quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef JaNeeOkOkOk het volgende:
Ok ik hoop echt dat iemand hier me kan helpen! Het gaat om een nummer waar ik niet veel van weet... alleen dat het
- techno-achtig is
- een soort fluitmelodietje heeft, er wordt dus gefloten: in het refrein (neem ik aan) eerst één keer en in de volgende maat twee keer, altijd hetzelfde riedeltje (een beetje zoals een bouwvakker fluit naar een meisje).
*FIET-FIEHUW*, *FIET-FIHUW FIET-FIHUW*
quote:deze?Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Skwish het volgende:
Ik zoek het volgende nummer:
- dance achtig
- persoon zingt iig in het nummer "you're amazing... (you're) amazing". Het is een niet zo oud nummer.
Help plz
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Skwish het volgende:
Ik zoek het volgende nummer:
- dance achtig
- persoon zingt iig in het nummer "you're amazing... (you're) amazing". Het is een niet zo oud nummer. Genoeg gespeeld op radio stations zoals 538.
Help plz
quote:Nee, dat is een niet.
quote:Graag gedaan!Op donderdag 21 oktober 2010 23:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zoek het nummer dat Comedy Central gebruikt bij de aankondiging van 'de beste stand-up comedians'.
Aangezien CC maar één reclameblok heeft en dat eindeloos herhaalt, wil ik jullie graag vragen er op te letten en hier te melden wat het nummer is
Iets meer info:
Het begint met trompetten en verderop in het nummer wordt de tekst "Move on up" gezongen. Ik weet dat ik het ergens in m'n playlist heb staan, erg frustrerend is het
-edit-
En zo heet het nummer blijkbaar ook!
Bedankt voor de moeite![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:51 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek dus dat bekende trance nummer: tu tu tu dudududu!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef Yankee het volgende:
Zoek een nummer waarin 'Monday' centraal staat, verder worden de andere dagen van de week ook aangehaald als ik het me goed herinner. Gok dat het nummer uit de jaren '80 komt, maar '90 zou ook kunnen.
Excuses voor deze slechte beschrijving
quote:Ben zelf ook bezig op youtube, maar tot op heden heb ik dit nummer nog niet kunnen vinden. Hoorde het een paar weken geleden op 3fm, maar kan me niet veel meer van de tekst voor de geest halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |