quote:In ieder geval hier niet de juiste plek om het te vragen.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:41 schreef Samson het volgende:
[..]
zo'n rare vraag vind ik het niet, en nee, het is niet Barbra Streisand
quote:ten eerste het is geen vrouwOp zaterdag 23 oktober 2010 18:06 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet waar ik het anders moet vragen/posten, maar heeft iemand een idee hoe die blonde vrouw heet?
quote:Laat dan maar zitten, en bedanktOp zaterdag 23 oktober 2010 18:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
In ieder geval hier niet de juiste plek om het te vragen.
quote:Open een topic in GC of MUZ.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:31 schreef the__watcher het volgende:
Ik was net de dvd van guus meeuwis in het philips stadion 2010 aan het luisteren/kijken
en hoorde toen het nummer "Nooit te laat" en hoorde daar een ander nummer in maar ik kan er niet op komen... zou iemand mij daar mee kunnen helpen??
alvast tnx!
quote:Is het een nummer dat tijdens die live shows gezongen wordt of is het een achtergrondliedje voor de voice-over?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:23 schreef CR9 het volgende:
Hey mensen,
Ik zat ff X-Men te kijken net op RTL 5 en nu de film die daarna kwam, ik heb dus aardig wat reclameblokken gezien.
Op het begin en het eind van deze reclameblokken is er een introfimpje te zien van So You Think You Can Dance de Live Shows, daar draait zo een mooi nummer.
Het enige wat ik kan zeggen is een vrouwenstem die iets met het woordje Dance zingt en
een voice-over zegt in het begin ''De jury staat versteld'' ook een jurylid zegt in het filmpje; Ik zoek naar het woord om uit te drukken hoe slecht het wel niet was
Als je het weet meld het alsjeblieft, het is zoo cool.
Bij voorbaat dank !
quote:Dat laatste, door RTL 5 gekozen dus waarschijnlijk...Op zondag 24 oktober 2010 00:58 schreef Roolio het volgende:
[..]
Is het een nummer dat tijdens die live shows gezongen wordt of is het een achtergrondliedje voor de voice-over?
quote:Hier stond ie er net nog wel. Kon het niet goed beluisteren, maar herkende het ook niet.
quote:Ja, heb ik. Maar gaat niet werken, omdat het een te kort fragment is met voice-over. Mail RTL maar.Op zondag 24 oktober 2010 02:00 schreef CR9 het volgende:
Maar wel een iPhone ? Thx anyway
Iemand anders die wel die programma's heeft voor muziekherkenning ?!
quote:Heb je het geprobeerd? Die programma's herkennen meer dan je denkt.Op zondag 24 oktober 2010 02:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Maar gaat niet werken, omdat het een te kort fragment is met voice-over. Mail RTL maar.
quote:Vraag het even op zijn MySpace: http://www.myspace.com/richiehawtin/Op zondag 24 oktober 2010 02:10 schreef Bravebart het volgende:
Weet iemand welke plaat dit is? Kansloos denk ik, maar wie weet
quote:YesOp zondag 24 oktober 2010 02:37 schreef Roolio het volgende:
[..]
Heb je het geprobeerd? Die programma's herkennen meer dan je denkt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:23 schreef CR9 het volgende:
Hey mensen,
Ik zat ff X-Men te kijken net op RTL 5 en nu de film die daarna kwam, ik heb dus aardig wat reclameblokken gezien.
Op het begin en het eind van deze reclameblokken is er een introfimpje te zien van So You Think You Can Dance de Live Shows, daar draait zo een mooi nummer.
Het enige wat ik kan zeggen is een vrouwenstem die iets met het woordje Dance zingt en
een voice-over zegt in het begin ''De jury staat versteld'' ook een jurylid (Dan Karaty) zegt in het filmpje; Ik zoek naar het woord om uit te drukken hoe slecht het wel niet was
Als je het weet meld het alsjeblieft, het is zoo cool.
Bij voorbaat dank !
quote:BedanktOp zondag 24 oktober 2010 00:54 schreef Roolio het volgende:
[..]
Inderdaad: [Centraal] Wie is dit? Wie kent hem/haar naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |