T zal morgenochtend om kwart over 7 ook wel kut zijnquote:
Mijn zus geeft me een Winterefteling kaartje cadeau en zij is daar nog nooit geweest en ik ooit één keer met schoolreisje.quote:
Ik heb het er net over met iemandquote:
Ruil ze omquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH JONGENS mijn lippen zijn zooo kapot. Die op m'n gezicht dan. Andere zijn in prima staat. Maar het doet fucking zeer.
Jij hebt tenminste nog een reserve paarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH JONGENS mijn lippen zijn zooo kapot. Die op m'n gezicht dan. Andere zijn in prima staat. Maar het doet fucking zeer.
Voor alles is een oplossing.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een reserve paar
Valt me mee dat je niet aanbiedt de andere ook kapot te makenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een reserve paar
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet aanbiedt de andere ook kapot te maken
Ik ben lief voor kutjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet aanbiedt de andere ook kapot te maken
Ohgod. Is het heel erg?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Tevens kan je de Fok.TV aflevering hier dlén
http://files.fok.nl/foktv/fokvoorpremiere.flv
is 'ie nog schoon?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:51 schreef TripleP het volgende:
Het was echt een heel erg slecht idee om andersom in de bus te gaan zitten.
quote:
Huh wat wat, staan we online?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Wel mooi de gelegenheid om even die FOK!tv te kijken.
Mits ik dat bestand kan afspelen op die stomme windowsbak hier.
-edit- niet dus
Oh Oh Godquote:
www.emesene.org.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:36 schreef Hyman het volgende:
Mehndie nieuwe msn. Door al die eyecandy werkt ie niet meer op mn 2e monitor ( die aan een usb videokaart zit en al die eyecandy niet aankan)
Wat dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef Bravebart het volgende:
Allejezus, ik heb echt een fucking geile stem op tv zeg
quote:
Naar wíe?quote:
Ooooh diequote:
Geeeeeeeeen ideequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh dieIs die ook niet van een film?
Mmh, hij komt me zo bekend voor...quote:
3fmquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, hij komt me zo bekend voor...
Ik luister geen radioquote:
Care.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:12 schreef Hyman het volgende:
Lalala Alleee Duitsersss zijn homooooo
Oh wacht, dit is gewoon the white stripes.
Dat klinkt best lekker.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:44 schreef Hyman het volgende:
Ik heb melkpoeder door mijn multivitaminedrink gegooid.
Nu heb ik milk & fruit multivruchten
Grapje toch?quote:
Als je het goed doseert heb je Taksi.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:44 schreef Hyman het volgende:
Ik heb melkpoeder door mijn multivitaminedrink gegooid.
Nu heb ik milk & fruit multivruchten
idd, lichtgevoeligquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:05 schreef Rauw. het volgende:
Het kan niet missen, jij bent een hortensia!
Beetjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zie ik er soms uit als een caberetier?
Klassiekerquote:
Sowieso!quote:
Echt? Oh dan ga ik door naar Blaakquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:53 schreef TripleP het volgende:
Verdahct pakketje gevonden op R'dam centraal dus ik kon omlopen, rijdt bus 170 niet meer vanaf die plek, kan ik eerst met de tram naar Rotterdam-Noord en moet ik 20 min daar nu op de bus wachten.
Laat me raden, gingers?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:58 schreef Hyman het volgende:
Hahaeen topic met "post hier mooie vrouwen zonder ziel" Duurde niet lang voordat ik doorhad waarover het ging
Sms me maar.quote:
Omdat ik het laatste cijfer nog misquote:
Idd, mee eens.quote:
Hardcoah to tah b0ne.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef Hyman het volgende:
Die Bartcoah is niet vies van kuttopics.
Dan moet je juist lekker lang erover doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:38 schreef Hyman het volgende:
Die verkoopafdeling hier
Allemaal hebben ze de mentaliteit met NU NU NU NUN UNU terwijl ze altijd van die kutverzoeken hebbenzoals een extra scherm. Lekker boeiend
Omgquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef Hyman het volgende:
¨ ¸„ø¤º°¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„¨°º¤ø„ ¸¸„ø¤º
¨°º¤ø„ ¸FOK!Forum FOREVER¨°º¤ø„¸¸„ø
¸„ø¤º°¨¸„ø¤º „¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤° From Ermeloooooo
Post dit in 450 andere berichten, anders kom je morgen een garper met een unibrow tegen die je doodvermoord.
Meh, t'is idd nogal doods hierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Saai. En ik kom er eigenlijk alleen nog maar om te klagen
quote:
Niet in Friesland, wel op de andere filmlocatiesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
Zit ik zo de hel van 63 te kijken, komen er constant wolven in beeld die de sneeuw/wind meot voorstellen
WOLVEN IN FUCKING FRIESLAND?????
quote:Opnamen voor de film werden gemaakt in Kemi (Finland), Litouwen, Letland, Biddinghuizen en in de Friese steden Hindeloopen, Sloten, Harlingen, Dokkum en Sneek.
Gast, ga eens wat nuttigs doen ipv film kijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
Zit ik zo de hel van 63 te kijken, komen er constant wolven in beeld die de sneeuw/wind meot voorstellen
Er zitten gewoon wolven ingeshopt zegmaar. Je ziet ze over de wolken lopen alsof het mythische beesten zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet in Friesland, wel op de andere filmlocaties
[..]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet plassennn maar ik ben net ee nbeetje warm.
Daarom kijk ik dus bijna nooit films van NL bodemquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zitten gewoon wolven ingeshopt zegmaar. Je ziet ze over de wolken lopen alsof het mythische beesten zijn
Ik ken iemand die daarin meespeeltquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
Uit je club?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daarin meespeelt
Wel 2 hele secondes
Lekker over jezelf heen plassenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet plassennn maar ik ben net ee nbeetje warm.
Ze zijn inderdaad nooit zo goed als Amerikaanse nee. Altijd is er wel iets wat niet tof is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dus bijna nooit films van NL bodemLaatst wel nog slachtnacht gekeken, maar puur en alleen omdat het gefilmd is in een mijn waar ik al eens geweest ben
Was toen toch zo een prijsvraag hier op fok ofzo? tijdje terugquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daarin meespeelt
Wel 2 hele secondes
Download jij muziek? Boefje!quote:
Feliquote:
Datdusquote:
quote:
quote:
Gefeliciteerd.. 1e x?quote:
Tijd dus om de auto van paps of mams maar toe te gaan eigenenquote:
Grappig dat zxyxz dat meteen postquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Tijd dus om de auto van paps of mams maar toe te gaan eigenen
Ja mang ik zit al de hele ochtend te wachten tot er iets over auto's gaatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Grappig dat zxyxz dat meteen post
Hij poste volgens mij toch wat andersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Grappig dat zxyxz dat meteen post
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef -SG- het volgende:
Straks heb even stoere, of zelfs stoerdere verhalen dan xyzxyz.
Caddy van mijn paquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Tijd dus om de auto van paps of mams maar toe te gaan eigenen
Wat was de 1e keer fout? 't kijkgedrag?quote:
Waarom was je 1e x gezakt dan?quote:
Voorrangquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat was de 1e keer fout? 't kijkgedrag?
Heeft ook wel z'n charmes hoor, das gewoon heerlijk cruisen en als t wat vlotter moet heb je een kickdownquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef -SG- het volgende:
Jammer dat het een automaat is. Wil eerst een tijdje met een schakelbak rijden.
Foutje moet kunnen, zijn zat kneuzen op de weg die gewoon voorrang nemen dus nooit er van uit gaan dat je voorrang krijgtquote:
Alleen echte bazen kunnen goed anticiperenquote:
Nee, een busje over het hoofd gezienquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Alleen echte bazen kunnen goed anticiperen
Met het voorrang akkefietje bijna een fietsert onder de lesauto gehad?
Ja klopt, doet mijn pa ook altijdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef xyzyx het volgende:
Automaat is ideaal voor bumperkleven omdat je je poot zowel op de rem als op het gas kan hebben
Kan ik me voorstellen.. die busjes zijn ook zo kleinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, een busje over het hoofd gezien. Doe ik goed he
!
Ik bumperkleef nooit behalve als ze opeens voor me gaan rijden.. ik ga niet harder remmen als nodig isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja klopt, doet mijn pa ook altijd.
Dat vonden ze bij mijn rijlessen altijd een minpuntquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja klopt, doet mijn pa ook altijd.
Nee ik laat genoeg ruimte over tussen de auto en de restquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat vonden ze bij mijn rijlessen altijd een minpuntHet 'duwen' van mede-automobilisten
Gewoon een pickup truck kopen met enorme trekhaak en als andere gaan bumperkleven keihard op de rem gaan staan. Kun je meteen de auto die achter je reed naar de garage slepenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat vonden ze bij mijn rijlessen altijd een minpuntHet 'duwen' van mede-automobilisten
Lekker dwijlen in dat dingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:44 schreef -SG- het volgende:
Ach, schijt aan de automaat. Gewoon volgas in de cadillac van ons pap straks. Vroem vroem.
Leuk dat je langskwamquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef x3ro het volgende:
x3ro moet maar weer eens gaan
Toedels iedereen![]()
![]()
Dat zijn amerikaanse auto's ze gaan hard vooruit en blijven hard vooruit willen gaan ook al wil jij naar links of rechtsquote:
Jammer dat ze alleen zoveel benzine slurpen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat zijn amerikaanse auto's ze gaan hard vooruit en blijven hard vooruit willen gaan ook al wil jij naar links of rechts
Zo erg aan het focussen op iets anders dat je vergeet te interpreteren wat je ziet, bekend probleemquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, een busje over het hoofd gezien. Doe ik goed he
!
Die range rover die we nu hebben rijd ook 1:6 ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen zoveel benzine slurpen.
Gewoon 2 lege parkeervakken zoekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:54 schreef xyzyx het volgende:
T inparkeren van die grote auto's in de stad ook
Daarom ga ik altijd met die yaris naar de stad, dat ding rijd ook dik honderdtweeentachtigkilometerperuur op de teller en kun je met dezelfde snelheid in een parkeervak rammen.quote:
En dan dwars zetten.quote:
Daarom lopen al die amerikanen ook op LPG hier.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen zoveel benzine slurpen.
Een hummer met lpg is ook goedkoper dan de gemiddelde auto wat wegenbelasting betreft.. 80-90 euro per kwartaal als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom lopen al die amerikanen ook op LPG hier.
[ afbeelding ]
Loike techiek wel.
Da's het leuke van zo'n oude amerikaan rijden. 't Is toch al wegenbelastingvrij, dus die LPG-installatie kost je niets extraquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een hummer met lpg is ook goedkoper dan de gemiddelde auto wat wegenbelasting betreft.. 80-90 euro per kwartaal als ik het me goed herinner.
Ik zou hem gewoon opzei drukkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik heb even een plaatjespostmomentje.
Die van ons nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom lopen al die amerikanen ook op LPG hier.
[ afbeelding ]
Loike techiek wel.
En dan een verbruik van 1:3quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's het leuke van zo'n oude amerikaan rijden. 't Is toch al wegenbelastingvrij, dus die LPG-installatie kost je niets extra
Whehehe.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik heb even een plaatjespostmomentje.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het écht zonde dat je dezelfde naam hebt als mijn broertje.
Goed!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
Oeh, Irenka, hoe bevalt je camera?
Staat je lens niet op MF (Manual focus) ipv Auto focus (AF)?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Goed!Alleen. Opeens wil hij niet meer scherpstellen op zichzelf. Dus ik moet even kijken wat ik verkeerd heb gedaan
Ik ben het niet zo gewend dat als je op een knopje drukt, hij iets heel anders doet, ook als je hem uit doet.
En de jouwe?
20 jaar je loon opzijleggen en je hebt hem!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:58 schreef Schieganger het volgende:
Overigens maken de britten pas autos. Aston Martin
Oh god ik wil de One-77 zo graag hebben.
OH, dat kan welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Staat je lens niet op MF (Manual focus) ipv Auto focus (AF)?![]()
Bij mij bevalt ie prima, kijk maar is op mijn Flickr!
Neejoh, Schieganger heeft hem binnen een jaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
20 jaar je loon opzijleggen en je hebt hem!
Ja, daar moet je ook afblijvenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH, dat kan welEr zitten natuurlijk ook schuifjes op.
Zitten inderdaad toffe foto's bijIk heb een zoomlens gekregen van de neef van mijn moeder
En ik denk dat ik volgende week mooi foto's ga maken, op het moment gewoon geen tijd voor gehad.
Ik kom er nooit aanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, daar moet je ook afblijven
Wat voor zoomlens? Ik heb een toffe van sigma
Canon 400D met battery grip, Canon 18-55 kitlens, Sigma apo dg 70-300 lensquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb een Nokia 6300 met 2 megapixel camera..
Hoe oud is die? Soms kost reparatie meer dan een nieuwe cameraquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet mijn Canon compactcamera nog eens terugsturen, de sensor is kapot.
Oooh, doe maar duur.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb ook een nieuwe camera. Een wegwerpcamera van Kodak.
6 jaar. Maar het schijnt garantiewerk te zijn omdat ze ooit een mislukte lading CCD's gebruikt schijnen te hebben...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe oud is die? Soms kost reparatie meer dan een nieuwe camera
Ook dat verjaart denk ik met 6 jaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
6 jaar. Maar het schijnt garantiewerk te zijn omdat ze ooit een mislukte lading CCD's gebruikt schijnen te hebben...
Ook wel chill, als je er dan per ongeluk op gaat zitten kost een nieuwe niet zo veel geld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb ook een nieuwe camera. Een wegwerpcamera van Kodak.
quote:
Dan moet je je camera gewoon niet in je stoel neerleggenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook wel chill, als je er dan per ongeluk op gaat zitten kost een nieuwe niet zo veel geld.
Gohquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan moet je je camera gewoon niet in je stoel neerleggen
Over mijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:20 schreef RenRen- het volgende:
Waar zal ik instructies over schrijven?
Hoe staan de KB plannen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Godver, doe ik haasten voor een trein heeft hij een kwartier vertraging... Als hij überhaupt nog gaat komen...
best sportief trouwens, fokken op een nokia 6300quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Godver, doe ik haasten voor een trein heeft hij een kwartier vertraging... Als hij überhaupt nog gaat komen...
Bijna.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geef hem een tijgerwallpaper en hij is blij?
Later? Mwa, meestal gaan we ook pas 9 uur toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
euh, goed! Maar ik ga wel via haarlem dus ben misschien wat later!
ja precies dus dat moet geen probleem zijn. Terug ga ik weer met de happy-hardcore-mobilequote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Later? Mwa, meestal gaan we ook pas 9 uur toch?
Oh, ik ga eerst nog ff bij iemand eten, dus laat maar weten hoe en wat via sms enzeau
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ja precies dus dat moet geen probleem zijn. Terug ga ik weer met de happy-hardcore-mobile
Er is nog altijd prostitutie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:28 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga falen voor mijn wiskunde tentamen.
Ja, want als ik slecht ben in wiskunde, faal ik in mijn opleiding!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Er is nog altijd prostitutie.
Geen probleem de gene waar t voor was heeft er al eentje uit weten te halen, thx anywayquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:47 schreef Goddelijker het volgende:
Ik kan je trouwens geen prijs geven.
Nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geen probleem de gene waar t voor was heeft er al eentje uit weten te halen, thx anyway
Nog meer volk wat vanaf vandaag vakantie heeft?
Goed, ook druk met van alles en nog wat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel goed, druk bezig met huiswerkMaar ja. Met jou?
Jij bent altijd druk met van allesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Goed, ook druk met van alles en nog wat.
Klopt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij bent altijd druk met van alles
Ik kom toch niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Jotcha het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende pubmeet nou ;o
Weet ik veel, het lijkt me iig wel leuk om een keer weer naar de stairway te gaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Jotcha het volgende:
Nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Jotcha het volgende:
Niet, de, Stairway.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik veel, het lijkt me iig wel leuk om een keer weer naar de stairway te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |