Bronquote:Victor Segovia
Ze is 48 jaar en vijf kinderen, en scheidde vier jaar geleden toen hij hoorde dat zijn vrouw zwanger was met een andere man.
15 jaar werkzaam als mijnwerker en in het veld voor 8 San Jose. Hij geniet van zijn werk als boormeester. Op een keer werd hij betrapt een week op aarde. 15 jaar geleden in de mijn Santos, liet een plaat in de ene hand en moest een prothese ijzer te zetten.
Hij is de kunstenaar van de groep. Brengt het grootste deel van zijn tijd aan het schrijven en plannen om een boek te publiceren als je weggaat. Ze houdt van muziek, heeft een orgel, elektrische en akoestische gitaar en accordeon.
"Hij zei altijd dat de mijn slecht was en op een dag een neef wilde gaan werken, maar ik zei nee, dat als iemand zou sterven zou hem", zegt zijn zus Silvia.
Victor Segovia had een unieke site bijnaam "het menselijk slachthuis." Hij heeft ook grapte dat in plaats werknemers moeten noemen ze de "kamikaze."
Die zocht ik al, want ik wist dat er meer moesten zijn.quote:
zoek maar op op internet, die specificaties staan wel ergensquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die elk het gewicht van een mens kunnen hebben? lijkt mij sterk
Zoek zelf ffquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zoek maar op op internet, die specificaties staan wel ergens.
jij bent degene die zit te trillen in zijn tuigje met een onrealistische angst dat die kabel ooit zal brekenquote:
ik weet niet of in chili 13 een ongeluksgetal isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Diegene die op de 13e als 13e naar boven moet... Zullen ze daar om hebben geloot?
Heb je daar een linkje van? Zet ik hem erbijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die zocht ik al, want ik wist dat er meer moesten zijn.
cnn.com mag er ook bij
Ik weet wel dat in Spanje dinsdag de 13e ongeluksdag is, Dus neem aan ook wel in Chili een 13e een ongeluksgetal is. Zij het dat er ook landen zijn met de 1 7e.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet niet of in chili 13 een ongeluksgetal is.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van? Zet ik hem erbij
Oke, thanx, die had ik ook al gevonden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:17 schreef HiDiHo het volgende:
De volgorde kan ik ook niet vinden.
Hier staan ze iig allemaal http://edition.cnn.com/in(...)rs/index.html?hpt=T1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |