ben nu al op CS! En zo lekker lunchen met mamsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijst!
O: bak biogarde met wat halfvolle bananenkwark en wat muesli
T: paar pepernoten en een appel
L: rest Griekse salade van gisteren
T: krentenbol
D: Koreaans voer met wat Slankies. De Slankies zal ik niet opeten tho'
Balen dat er niks meer aan te doen valt, Neen. Maar idd, wat loveli hierboven zegt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Cliche, maar vooruit kijken. Het verleden verander je toch niets aan.
En dit idd ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Thanks ladies!
geen idee..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
Dat Southbeach is zo te zien gewoon een Atkinsvariant?
Yup, maar aan de ene kant minder streng en aan de andere kant minder ongezond geloof ik. En geen dieet, maar iets wat je de rest van je leven moet blijven doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
Dat Southbeach is zo te zien gewoon een Atkinsvariant?
Hoe komt het dat je slecht in je vel zit? Er is zo te lezen een duidelijke aanleiding voor, anders zou je er niet van uitgaan dat je wel of niet weet tot wanneer het duurt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:48 schreef Viking84 het volgende:
Zo, weer gelopen. Best zwaar(en wat ook niet helpt dat ik sinds gisteren tot ik weet nog niet hoe lang kut in m'n vel zit en dat helpt ook niet echt bij het lopen. Sorry voor de vaagheid, misschien dat ik er later nog iets over post).
Zo maar even douchen en opruimen en dan lezen.
naja het helpt mij gewoon, ik at sowieso al weinig koolhydraten, maar toch viel ik maar niet af...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, maar aan de ene kant minder streng en aan de andere kant minder ongezond geloof ik. En geen dieet, maar iets wat je de rest van je leven moet blijven doen
/overdreven
Thx. Misschien dat ik er na morgen iets over post. Idd duidelijke aanleiding die me vannacht ook uit de slaap heeft gehouden en ook roet in m'n vrije dag gooit (en vast ook in m'n vakantie). De mevrouw is niet terug, hoor, mochten jullie dat soms denkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je slecht in je vel zit? Er is zo te lezen een duidelijke aanleiding voor, anders zou je er niet van uitgaan dat je wel of niet weet tot wanneer het duurt?
Persoonlijk vind ik het na het sporten extra fijn,als ik slecht in mijn vel zit:dan heb ik weer even het gevoel dat ik de hele wereld aan kan, en tijdens het sporten kan ik juist mijn zorgen even vergeten.
ook voor jou: mocht je behoefte hebben, je weet mijn inbox te vinden
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx. Misschien dat ik er na morgen iets over post. Idd duidelijke aanleiding die me vannacht ook uit de slaap heeft gehouden en ook roet in m'n vrije dag gooit (en vast ook in m'n vakantie). De mevrouw is niet terug, hoor, mochten jullie dat soms denken.
En ik voel stress dus juist heel erg op me drukken. Als m'n hoofd leeg is, loop ik het best.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:29 schreef Ewelina het volgende:
Vik, ik hoop dat het snel overgaatWat het ook is. Mocht je een luisterend oor oog nodig hebben, mijn pm staat open. Voor neen geldt hetzelfde.
Ik zat nog te twijfelen of ik 'een lezend oog' zou typenquote:
Dat Atkins ongezond is, is niet per definitie waar. Je mag wel vetten, maar dat hóeft niet. Het is in de strengste variant gewoon vlees, vis, eieren, kaas, groenten en noten, maar die periode duurt maar 2 weken. Daarna eet je steeds meer soorten groenten en peulvruchten en voeg je ook weer fruit toe. In principe is de hoeveelheid koolhydraten dan uiteindelijk voor iedereen anders omdat je moet uitvinden voor jezelf bij hoeveel koolhydraten je stabiel blijft.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, maar aan de ene kant minder streng en aan de andere kant minder ongezond geloof ik. En geen dieet, maar iets wat je de rest van je leven moet blijven doen
/overdreven
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef Laureline het volgende:
Hee XM, Koreaans! Ga je naar de Kimchi House?
Wait, wut? Ontslagen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:08 schreef neen het volgende:
Ja viking, ik vond je ook wel tevreden overkomen ofzo. Veel veranderingen wel maar goed bezig met werk en nu hardlopen enzo ja.
Oh, ontslagen al.
Ik denk dat het gaat over de persoon die in het ziekenhuis was beland gisteren. Fijn Neen!quote:
Ohhh, idd. Dan is het goed nieuwsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat over de persoon die in het ziekenhuis was beland gisteren. Fijn Neen!
Mmmm, de witvis en de beef zijn zo lekker van dat barbecuedingquote:
Is het ook! 't Is toch onbeperruktquote:
Hier gaat de helft er toch uit volgende week.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik verheug me nu al op de sesamzaadjes tussen m'n tanden.
Die héle blonde is dus de mini!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:10 schreef Viking84 het volgende:
Toen Nachtwacht en ik aan het rennen waren werden we aangemoedigd door schoolkindjes in het park.
Degenen die mij aanmoedigden waren donkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die héle blonde is dus de mini!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Leuk, handschoenen. Lust je broccoli?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:22 schreef Nickolast het volgende:
Ik ga dit jaar denk ik maar eens op tijd investeren in handschoenen, vorig jaar nog tot januari met koude klauwen gelopen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Leuk, handschoenen. Lust je broccoli?
Grappig idee dat ik gewoon precies weet waar jij wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
zo, van 12 tot nu bij mams op 't werk gezetenwas gezellig
zo nog even 'winkelen' bij de american bookstore enzo
Eigenlijk wel. Bepaalde bewegingen kan ik helemaal niet maken (voorover leunen of m'n knie naar binnen draaien bijv.) want dan denk ik dat ik doodgaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, dat klinkt naar allemaal SwietjeHeb je er constant last van?
quote:
Ja, ik dus ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit hier echt te gniffelen om die foto van Balkenende
Dat klinkt echt heel naar en pijnlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:25 schreef Swietje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Bepaalde bewegingen kan ik helemaal niet maken (voorover leunen of m'n knie naar binnen draaien bijv.) want dan denk ik dat ik doodgaen als ik veel hobbeltjes moet nemen doet het ook heel zeer want dan voelt 't alsof mijn been van m'n romp wil scheiden.
Neem nu weer zware pijnstillers dus dan gaat het wel, maar ja daar kan ik niet mijn hele leven op teren... Duimen maar dat 'n ander ziekenhuis/chirurg wel een fatsoenlijke oplossing weet...
De meet is toch de 6e?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een paar Slankies kan vinden in de stad.
Dit is een besloten date en wij zijn niet uitgenodigdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De meet is toch de 6e?
ik zit al op 't Plein!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een paar Slankies kan vinden in de stad.
Het overheersende gevoel vandaag is goed ook bij mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
En de concertkaartjes lagen net in de bus, en ik ga zo bij m'n vriendinnetje eten. Ik kwalificeer vandaag als een goede dag.
Alleen nog even een toets in elkaar zetten. Voor morgen.
Het is niet raar en dom, het is juist een hele goede stap van je!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:21 schreef neen het volgende:
[..]
Het overheersende gevoel vandaag is goed ook bij mijik ben stiekem trots op mezelf dat ik een paar een pm met hetzelfde verhaal heb gestuurd ook al is het misschien een raar en dom verhaal.
Lekker gaan! ik ben gister ook eindelijk weer eens gegaan (voet doet geen pijn meer eindelijk) en dat was heerlijk!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:15 schreef Blurred86 het volgende:
Supergaaf SDBheb je toevallig een foto van je outfit?
Ik heb geen suit dus ik kon niet meedoen (+ik ken maar 1 persoon die het uberhaubt begrepen zou hebben denk ik
)
ik zit een beetje welles-nietes met mezelf te doen of ik zal gaan hardlopen of niet, maar ik doe het maar wel denk ik want dan kan ik me iig niet stom voelen over mezelf dat ik niet gegaan ben + het is zonde van het mooie weer om niet te gaan natuurlijk!
WSS.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Het is niet raar en dom, het is juist een hele goede stap van je!![]()
Ik ben ook trots op je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
En de concertkaartjes lagen net in de bus, en ik ga zo bij m'n vriendinnetje eten. Ik kwalificeer vandaag als een goede dag.
Alleen nog even een toets in elkaar zetten. Voor morgen.
What she said.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Suit up!Sexy heur!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ach. Maakt niet uit. Hoe laat ben zo jij op CS? 18.30 toch? Ik heb om 19.00 gereserveerd bij de tapas tent! (http://www.lapaella.nl/)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit is een besloten date en wij zijn niet uitgenodigd
*kras*
Fijn DaD!!![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Het is niet raar en dom, het is juist een hele goede stap van je!![]()
Ik ben ook trots op je
Ik heb precies hetzelfde, heb net gewerkt en ik verlang erg naar het trio: luie stoel, wodka, chipies, maar ik bind nu net m'n eerste hardloopschoen vast!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:15 schreef Blurred86 het volgende:
Supergaaf SDBheb je toevallig een foto van je outfit?
Ik heb geen suit dus ik kon niet meedoen (+ik ken maar 1 persoon die het uberhaubt begrepen zou hebben denk ik
)
ik zit een beetje welles-nietes met mezelf te doen of ik zal gaan hardlopen of niet, maar ik doe het maar wel denk ik want dan kan ik me iig niet stom voelen over mezelf dat ik niet gegaan ben + het is zonde van het mooie weer om niet te gaan natuurlijk!
Shit, ik ben al halverwege h'dorp! Was wel een leuk ideequote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ach. Maakt niet uit. Hoe laat ben zo jij op CS? 18.30 toch? Ik heb om 19.00 gereserveerd bij de tapas tent! (http://www.lapaella.nl/)
Speel nou ff meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Shit, ik ben al halverwege h'dorp! Was wel een leuk idee!
Thank you bothquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
What she said.
Maar dat kan best een zelfverzonnen afkorting zijn..
P.F! Oh my..
quote:
Goed bezig! Ik ben net terug (45 min gelopen) en ik ben toch wel weer blij dat ik gegaan benquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, heb net gewerkt en ik verlang erg naar het trio: luie stoel, wodka, chipies, maar ik bind nu net m'n eerste hardloopschoen vast!!
Geboekt!! Begin november gaan we 2 weken naar Andalusië! Mèn, wat heb ik daar een zin in.
Ik had hem alleen aan voor de foto hoor, nu zit ik weer in mn thuis-flobberbroekje met tanktop! Desalniettemin is douchen na het sporten lekker!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:39 schreef Blurred86 het volgende:
Mooooi Maria! Kleur staat je super! en PF ook![]()
Ik voel me een beetje slobby nu zo in mijn zweterige hardloopoutfittijd om te douchen!
Maria, hoe pretty!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
JurkjeMooi rood is niet lelijk!
[ afbeelding ]
Creatief met kurk webcamAchteraf gezien had ik de troep aan de rechterkant er wel af kunnen knippen maar ja toen had ik hem al geupload en was ik lui
![]()
Serieus??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
OMG!! Anne Frank, De Musical, dat geloof je toch niet.
Zo te horen aan het commentaar van o.a. Shinyface had je gelijk en is rood een goed ideequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef Laureline het volgende:
Maria! Je hebt het gewoon gedáán! Wauw, rood staat je echt prachtig!En wat een mooi model jurkje ook. En mèt sigme-zakjes voorop!
Ja, in mijn hoofd wel, sinds ze eens een foto van zichzelf postte in een jurkje met 2 (schort)zakjes voorop, bij een fornuis. Praktisch èn elegant tegelijk, bij het bakken!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo te horen aan het commentaar van o.a. Shinyface had je gelijk en is rood een goed idee![]()
![]()
Dankjoewel! En ah, zijn dat sigme-zakjes?
Oh, m'n soepjurk! Wacht even.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, in mijn hoofd wel, sinds ze eens een foto van zichzelf postte in een jurkje met 2 (schort)zakjes voorop, bij een fornuis. Praktisch èn elegant tegelijk, bij het bakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Zelfgemaakt!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef Laureline het volgende:
Ik zie nu pas dat het helemaal geen fornuis is, maar een dressoir met zelfgemaakte vulde jampotjes!
Ja doe, nait soezen!quote:En neen, jij bent ook slank!Adoe, niet altijd maar zo zeuren, jij. Ziet er goed uit, toch?
Ik ga natuurlijk niet in soepjurk naar kantoor he?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat een boel foto's![]()
Wou dat er zulke knappe zakenvrouwen als PF bij mij op kantoor kwam
Euh nee. Daar moet k nog eens iets op verzinnen. Later als ik groot ben toch zelf potjes draaien en bakken denk ik. En dan de jam afdekken met een vetvrij papiertje. Zoals in de Weg tot het hart staatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jamaar de potjes toch niet! Whèhèhè,![]()
Staat je goed!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet in soepjurk naar kantoor he?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
In de ICT? De struikelen toch over hun eigen voeten!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Staat je goed!
Nooit last van hitserige directeurtjes?
staat je mooiquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Creatief met kurk webcamAchteraf gezien had ik de troep aan de rechterkant er wel af kunnen knippen maar ja toen had ik hem al geupload en was ik lui
![]()
Grazie Audrey Hepburn!quote:
Op vrijmibo vaak zat een onderdirecteur zien billenknijpen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
In de ICT? De struikelen toch over hun eigen voeten!
over jou? of over het algemeen?quote:
Dit is het mooiemeidenhoekje. Slechts een enkele verdwaalde vent durft te blijven hangen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:39 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht trouwens dat iedereen op internet een lelijke oude kerel was?
Sigme, ik vind je schoenen hier zo leuk! Ik heb echt een zwak voor laarsjes met veters. Is het eerste wat ik ga kopen als mijn salaris binnen isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet in soepjurk naar kantoor he?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou ik ook doen als ik een vent was en er af en toe foto's gepost wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit is het mooiemeidenhoekje. Slechts een enkele verdwaalde vent durft te blijven hangen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een vent was en er af en toe foto's gepost worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
mi too en dacht hetzelfdequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:56 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb die docu over hem nu opstaan btw, mocht iemand zich afvragen hoe ik daar nou zo ineens op kom
Beter kan ik het niet zeggen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:43 schreef progje het volgende:
wauw Sigme
wauw Maria
wauw P.F.
En Neen jij bent gewoon hartstikke slank!!!
Foei tochquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:23 schreef Laureline het volgende:
Nu voel ik me zó braaf (ook nog gesport vandaag zelfs) dat ik zin heb in iets lekkersMisschien zo nog een wijntje en een boterham pindakaas, of crackers filet americain
*raapt kin op*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Plan dan gewoon een wekelijkse schransdag in. Met dingen die je écht lekker vind, dan kan je er tenminste extra van genieten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:44 schreef Siral het volgende:
Gister was echt zwaar brak, heb ik gewoon lomp chocola naar binnen zitten stouwen (ookal niet gefitnessed, te lui).
Ik hou dat altijd maar even vol, niet snoepen, na een week moet ik gewoon ff een dag vet schranzen anders word ik gek![]()
Hinkel niet meer, maar ik 'loop'. Ben nog niet belastbaar though.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:39 schreef Merel het volgende:
Hoe is het met loveli's handicap eigenlijk?
Als ik dat ga doen loopt het uit de hand ben ik bangquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Plan dan gewoon een wekelijkse schransdag in. Met dingen die je écht lekker vind, dan kan je er tenminste extra van genieten.
Een gecontroleerde schransdag kan een stuk beter zijn dan woeste aanvallen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen loopt het uit de hand ben ik bang![]()
Een wrap, met kipfilet 2 plakjes (wat je op brood doet, dus niet die je in de koekenpan moet bakken) en dan een dun laagje groene pesto erop en dan eten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Chicolate het volgende:
jt wat zijn die kipfilet wraps voor iets? Het klinkt alsof ze per stuk een complete avondmaaltijd zouden kunnen vervangen? (wraps bevatten meer kcal dan je zou verwachten).
Dat is waar, meestal eet ik in het weekend wel wat ik "wil". Nog met mate hoor, en dan let ik nog op. Maar dan eet ik bijv gewoon mn croissantje met jam, en mn kaiserbroodje met hagelslag als ontbijt bijvquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Een gecontroleerde schransdag kan een stuk beter zijn dan woeste aanvallen.
Maar kies hetgeen dat voor jou werkt, daar gaat het om. En bedenk dat dat ook een toegestaan zondigen kan zijn.
Een wrap zonder vulling bevat al rond de 150 kcal. Dat is ongeveer 2 boterhammen. Maar je vulling valt me wel mee, ik had de wraps van de Mac in mn hoofd, met stukken kipschnitzel erinquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef j.t het volgende:
[..]
Een wrap, met kipfilet 2 plakjes (wat je op brood doet, dus niet die je in de koekenpan moet bakken) en dan een dun laagje groene pesto erop en dan eten.
Fieuw, ik had alweer het idee debiel bezig te zijn. Maar valt dus mee. En als je het zo moet zien, dan heb ik vandaag 8 boterhammen op, eet ik in ieder geval een keer genoegquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een wrap zonder vulling bevat al rond de 150 kcal. Dat is ongeveer 2 boterhammen. Maar je vulling valt me wel mee, ik had de wraps van de Mac in mn hoofd, met stukken kipschnitzel erin.
Qua nuttige stofjes kan je beter volkoren brood eten, daar zit wel wat meer nuttigs inquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:00 schreef j.t het volgende:
[..]
Fieuw, ik had alweer het idee debiel bezig te zijn. Maar valt dus mee. En als je het zo moet zien, dan heb ik vandaag 8 boterhammen op, eet ik in ieder geval een keer genoeg![]()
True, maar gelukkig zijn mijn normale broodjes altijd volkoren of meergranenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Qua nuttige stofjes kan je beter volkoren brood eten, daar zit wel wat meer nuttigs in.
Ik hoop op aangepast werk. Als ik niet werk kost ik geld, dus ik neem aan dat er wel een oplossing te vinden is. Deze week had ik toch andere dingen gepland, als het aan mij ligt werk ik volgende week achter een bureau.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wat is het koud zeg, dat maakt het 'alleen-gevoel' alleen maar ergerbut I am broken too, and spoken for, do not tempt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag het ook niet meer. Vorige maand 478. Wel aan allemaal verschillende mensen. Maar dat moet echt minder
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:10 schreef Merel het volgende:Sodeju! Zeker een enorme rekening gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag het ook niet meer. Vorige maand 478. Wel aan allemaal verschillende mensen. Maar dat moet echt minder
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Amen to that!quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Amen to that!
Ook weer thuus! Was leuk! Denk alleen niet dat een van ons snel weer voor Koreaans zou gaan. Ik vond zelf het luxe bittergarnituurtje in het cafeetje vooraf lekkerder
.
/cultuurbarbaar
En nu zo lekker slapen.
Amen to that en ik ben van m'n kutgevoel af. Probleem is nog niet opgelost, maar ik kijk er wel iets positiever tegenaan. Hopelijk weet ik dat morgen vast te houdenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Amen to that!
Ook weer thuus! Was leuk! Denk alleen niet dat een van ons snel weer voor Koreaans zou gaan. Ik vond zelf het luxe bittergarnituurtje in het cafeetje vooraf lekkerder
.
/cultuurbarbaar
En nu zo lekker slapen.
Ik hoop het ook voor je Vik!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Amen to that en ik ben van m'n kutgevoel af. Probleem is nog niet opgelost, maar ik kijk er wel iets positiever tegenaan. Hopelijk weet ik dat morgen vast te houden.
En je zag er echt mooi uit. Nu snap ik waarom je dat jurkje dubbel hebt.
Zeker!quote:
Helaas niet! Maar wel met een sms-bundel van 300. Dus ik zat er slechts 178 boven.quote:
"I solemnly swear I'm up to no good"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach Maria, dat doen we toch allemaal?! Behalve sigme misschien.
En I solemnenemennely swear dat we nog wel een keer een gek dansje gaan doen en dan trek ik dat jurkje wel aan!
Nooit goed naar d'r avatar gekeken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:Sigme! Jeetje zeg dat had ik niet verwacht! (en dat is een compliment!)
Second that!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil XM ook in de jurk zienLiefst met een IRL XM, maar anders moet het maar een foto wezen
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:38 schreef Merel het volgende:
Morgen kan ik niet fietsen want ik heb 's avonds een eetafspraak en dat red ik niet als ik nog naar huis moet fietsen. Dus ik ga kijken of ik me ertoe kan zetten om 's ochtends vroeg voor m'n werk te gaan hardlopen... Wish me luck
Zoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:40 schreef loveli het volgende:
Klikte net op de site van suit supply en zie daar een serie foto's waarvan ik me afvraag of dat nou zo moet. Vind het een beetje smakeloos misbruik van vrouwelijk schoon.
idd! al kan ik het mannelijk schoon wel weer waarderenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:16 schreef Merel het volgende:
[..]
ZoIk zie het nut van die mevrouwen op die foto's eigenlijk niet zo.
Haha, leuke avond gehad?quote:
Wow wat goed!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Een rondje van slechts 2 kilometer en een beetje, maar toch! Zonder stoppen tussendoor, eerste keer sinds eeuwen dat ik weer gerend heb. En dat vóór 7 uur 's ochtends!
Nu douchen, aankleden en werken.
Een website voor nette pakken die NSFW isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:40 schreef loveli het volgende:
Klikte net op de site van suit supply en zie daar een serie foto's waarvan ik me afvraag of dat nou zo moet. Vind het een beetje smakeloos misbruik van vrouwelijk schoon.
Ga altijd rond 7u zwemmen, vroege vogel korting!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:05 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Zo, die SuitSupply foto's. ik vind ze echt smakeloos. En daarbij kijkt die jongen met dat korte donkere haar ook nog eens zo schaapachtig op alle foto's waar 'ie op staat
Even boodschappen doen, ontbijten, was ophangen en dan naar Hoofddorp om me in te schrijven bij een uitzendbureau
@Vizor: hoe laat ga jij zwemmen? Supervroeg of niet?
Die foto's zijn misschin fototechnisch wel mooi, maar ik komop, het is 2010, hou er nou eens mee op.En het kansloze is natuurlijk dat ze het alleen maar doen om bekendheid te krijgen met deze voor de pakkenwereld toch wel provocerende foto's, jammer dat ze daar zo'n gedateerd en onorigineel middel als blote vrouwen voor moeten gebruiken.
/feminist talk![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht heeft toch een sollicitatiegesprek vandaag!. Hij dacht gisteravond dat hij een fout gemaakt had en ernaar kon fluiten (iets met de datum vh gesprek
), maar het blijkt toch allemaal te kloppen
.
Welke? Ik heb mijn thesis over reclame gedaan maar ken er bijna geenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ga altijd rond 7u zwemmen, vroege vogel korting!
Waarom hoor ik hier niemand over die reclame van dat cider spulletje, of calvin klein reclame's![]()
Je mist het punt geloof ik. Die van suit supply zijn (kan het Nederlandse woord ff niet vinden) 'degrading'.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ga altijd rond 7u zwemmen, vroege vogel korting!
Waarom hoor ik hier niemand over die reclame van dat cider spulletje, of calvin klein reclame's![]()
Bij Sacha hebben ze heel leukequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Sigme, ik vind je schoenen hier zo leuk! Ik heb echt een zwak voor laarsjes met veters. Is het eerste wat ik ga kopen als mijn salaris binnen is
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Een rondje van slechts 2 kilometer en een beetje, maar toch! Zonder stoppen tussendoor, eerste keer sinds eeuwen dat ik weer gerend heb. En dat vóór 7 uur 's ochtends!
Nu douchen, aankleden en werken.
Nou dat was de eerste keer dat ik zo vroeg ging hardlopen hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:05 schreef Blurred86 het volgende:
goed bezig met hardlopen! loop je op een lege maag dan of hoe doe je dat?
kreeg ik ook, en ik gebruik chrome als browser..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Nu ben ik benieuwd maar ik krijg alleen maar een lege pagina bij suitsupply
Maargoed, ik ben het ongetwijfeld met jullie eens, ik wind me er al jaren over op dat in de meest uiteenlopende reclames blote vrouwen gebruikt worden, for no apparent reason
Idem!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef progje het volgende:
[..]
kreeg ik ook, en ik gebruik chrome als browser..
Toen ik er met internet explorer heen ging kreeg ik wel foto's te zien.
wat fijn!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht heeft toch een sollicitatiegesprek vandaag!. Hij dacht gisteravond dat hij een fout gemaakt had en ernaar kon fluiten (iets met de datum vh gesprek
), maar het blijkt toch allemaal te kloppen
.
Ja kijk, hier zie ik de knipoog welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:35 schreef conleche het volgende:
Ik wel. Juist omdat het over the top is en ook een beetje omdat mannen tegenwoordig ook als 'lustobject' worden gebruikt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |