Cliche, maar vooruit kijken. Het verleden verander je toch niets aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:27 schreef neen het volgende:
Ja dat gaat goed daar hè, veel sneller dan verwacht. Net ook even NOS live gezien.
En Coco, het kan niet meer. Daarom zit ik er mee maarja. Laatste tijd praat ik wel vaker met m'n moeder, dat is wel oké.
Refer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:49 schreef _Calimero_ het volgende:
Thanks, ik ga voor redirect denk ik!
Refer dus idd.quote:You can also ask a doctor to refer you to a psychologist who can help you.
Dattum.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Ah oke,mijn vertalingssite is dus ook ruk![]()
gelukkig worstel ik nog met de 10 volgende zinnen dus hij was nog niet verstuurd![]()
Thanks ladies!
En Neen, je mag denk ik het hele topic PMmen, maar just so you know: mijn inbox staat altijd voor je open!
Idd. Ik heb geen idee wat er is (al heb ik de indruk dat het gaat over iemand die overleden is, gezien de onomkeerbaarheid), maar het is erg rot als je achtervolgd wordt door dingen die je niet kunt veranderen.quote:
Tuurlijk. Misschien kunnen we je zelfs (al is het maar een beetje) helpen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
En Neen, je mag denk ik het hele topic PMmen, maar just so you know: mijn inbox staat altijd voor je open!
he, gelukkig maar. ben nu al op CS! En zo lekker lunchen met mamsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijst!
O: bak biogarde met wat halfvolle bananenkwark en wat muesli
T: paar pepernoten en een appel
L: rest Griekse salade van gisteren
T: krentenbol
D: Koreaans voer met wat Slankies. De Slankies zal ik niet opeten tho'
Balen dat er niks meer aan te doen valt, Neen. Maar idd, wat loveli hierboven zegt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Cliche, maar vooruit kijken. Het verleden verander je toch niets aan.
En dit idd ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Thanks ladies!
geen idee..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
Dat Southbeach is zo te zien gewoon een Atkinsvariant?
Yup, maar aan de ene kant minder streng en aan de andere kant minder ongezond geloof ik. En geen dieet, maar iets wat je de rest van je leven moet blijven doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
Dat Southbeach is zo te zien gewoon een Atkinsvariant?
Hoe komt het dat je slecht in je vel zit? Er is zo te lezen een duidelijke aanleiding voor, anders zou je er niet van uitgaan dat je wel of niet weet tot wanneer het duurt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:48 schreef Viking84 het volgende:
Zo, weer gelopen. Best zwaar(en wat ook niet helpt dat ik sinds gisteren tot ik weet nog niet hoe lang kut in m'n vel zit en dat helpt ook niet echt bij het lopen. Sorry voor de vaagheid, misschien dat ik er later nog iets over post).
Zo maar even douchen en opruimen en dan lezen.
naja het helpt mij gewoon, ik at sowieso al weinig koolhydraten, maar toch viel ik maar niet af...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, maar aan de ene kant minder streng en aan de andere kant minder ongezond geloof ik. En geen dieet, maar iets wat je de rest van je leven moet blijven doen
/overdreven
Thx. Misschien dat ik er na morgen iets over post. Idd duidelijke aanleiding die me vannacht ook uit de slaap heeft gehouden en ook roet in m'n vrije dag gooit (en vast ook in m'n vakantie). De mevrouw is niet terug, hoor, mochten jullie dat soms denkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je slecht in je vel zit? Er is zo te lezen een duidelijke aanleiding voor, anders zou je er niet van uitgaan dat je wel of niet weet tot wanneer het duurt?
Persoonlijk vind ik het na het sporten extra fijn,als ik slecht in mijn vel zit:dan heb ik weer even het gevoel dat ik de hele wereld aan kan, en tijdens het sporten kan ik juist mijn zorgen even vergeten.
ook voor jou: mocht je behoefte hebben, je weet mijn inbox te vinden
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx. Misschien dat ik er na morgen iets over post. Idd duidelijke aanleiding die me vannacht ook uit de slaap heeft gehouden en ook roet in m'n vrije dag gooit (en vast ook in m'n vakantie). De mevrouw is niet terug, hoor, mochten jullie dat soms denken.
En ik voel stress dus juist heel erg op me drukken. Als m'n hoofd leeg is, loop ik het best.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:29 schreef Ewelina het volgende:
Vik, ik hoop dat het snel overgaatWat het ook is. Mocht je een luisterend oor oog nodig hebben, mijn pm staat open. Voor neen geldt hetzelfde.
Ik zat nog te twijfelen of ik 'een lezend oog' zou typenquote:
Dat Atkins ongezond is, is niet per definitie waar. Je mag wel vetten, maar dat hóeft niet. Het is in de strengste variant gewoon vlees, vis, eieren, kaas, groenten en noten, maar die periode duurt maar 2 weken. Daarna eet je steeds meer soorten groenten en peulvruchten en voeg je ook weer fruit toe. In principe is de hoeveelheid koolhydraten dan uiteindelijk voor iedereen anders omdat je moet uitvinden voor jezelf bij hoeveel koolhydraten je stabiel blijft.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, maar aan de ene kant minder streng en aan de andere kant minder ongezond geloof ik. En geen dieet, maar iets wat je de rest van je leven moet blijven doen
/overdreven
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef Laureline het volgende:
Hee XM, Koreaans! Ga je naar de Kimchi House?
Wait, wut? Ontslagen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:08 schreef neen het volgende:
Ja viking, ik vond je ook wel tevreden overkomen ofzo. Veel veranderingen wel maar goed bezig met werk en nu hardlopen enzo ja.
Oh, ontslagen al.
Ik denk dat het gaat over de persoon die in het ziekenhuis was beland gisteren. Fijn Neen!quote:
Ohhh, idd. Dan is het goed nieuwsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat over de persoon die in het ziekenhuis was beland gisteren. Fijn Neen!
Mmmm, de witvis en de beef zijn zo lekker van dat barbecuedingquote:
Is het ook! 't Is toch onbeperruktquote:
Hier gaat de helft er toch uit volgende week.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik verheug me nu al op de sesamzaadjes tussen m'n tanden.
Die héle blonde is dus de mini!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:10 schreef Viking84 het volgende:
Toen Nachtwacht en ik aan het rennen waren werden we aangemoedigd door schoolkindjes in het park.
Degenen die mij aanmoedigden waren donkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die héle blonde is dus de mini!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Leuk, handschoenen. Lust je broccoli?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:22 schreef Nickolast het volgende:
Ik ga dit jaar denk ik maar eens op tijd investeren in handschoenen, vorig jaar nog tot januari met koude klauwen gelopen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Leuk, handschoenen. Lust je broccoli?
Grappig idee dat ik gewoon precies weet waar jij wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
zo, van 12 tot nu bij mams op 't werk gezetenwas gezellig
zo nog even 'winkelen' bij de american bookstore enzo
Eigenlijk wel. Bepaalde bewegingen kan ik helemaal niet maken (voorover leunen of m'n knie naar binnen draaien bijv.) want dan denk ik dat ik doodgaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, dat klinkt naar allemaal SwietjeHeb je er constant last van?
quote:
Ja, ik dus ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit hier echt te gniffelen om die foto van Balkenende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |