die kabel bestaat uit meerder kabels, dus de backup kabel zit er eigenlijk al inquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:44 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom hebben ze er eigenlijk maar één kabel aan? Backup kabeltje lijkt mij geen overbodige luxe
Ja handig.....gebeurt er iets stort meneer de mijnwerkert wel naar benedenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die kabel bestaat uit meerder kabels, dus de backup kabel zit er eigenlijk al in.
nee want dan breekt gewoon 1 van die kleine kabeltjes. en de overige kleine kabeltjes houden het gewicht dan nogquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja handig.....gebeurt er iets stort meneer de mijnwerkert wel naar beneden
Gelukkig zit een lift anders in elkaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee want dan breekt gewoon 1 van die kleine kabeltjes. en de overige kleine kabeltjes houden het gewicht dan nog.
Aan een tampon zit toch ook geen backup-touwtje?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:44 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom hebben ze er eigenlijk maar één kabel aan? Backup kabeltje lijkt mij geen overbodige luxe
vanwaar die angst? ik denk dat de specificaties van die kabel ook ergens online staan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig zit een lift anders in elkaar
Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand hem eruit moet peuterenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aan een tampon zit toch ook geen backup-touwtje?
Die kabel zal het onder normale omstandigheden ook wel houden, maar stel dat ie ergens langs gaat en slijt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vanwaar die angst? ik denk dat de specificaties van die kabel ook ergens online staan.
Dat zou ik ook over die mijn denken, maar dan was dit nooit gebeurtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:58 schreef Ringo het volgende:
IK NEEM AAN. Mensen. Dat over dit soort zaken wel is nagedacht..
Omdat die er pas vanaf 9uur isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:02 schreef danilel het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan niet via de live stream van Rtl?
I see, you watch on tv and not on pc?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat die er pas vanaf 9uur is![]()
*nu overschakeld
Heb je er een filmpje van? Ben wel benieuwd wat hij heeft gezegd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:37 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is ie blij.......LS vertaal jij het eens even![]()
[ afbeelding ]
Nee, geloof het niet. Even het materiaal op de videorecorder checken...momentquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je er een filmpje van? Ben wel benieuwd wat hij heeft gezegd.
dan gaat die backup kabel toch ook langs de rand? Denk eens naquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die kabel zal het onder normale omstandigheden ook wel houden, maar stel dat ie ergens langs gaat en slijt?
Vanochtend zag ik ze ook al zo raar bezig met die kabel langs de rand
Maar dan gaat er 1 kabel kapot en niet 2 tegelijk, denk daar maar eens over naquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan gaat die backup kabel toch ook langs de rand? Denk eens na
Die kabel bestaat uit kleine kabeltjes die elk het gewicht van de capsule kunnen dragen.. denk eens naquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dan gaat er 1 kabel kapot en niet 2 tegelijk, denk daar maar eens over na![]()
Waarom denk je dat ze in een vliegtuig alles dubbel hebben?
Die elk het gewicht van een mens kunnen hebben? lijkt mij sterkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die kabel bestaat uit kleine kabeltjes die elk het gewicht van de capsule kunnen dragen.. denk eens na
Bronquote:Victor Segovia
Ze is 48 jaar en vijf kinderen, en scheidde vier jaar geleden toen hij hoorde dat zijn vrouw zwanger was met een andere man.
15 jaar werkzaam als mijnwerker en in het veld voor 8 San Jose. Hij geniet van zijn werk als boormeester. Op een keer werd hij betrapt een week op aarde. 15 jaar geleden in de mijn Santos, liet een plaat in de ene hand en moest een prothese ijzer te zetten.
Hij is de kunstenaar van de groep. Brengt het grootste deel van zijn tijd aan het schrijven en plannen om een boek te publiceren als je weggaat. Ze houdt van muziek, heeft een orgel, elektrische en akoestische gitaar en accordeon.
"Hij zei altijd dat de mijn slecht was en op een dag een neef wilde gaan werken, maar ik zei nee, dat als iemand zou sterven zou hem", zegt zijn zus Silvia.
Victor Segovia had een unieke site bijnaam "het menselijk slachthuis." Hij heeft ook grapte dat in plaats werknemers moeten noemen ze de "kamikaze."
Die zocht ik al, want ik wist dat er meer moesten zijn.quote:
zoek maar op op internet, die specificaties staan wel ergensquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die elk het gewicht van een mens kunnen hebben? lijkt mij sterk
Zoek zelf ffquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zoek maar op op internet, die specificaties staan wel ergens.
jij bent degene die zit te trillen in zijn tuigje met een onrealistische angst dat die kabel ooit zal brekenquote:
ik weet niet of in chili 13 een ongeluksgetal isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Diegene die op de 13e als 13e naar boven moet... Zullen ze daar om hebben geloot?
Heb je daar een linkje van? Zet ik hem erbijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die zocht ik al, want ik wist dat er meer moesten zijn.
cnn.com mag er ook bij
Ik weet wel dat in Spanje dinsdag de 13e ongeluksdag is, Dus neem aan ook wel in Chili een 13e een ongeluksgetal is. Zij het dat er ook landen zijn met de 1 7e.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet niet of in chili 13 een ongeluksgetal is.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van? Zet ik hem erbij
Oke, thanx, die had ik ook al gevonden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:17 schreef HiDiHo het volgende:
De volgorde kan ik ook niet vinden.
Hier staan ze iig allemaal http://edition.cnn.com/in(...)rs/index.html?hpt=T1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |